اقامتگاه بوم گردی صالحی | زیبایی های اصفهان در چند قدمی شما

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی صالحی | زیبایی های اصفهان در چند قدمی شما
اقامتگاه بوم گردی صالحی | زیبایی های اصفهان در چند قدمی شما
اقامتگاه بوم گردی صالحی

مدت زمانیست در زیگوکمپ اکوکمپ ها و اقامتگاه های بوم گردی ایران را معرفی می کنیم. دیگر نوبتی هم باشد، باید سری به اصفهان نصف جهان بزنیم. شهری دیدنی که می تواند چند روزی ما را سرگرم خود کند. با ما همراه باشید تا به کوچه پس کوچه های اصفهان سفر کرده و اقامتگاه بوم گردی صالحی را معرفی کنیم. یکی از آن مقاصد نابی که می توانید به وسیله آن اصفهان را به خوبی حس کنید.

 

اقامتگاه بوم گردی صالحی

 

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی صالحی

 

ساختمان اقامتگاه بوم گردی صالحی قدمتی سیصد ساله دارد. چندی پیش مسئولین اصفهان تصمیم گرفتند تا خانه ها و بنا های قدمی را بازسازی کرده و احیا کنند. اقامتگاه بوم گردی صالحی نیز در فروردین سال 1398 در این چرخه قرار گرفت و مرمت شد. از جمله نخستین نکاتی که به هنگام ورود به مجموعه توجهتان را به خود جلب می کند، معماری و فضا سازی است. این اقامتگاه که در خیابان مسجد سید، کوچه شماره 19، بن بست سجاد، پلاک 54 قرار گرفته، با درختان زیبا و حوض دلربایی مزین شده است.

 

نمای اقامتگاه

 

 

واحد های اقامتی اقامتگاه بوم گردی صالحی

 

اقامتگاه بوم گردی صالحی مجهز به 5 واحد اقامتی بوده که در دو طبقه قرار گرفته اند. طبقه همکف و اول در مجموع توانایی پذیرایی از 25 مهمان را دارند. اتاق ها به شکل یک اتاق سه تخته، یک اتاق سه نفره، یک اتاق چهار نفره، یک اتاق شش نفره و یک اتاق هشت نفره دسته بندی می شوند. هیچ کدام از واحد های اقامتی بوم گردی صالحی مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیستند. اما هیچ جای نگرانی نبوده چراکه در هر دو طبقه سرویس های اشتراکی تعبیه شده اند.

 

صندلی های اقامتگاه بوم گردی صالحی

 

 

امکانات و خدمات

 

کلیه پرسنل بوم گردی صالحی به زبان انگلیسی مسلط هستند. همچنین شما می توانید با هماهنگی های لازم با راهنمایان تور های محلی ارتباط برقرار کنید. اگر با ماشین شخصی سفر خود را آغاز کردید نگران جای پارک نباشید. پارکینگ غیر مسقفی برای مهمانان تعبیه شده است. در ضمن کلیه اتاق های مجموعه به سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت رایگان تجهیز شده اند. از نکات جذاب این اقامتگاه می توان به سفارش غذای محلی اشاره کرد. شما می توانید با هماهنگی های لازم از صرف غذا های محلی لذت ببرید.

 

جاذبه های دیدنی

 

بوم گردی صالحی به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب خود فاصله کمی با جاذبه های دیدنی اصفهان دارد. اصفهان هم که نیاز به معرفی ندارد. مثالی بینظیر از جذابیت های معماری ایرانی و اسلامی که دیدن آن به همه توصیه می شود.فراموش نکنید که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر بهار و زمستان بهترین فصول سفر هستند. به هنگام اقامت در این بوم گردی با اماکنی نظیر کاخ چهل ستون، عمارت هشت بهشت، سی و سه پل، چهار باغ و میدان نقش جهان حداکثر 10 دقیقه فاصله دارید.

 

کلام آخر …

 

اصفهان مانند تهران، مشهد و … جزو کلان شهر های پر هیاهو محسوب می شود. پس اگر ساکن شهر های بزرگ ایران هستید، پیشنهاد می کنیم برای اقامت خود یک بوم گردی را انتخاب کنید. زمانی که در این اماکن قدم بگذارید، متوجه این توصیه خواهید شد.

https://mag.zigocamp.com/post/1471
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *