چطور از اسنپ بلیط اقساطی پرواز خارجی بخریم؟

مجله زیگوکمپ » ریپورتاژ آگهی » چطور از اسنپ بلیط اقساطی پرواز خارجی بخریم؟
چطور از اسنپ بلیط اقساطی پرواز خارجی بخریم؟
چطور از اسنپ بلیط اقساطی پرواز خارجی بخریم؟

همه یا دست‌کم بیشتر آدم‌ها، سفرکردن را دوست دارند. با این حال، شمار کسانی که می‌توانند به شهرها و کشورهای مورد علاقه‌شان سفر کنند، آن‌چنان زیاد نیست. یکی از دلایل هم هزینه زیاد سفرها و به‌ویژه، سفرهای خارجی است. اگر کمی دقیق‌تر به امکانات و خدمات در دسترس نگاه کنید، امکان مدیریت هزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی را هم مشاهده خواهید کرد. با سرویسی مانند خرید اقساطی اسنپ، امکان سفرکردن برایتان بیشتر مهیا می‌شود یعنی بلیط هواپیما به مقصد شهرهای خارجی را به‌طور قسطی بخرید. عجیب است؟ کمی، اما واقعیت دارد و شرایط بسیار خوب و جذابی هم در اختیارتان می‌گذارد. در ادامه از مسیر تهیه بلیط با این روش، برایتان می‌گوییم.

با خرید اقساطی بلیط، سفرکردن را به بعد موکول نکنید

اگر به شما بگویند که می‌توانید بلیط پروازی خارجی را به‌راحتی و به‌شکل آنلاین بخرید، مبلغ را هم اقساطی بپردازید، باز هم سفرکردن را به تعویق می‌اندازید؟ با وجود خدمات خرید قسطی بلیط در اسنپ، راحت‌تر می‌توانید هزینه‌ها را مدیریت کنید. با این روش که در نقاط مختلف دنیا هم رواج دارد، بنا به اعتبارتان به‌عنوان کاربر در اسنپ، به شما امکان خرید در چهار قسط داده می‌شود.

ماجرا از این قرار است که کاربران می‌توانند در اسنپ‌پی اعتبار خود را بسنجند تا بنا به سوابقشان به آن‌ها امکان استفاده از خدمات اعتباری اسنپ داده شود. یکی از خدماتی که خرید اعتباری در اختیارشان قرار می‌دهد، فرصت خرید قسطی بلیط هواپیمای خارجی است. اگر کاربری واجد شرایط استفاده از خدمات اعتباری باشد، فرصت خرید بلیط به‌طور قسطی برایش فراهم می‌شود. او می‌تواند بلیط را بخرد و هزینه را در چهار قسط بپردازد.

مبلغ قسط اول و اقساط بعدی هم براساس امتیاز و اعتباری است که هر کاربر در این سامانه دارد. بدیهی است که هرچقدر کاربر فعال‌تری باشید، امکان استفاده از اعتباری با مبالغ بیشتر هم برایتان مقدورتر می‌شود. قسط اول را در زمان خرید بلیط می‌پردازید و باقی اقساط در ماه‌های بعدی پرداخت می‌شوند. به عبارت دقیق‌تر،‌ کل مبلغ را در چهار قسط می‌پردازید.

خرید قسطی بلیط از اسنپ چه مزایایی دارد؟

خرید اقساطی بلیط پروازهای خارجی از اسنپ با مزایای پررنگی همراه است. در درجه نخست، لازم نیست که یک‌باره و در زمان سفر، هزینه کل بلیط را بپردازید. هزینه بلیط پروازهای خارجی معمولاً زیاد است و وجود فرصت قسط‌بندی، پرداخت آن را راحت‌تر می‌کند. از مزایای دیگر چنین سرویسی باید به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • هیچ‌گونه سودی بابت ارائه این تسهیلات از کاربران گرفته نمی‌شود؛
  • نیاز به ارائه هیچ‌گونه ضمانتی برای دریافت خدمات اعتباری نیست؛
  • بدون احتیاج به چک و سفته یا هر مدرک دیگری می‌توانید از خرید اقساطی اسنپ بهره ببرید؛
  • فرایند فعال‌سازی اعتبارتان در اسنپ بسیار سریع و ساده پیش می‌رود و نیازی به هیچ اقدام دیگری یا حتی تماس با اسنپ وجود ندارد.

چنین شرایطی به شما کمک می‌کند که بلیط پروازتان به کشوری دیگر را در عرض چند دقیقه و با یک شرایط ایدئال خریداری کنید.

اگر بنا به هر دلیلی، نمی‌خواهید یا نمی‌توانید کل مبلغ بلیط را در زمان خرید بپردازید، خرید اعتباری و قسطی اسنپ به شما کمک می‌کند که مدیریتی بر بودجه تحت اختیارتان داشته باشید و کنترل اوضاع مالی خود را به دست بگیرید. گاهی‌اوقات، شاید ماه بعدی، بودجه بیشتری نسبت به مبلغ تحت اختیار فعلی‌تان داشته باشید و در نتیجه، با وجود پرداخت قسطی هم سفرتان ممکن و هم پول بلیطش در ماه بعد، فراهم می‌شود.

شیوه خرید بلیط قسطی چگونه است؟

برای خرید بلیط اقساطی از اسنپ می‌توانید وارد این سامانه شوید و به بخش سرویس اعتباری شوید. در آنجا، بنا به اینکه چه سوابقی در استفاده از اسنپ دارید، به شما اعتباری داده می‌شود. با این اعتبار، امکان خرید اقساطی خدمات مختلف داده می‌شود. یکی از این خدمات هم تهیه بلیط پروازهای خارجی است. بدون نیاز به پرداخت کل هزینه در زمان خرید آنلاین، بلیط را رزرو می‌کنید و برای سفرتان به کشوری دیگر آماده می‌شوید، یعنی دو مرحله ساده در پیش دارید:

مرحله اول: فعال‌سازی اعتبار در اسنپ

مراحل فعال‌کردن اعتبار در اسنپ ساده است. برای این کار باید آیکون «سرویس اعتباری» را انتخاب و سپس شماره ملی خود را وارد کنید.

بعد از این ثبت‌نام ساده و رایگان، در صورتی که واجد شرایط باشید، امکان استفاده از پرداخت اعتباری برای بلیط هواپیما و خدمات دیگر برایتان فعال می‌شود.

مرحله دوم: خرید بلیط

بعد از فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ‌پی در سامانه اسنپ، به‌سراغ خرید بلیط می‌روید. مراحل کار بسیار ساده است:

  • به بخش خرید بلیط هواپیما در صفحه اصلی سایت اسنپ بروید؛
  • پرواز خارجی را انتخاب کنید؛
  • زمان، مبدأ و مقصد سفرتان را مشخص کنید؛
  • با استفاده از از فیلترهای مختلف مانند گران‌ترین یا ارزان‌ترین و… بلیط دلخواه‌تان را انتخاب کنید؛
  • مشخصات لازم را وارد کنید؛
  • به بخش پرداخت هزینه بروید؛
  • گزینه پرداخت اعتباری را انتخاب کنید؛
  • قسط اول را به‌طور آنلاین بپردازید؛
  • اکنون بلیط شما آماده است و می‌توانید برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید؛
  • باقی مبلغ را در ماه‌های بعدی پرداخت کنید.

این روند بسیار ساده و سریع است و بی‌دل‌نگرانی بابت هزینه زیاد پرداخت خرید بلیط، شما را برای سفر خارجی‌تان آماده می‌کند. مقایسه بلیط ایرلاین‌های مختلف و شرایط هریک هم از مزایای دیگر چنین سبکی از خرید است.

یادتان باشد هرچه کاربر فعال‌تری باشید و بیشتر از خدمات اسنپ استفاده کرده باشید، اعتبار بیشتر و شرایط بهتری به شما تعلق می‌گیرد. با روش‌های جدید و تازه، تهیه بلیط هواپیما برای هر سفری، دل‌چسب و بی‌دردسر پیش می‌رود. اگر سفرتان خارجی باشد هم نیازی به دل‌نگرانی و تحمل هیچ چالش خاصی نیست.

در آخر

خدمات خرید اقساطی بلیط به شما کمک می‌کند که بیشتر سفر کنید و خیالتان تاحدی بابت پرداخت هزینه‌ها راحت شود. اسنپ با راهکارهای روز دنیا در کنار کاربرانش است و به آن‌ها کمک می‌کند تا تجربه‌های جذاب و تازه‌ای برای خود رقم بزنند.

اگر قصد خرید بلیط خارجی دارید، حتماً حواستان به این سرویس اسنپ هم باشد. در چند گام سریع و ساده، در اسنپ‌پی ثبت‌نام و اعتبار لازم را برای استفاده از خدمات اعتباری اسنپ دریافت کنید. سپس به‌سراغ بخش خرید بلیط هواپیما بروید و گزینه موردنظرتان را به شکل قسطی بخرید. این شرایط ویژه می‌تواند برنامه‌های سفرتان را پرشمارتر و شیرین‌تر کند.

https://mag.zigocamp.com/post/6964
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *