بهترین هتل های مشهد؛ امکانات، موقعیت مکانی و آدرس

مجله زیگوکمپ » ریپورتاژ آگهی » بهترین هتل های مشهد؛ امکانات، موقعیت مکانی و آدرس
بهترین هتل های مشهد؛ امکانات، موقعیت مکانی و آدرس
بهترین هتل های مشهد؛ امکانات، موقعیت مکانی و آدرس

شهر مشهد مقدس به‌عنوان پایتخت معنوی و مذهبی ایران، یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشورمان بشمار می‌رود که سالانه میلیون‌ها زائر از سراسر دنیا برای زیارت حرم امام هشتم (ع) راهی مشهد می‌شوند. البته ناگفته نماند، شهر مشهد علاوه بر حرم مطهر امام رضا (ع) دارای جاذبه های تفریحی گوناگونی می‌باشد و همین موضوع باعث شده این شهر همواره میزبان مسافران زیادی باشد.

مسافران در سفر به مشهد دغدغه اقامتگاه نخواهند داشت؛ چرا که در هر گوشه‌کنار این شهر نگاه بیندازید هتل ها و اقامتگاه های گوناگونی دیده می‌شود و مسافران با هر بودجه‌ای می‌توانند اقامت راحتی را در مشهد تجربه کنند. در ادامه می‌خواهیم بهترین هتل های مشهد را از گران‌ترین تا ارزان‌ترین، معرفی کنیم.

هتل درویشی، مجلل‌ترین هتل 5 ستاره مشهد

هتل درویشی مشهد

اگر تجربه اقامت در شهر مشهد را داشته باشید، احتمالاً نام هتل درویشی را شنیده‌اید. چراکه خبر تأسیس این هتل لاکچری در سال 1390 سروصدای زیادی به پا کرد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد این هتل بسیار مشهور شود واحدهای اقامتی گوناگون و متفاوت این هتل است که در کنار امکانات رفاهی فوق‌العاده عالی از دکوراسیون بسیار شیکی برخوردار هستند. اگر به دنبال اقامتی رویایی در مشهد هستید، قطعاً هتل درویشی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

خدمات و امکانات رفاهی

همان‌طور که گفتیم هتل درویشی ازجمله هتل های مجلل و گران‌قیمت مشهد است البته با وجود خدمات و امکانات بی‌نظیر هتل، هزینه گران‌قیمت چیزی دور از انتظار نیست. البته شما می‌توانید با رزرو هتل درویشی در ایران هتل، از تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

هتل درویشی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد خدمات و امکانات رفاهی کاملی را برای مهمانان خود فراهم کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به چندین رستوران شیک، سالن‌های جلسات و همایش، مجموعه آبی، امکانات تفریحی و ورزشی، آرایشگاه زنانه و مردانه، صندوق امانات، اتاق بازی و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی

هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) یکی از بهترین خیابان‌های منتهی به حرم واقع‌شده است. این هتل با حرم حدود 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد؛ البته جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که هتل درویشی برای رفاه حال مسافران سرویس حرم به‌صورت رایگان فراهم نموده است.

آدرس هتل درویشی: مشهد – خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا 24 و 26

هتل بین‌المللی قصر، از بهترین هتل های مشهد

هتل قصر یکی دیگر از هتل های درجه‌یک و عالی مشهد است که سال‌های زیادی را به میزبانی از زائران پرداخته است. هتل قصر در دهه 50 به‌عنوان هتلی 5 ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. با اینکه سال‌های زیادی از تأسیس هتل قصر می‌گذرد، اما این هتل همچنان از هتل های شیک و مدرن مشهد است زیرا در سال 1396 به‌منظور ارتقا سطح کیفیت امکانات بازسازی شد؛ پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

هتل بین‌المللی در مجموع دارای 219 واحد اقامتی شیک و راحت است که همه آن‌ها به امکانات رفاهی عالی برخوردار هستند.

خدمات و امکانات رفاهی

هتل 5 ستاره قصر هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت و خاطره‌انگیز نیاز داشته باشند، فراهم نموده است. هتل بین‌المللی قصر مشهد امکانات بسیار خوبی نظیر رستوران‌های مجلل باکیفیت، فروشگاه، پارکینگ، صندوق امانات، باشگاه بدنسازی، سالن تشریفات، اتاق جلسه و… برای مهمانان خود فراهم نموده است.

موقعیت مکانی

هتل بین‌المللی قصر از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است؛ این هتل در 800 متری حرم امام رضا (ع) واقع‌شده است و مسافران تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهند رسید؛ همچنین هتل قصر در نزدیکی بازارها و مراکز گردشگری شهر قرار گرفته است.

آدرس هتل بین‌المللی قصر: مشهد – خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا 14 و 16

هتل مدینه الجواد مشهد، هتل 4 ستاره لوکس

هتل مدینه الجواد مشهد

اگر می‌خواهید در هتل های شیک و مجلل اما با هزینه کمتر نسبت به هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید، هتل های 4 ستاره انتخاب خوبی می‌تواند باشد. در مشهد هتل های 4 ستاره زیادی وجود دارد اما هتل مدینه الجواد (لیان سابق) با خدمات و امکانات بسیار عالی توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل مسافران داشته باشد.

هتل مدینه الجواد مشهد در 10 طبقه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که شامل دو ساختمان شرقی و غربی است که در مجموع 126 واحد اقامتی شیکی و متنوعی را در خود جای‌داده است به‌طوری‌که مسافران با هر سلیقه‌ای می‌توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند. در ضمن برخی از اتاق‌ها با چشم‌انداز گنبد طلایی امام رضا (ع) اقامت لذت‌بخشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

خدمات و امکانات رفاهی

بااینکه هتل مدینه الجواد ازجمله هتل های 4 ستاره مشهد است، اما از نظر خدمات و امکانات با هتل های 5 ستاره مشهد برابری می‌کند و همین موضوع باعث شده این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد شناخته شود.

از بهترین امکانات هتل مدینه الجواد می‌توان به دو رستوران شیک، کافی‌شاپ، پارکینگ، باشگاه بدنسازی با امکانات ورزشی جدید، خدمات اسپا و ماساژ، لاندری، اینترنت و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی

اگر هدفتان از سفر به مشهد زیارت امام رضا (ع) است، می‌توانید با خیال راحت هتل مدینه الجواد رزرو کنید؛ چرا که این هتل در نزدیکی حرم قرار گرفته است و مسافران تنها با کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به زیارت بروند.

آدرس هتل مدینه الجواد: مشهد – خیابان نواب صفوی – بلوار شوشتری – بین شوشتری 8 و 10

هتل پارمیدا، محبوب‌ترین هتل 3 ستاره مشهد

هتل پارمیدا مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد برای اقامت هتل 3 ستاره پارمیدا است؛ این هتل با اینکه از هتل های 3 ستاره است، اما از هتل های گران‌قیمت مشهد بشمار می‌رود؛ البته جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که شما می‌توانید با رزرو هتل پارمیدا در سایت ایران هتل آنلاین از تخفیف ویژه بهره‌مند شوید و با هزینه اندک در بهترین هتل مشهد اقامت داشته باشید.

هتل پارمیدا در سال 1388 به هدف میزبانی از زائران در 8 طبقه و 84 واحد اقامتی تأسیس شد. هتل پارمیدا مانند تمام هتل های مشهد با وعده صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند، اما اگر می‌خواهید از وعده ناهار و شام به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید، اتاق‌های فولبرد را برای اقامت انتخاب کنید.

خدمات و امکانات رفاهی

اگر تاکنون تجربه اقامت در هتل پارمیدا مشهد را داشته باشید، می‌دانید خدمات و امکانات رفاهی این هتل فراتر از یک هتل 3 ستاره است، پس با رزرو هتل پارمیدا خیالتان از بابت خدمات و امکانات این هتل راحت باشد. هتل پارمیدا امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه آبی شامل جکوزی، سونای بخار و خشک، خدمات ویژه معلولین، اتاق جلسه و مهمانی، لاندری، پارکینگ و… برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

موقعیت مکانی هتل

هتل پارمیدا در خیابان امام رضا (ع) واقع‌شده است و با حرم حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، علاوه بر حرم دسترسی آسانی به بازار و جاذبه های گردشگری مشهد خواهند داشت. همچنین فاصله کوتاه هتل با ایستگاه مترو باعث شده مسافران به‌راحتی در سطح شهر تردد کنند.

آدرس هتل: مشهد – خيابان امام رضا – امام رضا 24

سخن پایانی

وجود هتل ها متنوع در مشهد باعث شده مسافران به‌راحتی بتوانند اقامتگاه دلخواه خود را پیدا کنند؛ اما فراموش نکنید که بهترین هتل های مشهد زودتر از آنچه که تصورش را می‌کنید، تکمیل می‌شود اما رزرو آنلاین، این مشکل را حل کرده است. برای رزرو بهترین هتل های مشهد میتوانید به سایت ایران هتل به این آدرس مراجعه کنید . /https://www.iranhotelonline.com/mashhad-hotels

https://mag.zigocamp.com/post/6319
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *