همه چیز درباره هتل ونوس پلاس چالوس

مجله زیگوکمپ » ریپورتاژ آگهی » همه چیز درباره هتل ونوس پلاس چالوس
همه چیز درباره هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از دل­انگیزترین هتل­های شمال که تنفس در جنگل­های انبوه با چشم­اندازی از مناظر زیبا را به شما می­دهد، هتل ونوس پلاس چالوس است که در منطقه نمک آبرود واقع شده است. این هتل همان مکانی است که طبیعت را در دل خود جای داده است.

هتل ونوس که یکی از هتل­های 5 ستاره چالوس است، رویای شما را به حقیقت می­پیوندد. در این هتل از خدماتی عالی و امکاناتی فوق­العاده بهره­مند می­شوید؛ همچنین از زیبایی­های طبیعت اطراف هتل سرمست خواهید شد. در این مقاله با هتل ونوس پلاس و مهم­ترین امکانات آن آشنا می­شوید.

 

هتل ونوس پلاس؛ اقامتی در دل طبیعت

هتل ونوس پلاس چالوس، هتلی مجلل و مدرن است که در سال 1396 در بهترین نقطه شمال، آغاز به کار کرد. این هتل 5 ستاره با الهام از معماری بین­المللی ساخته شده و به میهمانان خود، فضایی آرام و رویایی را ارائه می­دهد. از هتل ونوس می­توانید چشم­انداز فریبنده­ای از دریای خزر و جنگل­های سرسبز را تماشا کنید.

یکی از ویژگی­های برتر هتل ونوس پلاس، وجود کارکنان مجرب­ و حرفه­ای هستند که به هر دو زبان انگلیسی و عربی تسلط کامل دارند. برخورد خوب و مودبانه این افراد، در میزان رضایت مسافران تأثیر به سزایی داشته است.

 

امکانات مدرن هتل ونوس پلاس

امکانات مدرن هتل ونوس پلاس

در هتل ونوس پلاس چالوس، می­توانید از امکانات عالی آن استفاده کرده و اقامتی راحت در شمال تجربه کنید. این هتل امکاناتی مانند سالن آرایش مردانه، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی، روم سرویس، لاندری و پارکینگ اختصاصی را به شما ارائه می­دهد.

در هتل ونوس، یک استخر بزرگ و زیبا با آب گرم و سرد وجود دارد که مجهز به امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، کابین تغییر لباس، حوله، دستمال و سشوار است.

سالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل است که برای تمرین و ورزش شما در نظر گرفته شده است. در این سالن؛ علاوه بر انجام تمرینات ورزشی می­توانید از تماشای بازی­های حرفه­ای نیز لذت ببرید.

اگر شیفته غذاهای پرادویه شمال هستید، پیشنهاد می­کنیم که اقامت در هتل ونوس پلاس را در لیست برنامه­های سفر خود قرار دهید. در این هتل، دو رستوران ایرانی و فرنگی با دکوراسیون شیک و مجلل وجود دارد که می­توانید صبحانه، نهار و شام خود را در آن تنظیم کنید.

کافی­شاپ هتل ونوس که در طبقه همکف واقع شده است با نوشیدنی­های سرد و گرم، فست­فود، سالاد و ساندویچ فضای گرم و آرامبخشی برای دورهمی­های دوستانه شما به وجود می­آورد.

 

واحدهای منحصر به ­فرد هتل ونوس پلاس

ساختمان 16 طبقه هتل ونوس پلاس چالوس، 150 واحد اقامتی را در خود جای داده است که شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت یک خوابه جونیور، اتاق کانکت و سوئیت سوئیت یک خوابه رویال می­شوند. شما می­توانید با توجه به نیازهای خود، یکی از آن­ها را انتخاب کرده و رزرو کنید.

همگی واحدهای هتل ونوس، امکانات رفاهی عالی و کاملی دارند که اقامت شما را خاطره­انگیز خواهد کرد. هر کدام از این واحدهای اقامتی، چشم­انداز متفاوتی را در اختیار شما قرار می­دهند. بعضی از آن­ها چشم­اندازی به سمت دریا و بعضی نیز به سمت جنگل دارند.

اگر می­خواهید در واحدهای لوکس هتل اقامت گزینید، می­توانید یکی از سوئیت­های کانکت و یا جونیور را رزرو کنید. سوئیت­های جونیور هتل، یک خوابه است و دارای یک تخت دبل و یک تخت توئین هستند. چشم­انداز رو به دریا در این واحدهای اقامتی، آرامش خاصی به شما هدیه می­دهد. در تراس اختصاصی آن نیز می­توانید با دوستان خود، چای یا قهوه میل نمایید.

اقامت در سوئیت­های کانکت هتل هم چشم­اندازی رو به جنگل را به شما می­دهد. مساحت این سوئیت­ها، 60 مترمربع است و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، اینترنت، مینی­بار، صندوق امانات، حمام با وان، لباسشویی و تلفن هستند.

 

قیمت هتل ونوس پلاس

هزینه رزرو هتل ونوس پلاس چالوس بسته به نوع اتاق، ظرفیت، خدمات و تاریخ آن، متفاوت خواهد بود. برای مثال در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رسمی، قیمت­ها بالاتر از روزهای عادی است. به طور کلی شروع قیمت این هتل از سه میلیون و ششصد هزارتومان برای یک شب اقامت است.

شما می­توانید با مراجعه به سایت­های رزرواسیون آنلاین، قیمت­های به روز هتل را ببینید و با تخفیفات ویژه، رزرو خود را انجام دهید. لازم است بدانید که با افزایش خدمات، قیمت هتل نیز بالاتر می­رود. بهتر است قبل از رزرو هتل، شرایط و قوانین هر سایت؛ همچنین نظرات مسافران پیشین را مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتری برای رزرو اقدام نمایید.

 

جاهای دیدنی اطراف هتل ونوس پلاس

در اطراف هتل ونوس پلاس، بسیاری از جاذبه­های تفریحی، طبیعی و تاریخی واقع شده­اند که فاصله کمی تا هتل دارند؛ بنابراین در کوتا­ترین زمان می­توانید از بسیاری از آن­ها دیدن کنید. در ادامه با تعدادی از آن­ها آشنا می­شوید.

 

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود

یکی از جاذبه­های تفریحی در نزدیکی هتل ونوس پلاس چالوس، تله کابین نمک آبرود است که در جنوب شرقی شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده است. تله کابین، منظره بی­نظیری از جنگل و دریا به مسافران هتل ونوس پلاس ارائه می­دهد. این جاذبه دیدنی، دارای دو خط مجزا است که هر یک ویژگی­های خاص خودش را دارد.

خط یک تله کابین دارای 42 کابین 4 نفره است که مسیر 2100 متری را در کمتر از 15 دقیقه طی می­کند. خط دو شامل 35 کابین 6 نفره است که مسیر 1700 متری را در حدود 5 دقیقه طی می­کند. در اطراف تله کابین، امکانات زیادی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

رستوران، کافی­شاپ، بوفه­های فروش تنقلات، پارکینگ، سینما سه بعدی، تفرجگاه و فروشگاه­های مختلف از جمله امکانات تله کابین نمک آبرود به شمار می­آیند. پارکی نیز با تفریحات هیجان­انگیز مانند زیپ ­لاین، پینت ­بال، پل معلق و چهارچرخ در اطراف تله کابین ایجاد شده است. با رفتن به تله کابین نمک آبرود چالوس، اوجی از هیجان را تجربه خواهید کرد.

 

پارک فین

اگر دوست دارید در یک مکان زیبا و آرام برای لحظاتی به استراحت بپردازید، پارک جنگلی فین گزینه خوبی است. در این پارک خوش­آب­و­هوا که یکی از جاهای دیدنی نزدیک هتل ونوس پلاس چالوس است، امکانات متنوعی برای رفاه گردشگران ایجاد شده است.

در مسیر­های پیاده­روی که در اطراف پارک فین ساخته شده، می­توانید با خانواده و یا دوستان خود، پیاده­روی کنید. این پارک در قسمت جنوبی چالوس واقع شده است.

اگر می­خواهید شب را در پارک سپری کنید؛ می­توانید سراغ کلبه­های اقامتی اطراف هتل بروید که امکانات خوبی برای شما مهیا کرده­اند. آلاچیق، رستوران، فضاهای سبز و رودخانه پرآب از دیگر جاهای دیدنی اطراف پارک فین محسوب می­شوند.

 

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت از زیباترین جاذبه­های طبیعی چالوس است که در شمال شرق منطقه ییلاقی کلاردشت قرار دارد. این دریاچه کوهستانی، چشم­اندازی بی­نظیر از روستاهای اطراف هتل و مناظر زیبا را در اختیار شما قرار می­دهد. در این دریاچه می­توانید از تفریحات آبی و غیرآبی همچون قایق سواری، ماهی­گیری، بنانا، شاتل، جت اسکی، استوانه و پارک ماجراجویی لذت ببرید.

در اطراف دریاچه ولشت، روستاهای زیادی مانند سمکا، سرکا، لرگان، ولشت و دیمو وجود دارد که معماری منحصربه­فردی دارند. اگر عاشق طبیعت و آرامش آن هستید، به این روستاها رفته و از نزدیک زیبایی­های طبیعت را نظاره­گر باشید. از دریاچه تا هتل ونوس پلاس چالوس، 25 کیلومتر فاصله دارید.

 

جمع ­بندی

اگر در جست­وجوی یافتن هتلی لوکس و مدرن در شمال ایران هستید، هتل ونوس پلاس چالوس را از دست ندهید. انتخاب این هتل و استفاده از امکانات آن، شما را به رزرو آن برای اقامتی دوباره در سفرهای بعدی ترغیب خواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *