اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان | رنگ و بویی از تاریخ و طراوات

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان | رنگ و بویی از تاریخ و طراوات
اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان | رنگ و بویی از تاریخ و طراوات
اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان

عطر خوشی که در هوا می رقصد، تاریخی که در هر کوچه به چشم می خورد. خوش آمدید به یک مقاله دیگر از زیگوکمپ و معرفی اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان. امروز در این گزارش قصد داریم به یکی از جذاب ترین شهر های ایران سفر کنیم. شهری از توابع اصفهان که می تواند تا روز ها شما را سرگرم کند. با ما همراه باشید تا اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان را معرفی کرده و خوب و بد آن را بازگو کنیم.

 

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان

 

 

معرفی اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان

 

همانطور که می دانید کاشان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شهر های ایران است. شهری که نخستین تمدن یکجا نشینی را به خود دید. این موضوعات می توانند ما را آماده رویارویی با یک بنای قدیمی و تاریخی بکنند. بنای اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان مربوط به بیش از یک قرن پیش است. در سال 1395 گروهی در پی بازسازی و مرمت خانه های قدیمی شهر، پیمان کاری این بنا را پذیرفتند. نهایتا پس از نزدیک به دو سال تلاش، هتل در نوروز 1397 افتتاح شد.

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان به طور کاملا بنیادی تعمیر شد. معماری بنا ریشه در دوران پهلوی و قاجار دارد. عمده تغییرات این هتل سنتی مربوط به زیر ساخت، واحد های اقامتی، برنامه های مدیریتی و خدمات رفاهی بوده است. از آن جایی که اصالت بنا حفظ شده، شما به راحتی حس خوب مردمان گذشته را دریافت می کنید. دنیایی که شاید خوشبختی تعریف دیگری داشت و زندگانی به شکل دیگری بود.

 

اتاق های اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان

 

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان در مجموع یازده واحد اقامتی را در خود جای داده است. اتاق های مجموعه به چهار دسته مختلف تقسیم می شوند. دسته بندی اتاق ها عبارتند از: دو اتاق چهار تخته، سه اتاق سه تخته، پنج اتاق دو تخته و یک اتاق لوکس. خانه پارسی کاشان توانایی پذیرایی از 30 الی 35 مهمان را دارد. البته لازم به ذکر است که در صورت نیاز از حداکثر توان مجموعه (35 مهمان) استفاده می شود.

واحد اقامتی لوکس خانه پارسی کاشان مجهز به پنج تخت است. این اتاق با نام شاه نشین نیز معرفی می شود. کلیه اتاق های مجموعه به امکانات یکسانی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی (فرنگی) اختصاصی و اینترنت مجهز هستند. همچنین یک سرویس بهداشتی ایرانی عمومی در حیاط تعبیه شده است.

 

امکانات و خدمات رفاهی

 

اقامتگاه سنتی خانه پارسی تمام سعی خود را کرده تا خاطره خوشی را برای مهمانان خود رقم بزند. اما خوب اشکال در هر کاری و هر مکانی وجود دارد. برای مثال در نظرات اخیر مسافران، نارضایتی از رفتار پرسنل هتل گزارش شده است. این درحالی است که پرسنل هتل به لحاظ فنی و تئوری مشخصه های خوبی نظیر تسلط بر زبان فرانسوی و اسپانیایی دارند. متاسفانه مجموعه مجهز به پارکینگ نبوده و مهمانان باید از فضای کوچه استفاده کنند.

بی انصافی است اگر حرف از کافه و رستوران خانه پارسی کاشان نزنیم. هر دو با فضایی در حدود 50 متر مربع در پشت بام هتل سنتی قرار گرفته اند. هر دو بخش منویی سنتی و مطابق با فرهنگ کاشان را ارائه می کنند. از جمله نقاط قوت خانه پارسی کاشان می توان به انواع تور هایی که برگزار می کند اشاره کرد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای اضافی از تور هایی مانند کویرنوردی، دوچرخه سواری، شتر سواری و … استفاده کنید.

 

در آخر …

 

عمده دلیلی که شما را مجاب می کند به کاشان سفر کرده و در این هتل اقامت کنید، فضای دلنشین شهر و هتل است. شما می توانید لذت یکی شدن با تاریخ را در کوچه پس کوچه های کاشان حس کنید. خانه پارسی نیز در این راه شما را یاری می کند.

https://mag.zigocamp.com/post/1585
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *