انتخاب بهترین کیسه خواب

مجله زیگوکمپ » آموزش » انتخاب بهترین کیسه خواب
انتخاب بهترین کیسه خواب
بهترین کیسه خواب

انتخاب کیسه خواب احتمالاً یکی از پیچیده‌ترین تصمیمات خرید در بین تمام وسایل کمپینگ است، چه مبتدی باشید و به تازگی تصمیم به طبیعت گردی گرفته باشید و چه جزو افراد با تجربه در این کار باشید، موارد مهمی رو برای تهیه کیسه خواب باید در نظر بگیرید.

انتخاب کیسه خواب بر اساس کاربرد

اولین چیزی که برای انتخاب کیسه خواب باید در نظر بگیرید این است که برای چه کاری به کیسه خواب نیاز دارید.کوله گرد هستید و به شهرها و کشورهای مختلف سفر میکنید یا هر ازگاهی به طبیعتگردی میروید؟ وزن، شکل و ویژگی‌های بهترین کیسه خواب اغلب برای هر موارد مصرفی، متفاوت است.

کیسه خواب کمپینگ

کیسه خواب کمپینگ، کیسه خوابی است که قصد ندارید آن را برای فاصله زیاد با خود حمل کنید. نسبت به کیسه خواب هایی که برای کوله گردی و سفرهای طولانی و پیاده ساخته شده‌اند، سنگین تر، حجیم تر و برای راحتی بیشتر طراحی شده اند. همانطور که گفته شد، این تمرکز بر راحتی است که آنها را برای سفرهای کمپینگ با ماشین و یا سفرهای کوتاه  فوق‌العاده می‌کند.

هرچند هر کیسه خوابی می تواند یک کیسه خواب کمپینگ باشد، اما از آنجایی که سفرهای داخلی به ویژگیهای خاصی نیاز ندارند بهتر است برای سفری که قصد انجام آن را دارید نوع کیسه خواب خود را انتخاب کنید.

 

کیسه خواب خوب

 

کیسه خواب کوله گردی

برای انتخاب کیسه خواب‌های مخصوص کوله گردی یا به طور کلی سفرهایی که نیاز به پیاده روی های طولانی و حمل وسایل زیاد دارند، وزن و جمع و جور بودن باید معیار اصلی شما باشد.

قرار دادن یک کیسه خواب حجیم در یک کوله و اشغال فضای زیاد هرگز انتخاب ایده آلی نیست، هر چه کیف شما سبکتر باشد راحتتر سفر خواهید کرد.

فوت و فن انتخاب یک کیسه خواب کوله‌گردی مناسب، وزن کم و میزان گرم نگه داشتن بدن در هوای سرد است. بنابراین توجه به درجه بندی دمای کیسه خواب مهم است.

با توجه به موارد بیان شده برندهای شناخته شده ای هستند که برای هر سفر نوع خاصی از کیسه خواب را تولید کرده اند که در این مطلب به معرفی برندهای کیسه خواب میپردازیم.

کیسه خواب نیچرهایک

این برند با توجه به نوپا بودن در زمینه تولید محصولات کمپینگ اما به سرعت جای خود را در بازارهای جهانی باز کرد. محصولات برند نیچرهایک پس از آزمایشات و بررسی‌های پیشرفته تولید شده و نکته جالب اینکه آزمایشات توسط افرادی که در طبیعت‌گردی باتجربه هستند، انجام می‌شود و سپس با ارائه گزارشات کیفی در زمینه محصولات، با بازار عرضه خواهند شد.

محصولات این برند چینی دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و نظر بسیاری از افراد علاقه مند به طبیعت گردی را به خود جذب کرده است. کیسه خواب های نیچرهایک در دو شکل مومیایی و پاکتی تولید شده و از الیاف و پارچه های با کیفیت و برای مقاصد خاص تولید می‌شوند.

کیسه خواب فرینو

فرینو یک برند ایتالیایی و یکی از بهترین برندهای ابزار کمپینگ محسوب میشود. فرینو در دوران جنگ تأمین کننده چادرهای ارتش کشورش بود و در آن زمان تجربیات بسیاری در زمینه مقاومت و طراحی هرچه بهتر این محصولات بدست آورد . با اتمام جنگ و آغاز فعالیت‌های کوهنوردی در هیمالیا، فرینو در زمینه ساخت چادرهای مقاوم، مناسب برای کوهستان‌های آلپ در این زمینه پیشگام بود و موفقیت بسیاری را کسب کرد.

محصولات Ferrino شامل چادر مسافرتی فرینو، کیسه خواب فرینو، کوله پشتی فرینو سالها است در این زمینه فعالیت داشته و توانسته نیاز کوهنوردان و طبیعت‌گردان را فراهم کند.

به همین دلیل فرینو ازجمله بهترین مارک کیسه خواب محسوب می‌شود که مورد توجه کوهنوردان قرار دارد. کیسه خواب‌های این برند مناسب سه فصل از سال طراحی شده‌ است. رویه این محصول از نایلون ساخته شده ‌است که مقاومت بسیار زیادی را دربرابر پوسیدگی دارد. ساختار نرم این محصول سبب می‌شود تا احساس راحتی خارق ‌العاده‌ای را در آن داشته باشید. وزن کم و تهویه مناسب از جمله ویژکیهای بارز این برند محسوب میشود.

کیسه خواب دیوتر

این برند آلمانی کار خود را با تولید کیف و کیسه‌های پستی شروع کرد اما با شروع جنگ جهانی شرایط به سمتی رفت که شروع به تولید کیف، چادر و کوله‌پشتی برای ارتش آلمان کرد. به همین دلیل خط تولید جدیدی از محصولات دیوتر راه اندازی شد و این برند به ساخت چمدان، چادر و سایبان روی آورد. سال 1953 که تحولی بزرگ در این برند اتفاق افتاد و باعث شد محبوبیت این برند در بین مردم افزایش پیدا کند.

محصولات Deuter طراحی‌های منحصر به فردی دارند. این کمپانی مدل‌سازی‌های خاصی مثل طراحی برای بانوان یا افراد با قد بلند دارد که محصولات دیوتر را منحصر به فرد می‌کند و این نوآوری‌ها در کنار کیفیت از نکات قوت این برند آلمانی است.

مدل های مختلف کیسه‌خواب دیوتر ویژگی و امکانات خاصی دارند که راحتی و آسایش را به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک کیسه‌خواب باید از آن بهره ببرد، قابلیت حفظ دمای آن است.

کیسه‌ خواب دیوتر از تکنولوژی Dry Zone بهره گرفته که با جلوگیری از تعرق در بدن این امکان را می‌دهد تا خوابی آسوده‌تر را تجربه کنید.

 

بهترین کیسه خواب

 

کیسه خواب هاسکی

برند هاسکی یک تولید کننده تجهیزات کمپینگ از قبیل پوشاک کمپینگ، ورزشی و کوله‌های مسافرتی است که در کشور جمهوری چک فعالیت میکند. هاسکی به دلیل تولید محصولات با کیفیت در بیش از 20 کشور قاره آمریکا و اروپا نمایندگی فروش دارد.

وقتی صحبت از چادر مسافرتی و کیسه خواب می‌شود بدون شک محصولات هاسکی یکی از گزینه های اصلی برای انتخاب است . محصولات هاسکی سالها توسط کوهنوردان و طبیعتگردان بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و از آزمون کیفیت سربلند بیرون آمده است.

کیسه خواب چانوداگ

چانوداگ هم یکی از برندهای معروف تولیدکننده لوازم کمپینگ است که محصولات تولید شده این برند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. چانوداگ تولیدکننده انواع لوازم میز و صندلی تاشو، چادر مسافرتی، زیرانداز بادی، لوازم پخت و پز مسافرتی می باشند.

یکی دیگر از محصولات برند چانوداگ کیسه خواب است که دارای قیمت مقرون به صرفه این نسبت به سایر برندها است. بهترین کیسه خواب چانوداگ یکی از با کیفیت‌ترین کیسه خواب مسافرتی و کمپینگ برای استفاده سه فصل بوده که با طراحی و دوخت S شکل در قسمت رویه خود تاثیر خوبی در حفظ دمای فضای داخل کیسه خواب چانوداگ می گذارد.

کیسه خواب کله گاوی

برند پکینیو که به عنوان برند کله گاوی یا بوفالو معروف شده، یک برند چینی است که در حال حاضر از بهترین تولید کنندگان محصولات مسافرتی چون چادر، کیسه خواب است. تمامی محصولات این برند به دلیل کیفیت و قیمت مناسب از محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

 

 

https://mag.zigocamp.com/post/3437
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *