آفرود سواران؛ معرفی پیج های ایسنتاگرام فروش خودرو آفرود

مجله زیگوکمپ » راهنمای آفرود » آفرود سواران؛ معرفی پیج های ایسنتاگرام فروش خودرو آفرود
آفرود سواران؛ معرفی پیج های ایسنتاگرام فروش خودرو آفرود
آفرود سواران

آیا می دانید چه چیزی می تواند یک سفر کمپینگ و طبیعت گردی را جذاب تر از آن چیزی که هست بکند؟ درست حدس زدید، یک ماشین آفرود که بتوان روی آن حساب کرد. بیشتر از چندین سال است که ایرانیان علاقه زیادی به ماشین های شاسی بلند و البته آفرود علاقه مند شده ­اند. اما خوب بخت همیشه با آدم ها یار نیست. چرا که در چند سال اخیر واردات خودرو، به خصوص خودرو های سنگین به امری دشوار تبدیل شده است.

 

خودرو سنگین

 

در چنین شرایطی بسیاری از افراد علاقه مند به خرید خودرو دست دوم روی می آورند. خریداران خودور­ های دست دوم با توجه به شرایط بازار و موجودی خودرو ها ترجیح می دهند خودروی دست دوم خود را سرحال کنند. ما امروز در زیگوکمپ قصد داریم تا برخی از مراکز فروش خودرو های آفرود دست دوم را به شما معرفی کنیم. این مراکز فروش همگی آنلاین بوده و در قالب اینستاگرام فعالیت می کنند.

 

فروش خودرو های آفرود

 

فروش خودرو آفرود Fars.offroad

فارس آفرود یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پیج های فعال در حوزه خرید و فروش خودرو های آفرودی است. فارس آفرود در حال حاضر 135 هزار فالوور دارد و روزانه آگهی های تازه منتشر می کند. ناگفته نماند که از سراسر ایران آگهی می پذیرد و دارای کانال تلگرام برای اطلاع از آخرین قیمت ها است. اگر به دنبال خودروی آفرودی خاصی هستید، می توانید از هایلات جستجوی پیج کمک بگیرید.

 

آفرود Fars.offroad

 

Giloffroad.shop

گیل آفرود یکی دیگر از پیج های فعال در زمینه خودرو های آفرود با 97 هزار دنبال کننده است. گیل آفرود که توسط میرشهاب اداره می شود علاوه بر خرید و فروش خودرو بروی لوازم جانبی نیز تمرکز دارد. این پیج که از سال 97 در حال فعالیت است، همچنین تلاش می کند تا نکات و مطالب آموزشی در خصوص خرید و فروش آفرود به اشتراک بگذارد. گیل آفرود نیز امکان جستجوی خودرو با هشتگ را فراهم کرده که می توانید آن را از طریق هایلایت مشاهده کنید.

 

آفرود Giloffroad.shop

 

Rock.offroadia

یکی دیگر از پیج های فعال در این حوزه که زیر مجموعه گروه راک آفرود رامسر است. راک آفرودیا با 49 هزار دنبال کننده در زمینه خرید و فروش خودرو و قطعات یدکی فعالیت می کند. متاسفانه مانند دو مورد قبل امکان جستجو در راک آفرودیا وجود ندارد. اما آگهی های پیج کاملا به روز بوده و فروشندگان بسیاری از سراسر ایران با راک آفرودیا همکاری می کنند.

 

Rock.offroadia

 

Auto_rangarang

اتو رنگارنگ علاوه بر فعالیت بر بستر آنلاین به صورت حضوری نیز معامله می کند. دفتر اصلی اتو رنگارنگ در مریوان بوده و شما می توانید به راحتی از طریق شماره داخل پیج با آن ها ارتباط برقرار کنید. اتو رنگارنگ نیز امکان جستجوی سریع را فراهم کرده است. شما می توانید از طریق هایلایت های پیج از آخرین خودرو های فروشی و فروخته شده مطلع شوید.

 

Auto_rangarang

 

جمع بندی

فراموش نکنید که به هنگام خرید خودرو دست دوم حتما باید برخی نکات را رعایت کنید. نکاتی مانند فنی خودرو، مقدار تجهیزات موجود و قیمتی که برای خودرو در نظر گرفته شده است. اکثر آگهی های درج شده در پیج هایی که نام بردیم دارای مشخصات کامل می باشند. اما خوب است در چنین مواقعی حتما به صورت حضوری از خودرو دیدن کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/1128
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *