لدلنسر | معرفی یکی از برترین کمپانی‌های تولید محصولات نوری

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » لدلنسر | معرفی یکی از برترین کمپانی‌های تولید محصولات نوری
لدلنسر | معرفی یکی از برترین کمپانی‌های تولید محصولات نوری
لدلنسر

ما در تاریک‌­ترین و دورترین نقاط دنیا نور می­‌آفرینیم. ما به عنوان یکی از پیشگامان حوزه­‌ی تولید محصولات نورپردازی به شدت در این خصوص وسواس داریم. با وجود اینکه بسیاری ما را به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان چراغ و چراغ­‌قوه می­‌شناسند، ما هنوز هم معتقدیم در ابتدای مسیر سفر خود ایستاده‌­ایم. چراکه همیشه ایده‌­ی بهتری نسبت به بهترین ما شکوفا می‌­شود و بهترین کیفیت­‌ها نیز قابل ارتقا هستند. به لطف این نگرش، ما تا به امروز بیش از 100 مورد ثبت اختراع در این حوزه داشته­‌ایم و البته که این آغاز راه طولانی ما است. این ها جملاتی هستند که کمپانی لدلنسر را معرفی می­‌کنند. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هدلامپ و انواع چراغ که محصولات آن در ایران نیز به چشم می­‌خورند. با مجله زیگوکمپ همراه باشید تا مروری بر تاریخچه­‌ی این کمپانی داشته باشیم.

 

 

کمپانی لدلنسر

 

تاریخچه کمپانی لدلنسر

 

سالها پیش در سال 1993 دو برادر دوقلو به نام‌های رینر و هارالد یک شرکت تولید قیچی و چاقو در برلین تاسیس کردند. شرکت برادران دوقلو دو بار در سال‌های 1997 و 2002 نقل مکان کرد و نام خود را تغییر داد. کمپانی برادران اوپولکا در سال 2000 اولین LED  خود را به بازار عرضه کردند که تا به امروز 12 میلیون عدد از آن به فروش رفته است. در همان سالها خط تولید کمپانی برادران، لدلنسر نام گرفت. افراد کمپانی لدلنسر با چنان قدرت و پشتکاری روی محصولات و نوآوری‌های تازه کار کردند که توانستند داوران مسابقات جهانی و مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار بدهند.

این کمپانی در سال 2016 توانست تندیس کمپانی برتر در برندسازی تصاحب کند. کمپانی لدلنسر با نوآوری، مدیریت مداوم و ارتباطات گسترده موفق شد محصولاتی استثنائی نظیر سیستم پیشرفته فوکوس چراغ‌قوه را توسعه بدهد. همانطور که پیش‌تر گفتیم، این کمپانی موفق تا به امروز بیش از 100 محصول را ثبت اختراع کرده است. از موفق‌ترین محصولات کمپانی باید به چراغ‌قوه لدلنسر v8 اشاره کرد که از پرفروش‌ترین محصولات با بیش از 200 میلیون یورو فروش محسوب می‌شود.

 

هدلامپ

 

وضعیت کنونی کمپانی لدلنسر

 

تا چند سال پیش کمپانی برادران اوپولکا بخشی از سرمایه‌ی خود را وارد حوزه‌ی هنری کردند. در سال 2011 کمپانی لدرمن آمریکایی بخشی از سهام لدلنسر را خرید. در نهایت سال 2017 نام شرکت به Ledlenser Gmbh تبدیل شد. در سال 2018 نیز برای بار چندم سهام شرکت بین چندین کمپانی بزرگ و کوچک تقسیم شد تا گسترده‌تر عمل کند. امروزه لدلنسر در کشورهای ایتالیا، سوئیس، ژاپن، آمریکا، چین و انگلستان دفتر دارد. تولیدات این کمپانی در به صورت صددرصدی در چین صورت می‌گیرد و تا سال 2019 بیش از 800 کارمند در کارخانه‌ی چین داشت.

 

محصولات

 

کمپانی لدلنسر به عنوان یکی از پیشگامان حوزه‌ی تولیدات نوری تنوع محصولات فراوانی دارد. جدا از تنوع محصولات کمپانی، ابزارهای تولیدی به تازه‌ترین تکنولوژی‌های دنیا مجهز هستند. همین موضوع مزیت رقابتی محصولات لدلنسر را مشخص می‌کند. از محصولات معمول کمپانی می‌توان به چراغ، چراغ‌قوه، چراغ‌های خانگی و انواع چراغ پیشانی اشاره کرد. اما خوب این همه‌ی ماجرا نبوده و این کمپانی در حوزه‌های جذاب‌تری نیز فعالیت می‌کند. از جمله تولیدات جذاب و متفاوت کمپانی لامپ‌های مقاوم به انفجار، لامپ‌های غواصی، لامپ‌های آتش‌نشانی و به طور کلی گروه‌های ویژه مانند پلیس هستند.

 

چراغ‌قوه

 

در آخر …

 

فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ نیز به تازگی فروش محصولات با کیفیت Ledlenser را آغاز کرده است. شما می‌توانید با ورود به صفحه‌ی محصولات لدلنسر، موارد دلخواه را بررسی کرده و اقدام به خرید کنید. مطمئنا در روزهای آتی لیست محصولات این کمپانی در زیگوکمپ به‌روزتر می‌شوند.

 

https://mag.zigocamp.com/post/2738
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *