آشنایی با برند استنلی

آشنایی با برند استنلی
آشنایی با برند استنلی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که تاکنون به خرید لوازم سفر فکر کرده‌اید، حتماً نام برند استنلی را هم در کنار دیگر برندهای مشهور این حوزه شنیده‌اید. استنلی، برندی قدیمی و خوش‌نام در زمینه‌ی تولید لوازم و تجهیزات سفر است که اغلب آن را با کیفیت بی‌نظیر محصولاتش می‌شناسند.

اما جالب است بدانید که حوزه‌ی کاری این برند، تنها به تجهیزات سفر خلاصه نمی‌شود. طیف وسیعی از ابزارآلات صنعتی نیز توسط این گروه تولید و روانه‌ی بازار می‌شود و نیازهای مشتریان را در زمینه‌های گوناگون برطرف می‌کند. اگر قصد خرید محصولات استنلی را دارید یا نمی‌دانید لوازم مورد نیاز سفرتان را از کدام برند تهیه کنید، تا پایان این یادداشت همراه ما باشید. در این مقاله از سایت زیگوکمپ، قصد داریم شما را با یکی از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی لوازم سفر و محصولات متنوع آن آشنا کنیم.

.

استنلی، برندی با تاریخچه‌ی صدساله

تاریخچه‌ی برند استنلی به زمان جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. در طول این جنگ 6 ساله، یکی از مشکلات بزرگ سربازان عدم دسترسی به آب خنک در طول نبرد بود.

قمقمه‌های جنگی و فلاسک‌هایی که اغلب مورد استفاده قرار می‌گرفتند، در عمل کارایی چندانی نداشتند. زیرا نه از مقاومت کافی برخوردار بودند و نه می‌توانستند آب را به مدت طولانی خنک نگه دارند.

در این زمان بود که برند استنلی با تولید و عرضه‌ی نوعی قمقمه‌ی متمایز پا به عرصه‌ی رقابت گذاشت. این برند، با تولید محصولی مقاوم که می‌توانست دمای آب را برای مدت زمان بیشتری ثابت نگه دارد، توانست به سرعت در بین سربازان و عموم مردم محبوب شود.

امروزه و با گذشت قریب به 100 سال از آن روزها، هنوز فلاسک‌های استنلی یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می‌شوند و در مقاومت و کارایی کم‌نظیرند.

.

.

آشنایی با محصولات مختلف استنلی

محصولات مرتبط با لوازم سفر برند استنلی را می‌توان به 5 دسته تقسیم کرد:

.

قمقمه و فلاسک

یکی از محبوب‌ترین محصولات برند استنلی قمقمه و فلاسک شگفت‌انگیز آن است. فلاسک‌های استنلی، می‌توانند دمای اولیه‌ی آب سرد را تا 96 ساعت و دمای اولیه‌ی آب گرم را تا 40 ساعت ثابت نگه دارند.

همچنین، این محصولات در ضربه‌پذیر بودن نیز بهتر از محصولات مشابه عمل می‌کنند و از مقاومت بالاتری برخوردارند.

به این کارآیی فوق‌العاده، ظاهر متمایز و خیره‌کننده‌ی این محصولات را نیز بیفزایید. طراحی فلاسک‌های استنلی در کمال دقت و ظرافت انجام شده است تا بین تمام تجهیزات سفر و محصولات مشابه، متمایز به‌نظر برسد.

اما در این میان، ممکن است تنوع فلاسک‌های استنلی شما را گیج کند. خوب است بدانید که پرطرفدارترین فلاسک این برند، مستر نام دارد و می‌تواند دمای آب یخ را تا 35 ساعت و دمای آب جوش را تا 40 ساعت ثابت نگه دارد.

اگر به‌دنبال خرید یک فلاسک کوهنوردی مناسب و به‌دردبخور هستید، تردید نکنید که بهترین گزینه خرید یک فلاسک مستر استنلی است.

جهت اطمینان از اصالت و کیفیت کالا، شما می‌توانید مدل مستر یا دیگر مدل‌های فلاسک و قمقمه‌ی استنلی را از فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ خریداری کنید.

.

ماگ

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار استنلی، ماگ‌های آن است. این ماگ‌ها برای استفاده در هنگام سفر، کوهنوردی، طبیعت‌گردی، محل کار، باشگاه یا حتی منزل گزینه‌های بسیار مناسبی هستند و به همین دلیل از تنوع بالایی نیز برخودارند.

شما می‌توانید انواع مختلفی از ماگ‌های استنلی را از فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ سفارش دهید: ماگ دسته‌دار و بدون دسته، قفل‌دار و بدون قفل و در حجم‌ها و ظرفیت‌های مختلف.

این ماگ‌ها می‌توانند دمای آب گرم را تا 5 ساعت و دمای آب سرد را تا 8 ساعت، بدون تغییر در طعم و مزه‌ی نوشیدنی، ثابت نگه دارند. همچنین برای نگهداری یخ تا 30 ساعت نیز می‌توانید روی آن حساب کنید.

.

یخدان یا یخچال مسافرتی

یخدان‌های مسافرتی استنلی، می‌توانند تا 4 روز از مواد غذایی نگهداری کنند. این محصولات به قفل‌های ضد نفوذ هوا مجهز هستند و در نتیجه، اجازه‌ی بروز هیچ‌گونه فسادی را در مواد غذایی در طول این مدت نخواهند داد.

بهره‌مندی از بدنه‌ی بسیار مقاوم و ضدخش، حجم و وزن مناسب و ظرفیت کافی از دیگر نقاط قوت یخدان‌های مسافرتی استنلی هستند.

اگر در قالب گروه‌های کوچک به طبیعت‌گردی می‌روید، پیشنهاد ما خرید یخدان 15 لیتری استنلی است. گروه‌های بزرگ‌تر نیز می‌توانند با خیال راحت از یخدان 30 لیتری استنلی استفاده کنند. مدل 6.6 لیتری این محصول نیز موجود است که بیشتر به درد سفرهای خانوادگی یا چندنفره می‌خورد.

.

اجاق و ظروف مسافرتی

ظروف مسافرتی استنلی، در دو دسته‌ی ظروف پخت‌وپز و ظروف نگهداری غذا تولید می‌شوند. این ظرف‌ها از جنس استیل مقاوم ساخته شده‌اند و گزینه‌ای ایده‌آل برای کمپینگ به حساب می‌آیند.

از آن‌جا که این روزها نمونه‌های تقلبی این محصول نیز در بازار پیدا می‌شود، بهتر است برای خرید ظروف غذای استنلی سراغ یک فروشگاه مطمئن مثل زیگوکمپ بروید تا از اصالت کالای دریافتی اطمینان داشته باشید.

.

شیرجوش و قهوه‌جوش

اگر شما هم نمی‌توانید مسافرت را بدون حضور کافئین تصور کنید، از برند استنلی غافل نشوید. شیرجوش و قهوه‌جوش استنلی، گزینه‌ای مناسب برای طبیعت‌گردان قهوه دوست است.

این ظروف، مثل دیگر محصولات برند استنلی، از استیل مقاوم و ضدزنگ ساخته شده‌اند تا خیال شما را از بابت عمر طولانی و دوام مناسب آسود کند.

.

سخن پایانی

در این یادداشت، تلاش کردیم شما را با مهم‌ترین محصولات حوزه سفر برند استنلی آشنا کنیم. در مجموع، اگر به دنبال ظروف و لوازمی با کارایی زیاد و قیمت مناسب می‌گردید، استنلی بهترین گزینه است.

امیدواریم از سفر همراه با این محصولات شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی لذت ببرید.

https://mag.zigocamp.com/post/3933
3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *