راهنمای سفر به قطر 2022 | تور جام جهانی 2022 | هزینه + شرایط | زیگو

مجله زیگوکمپ » پیشنهاد سردبیر » راهنمای سفر به قطر 2022 | تور جام جهانی 2022 | هزینه + شرایط | زیگو
راهنمای سفر به قطر 2022 | تور جام جهانی 2022 | هزینه + شرایط | زیگو
راهنمای سفر به قطر 2022 | تور جام جهانی 2022 | هزینه + شرایط | زیگو

تقویم‌های خود را علامت‌گذاری کنید، چرا که تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد جهان در یکی از کوچک‌ترین کشورهای خاورمیانه چیزی نمانده است. قطر، کشوری با تاریخی نسبتاً غنی و همسایه‌ی ایران از طریق خلیج همیشه فارس است. در همین گیر و دار آژانس‌هایی هستند که برای فروش بیشتر سعی دارند تا اطلاعات غلطی را درباره چگونگی تهیه تور جام جهانی 2022 به شما بدهد. با ما همراه باشید تا بهترین راهنمای سفر به قطر در سال منتهی به جام جهانی را با کمترین هزینه به شما بازگو کنیم.

جام جهانی قطر 2022؛ فرصتی که شاید تا 20 سال تکرار نشود

شاید خیلی از ما حواسمان نباشد که این آخرین جام جهانی نزدیک به کشور ایران است. جام جهانی بعدی در قاره آمریکا و کشور آمریکا برگزار می‌شود. باید بدانید که فیفا هر 4 سال قاره‌های مختلف را برای برگزاری این رویداد مهم انتخاب می‌کند و حدوداً 20 سال زمان می‌برد تا دوباره این قرعه به نام قاره آسیا بیفتد. به گفته خیلی از هواداران فوتبال، جام جهانی قطر 2022 به عنوان بهترین جام جهانی ادوار گذشته، شناخته خواهد شد. کشور قطر برای این رویداد مهم ورزشی و اقتصادی سال‌ها زمام گذاشته و هزینه کرده است تا به بهترین شکل ممکن میزبان گردشگران و طرف‌داران فوتبال باشد.

 

دروغ بزرگ آژانس‌ها؛ تور جام جهانی قطر 2022 را بخرید تا گران نشده

عکس کاپ جام جهانی و توریست هایی که از آن دیدن می کنند

یکی از اولین جملاتی که اکثرا آژانس‌های گردشگری به شما می‌گویند، همین است. باید به شما بگویم که در حاضر یعنی در تاریخ 17/03/1401 به دلیل واضح نبودن یکسری از قوانین اقامتی و رفت و آمد، هیچکس نمی‌تواند تور جام جهانی قطر 2022 را بفروشد. پس اگر با آژانس مسافرتی تماس گرفتید و قیمت این تور را به شما اعلام کردند؛ بدانید که کاملا دروغ می‌گویند.

 

قیمت تور جام جهانی قطر 2022؛ دومین دروغ آژانس‌های مسافرتی

مگر می‌شود وقتی هنوز قوانین اقامت در کشور قطر مشخص نشده باشد و کسی قیمت تور جام جهانی 2022 را اعلام کند؟ بله متاسفانه این هم دومین دروغی است که توسط آژانس‌های گردشگری به مسافران گفته می‌شود. علاوه بر این‌ها خیلی از آژانس‌های گردشگری می‌گویند که شما حتما باید واچر هتل داشته باشید اما این نیز دیگر دروغ آن‌هاست. این موضوع نیست فعلا از سمت دولت قطر برای طرفداران فوتبال شفاف‌سازی نشده و آژانس‌ها در این باره نیز شما را فریب می‌دهند تا جیب شما را بیشتر تیغ بزنند.

 

بهترین زمان رزرو تور جام جهانی قطر 2022

جام جهانی قطر 2022 در تاریخ 30/08/1401 آغاز خواهد شد. پس نیاز نیست عجله داشته باشید. شما می‌توانید 2 ماه قبل از شروع این رویداد، تور جام جهانی 2022 خود را رزرو کنید. البته باید حواستان باشد که تور جام جهانی قطر را از آژانس‌های گردشگری معتبر تهیه کنید؛ چون هر چه بیشتر به جام جهانی نزدیک می‌شویم بازار کار سودجویان داغ‌تر خواهد شد.

 

روش‌های سفر به قطر؛ فعلا خبری از سفر آبی به قطر نیست

ایران با کشور قطر از طریق خلیج همیشه فارس هم مرز است. شما می‌توانید به راحتی به صورت دریایی و هوایی به این کشور سفر کنید. در یک دوره زمانی، تور قطر با کشتی برگزار شد اما پس از ویروس کرونا و به وجود آمدن محدودیت‌های سفر، تا اطلاع ثانوی انجام نشد.

 

سفر با هواپیما؛ راحت، سریع، پرهزینه

از فرودگاه امام خمینی هر روز سه نوبت به صورت مستقیم به کشور قطر پرواز وجود دارد. پرواز تهران به قطر حدوداً 2 ساعت زمان می‌برد. این پرواز توسط ایرلاین QATAR AIRWAYS انجام می‌شود. غیر از ایرلاین قطر ایرویز ایرلاین‌های TURIKISH AIRLINE، FLYDUBAI، KUWAIT AIRWAYS در روز‌های مختلف هفته به صورت غیر مستقیم و با دو یا سه توقف به سمت قطر پرواز دارند. قیمت پرواز‌های ایرلاین QATAR AIRWAYS بیشتر از دیگر ایرلاین‌های که با یک یا دو توقف به قطر سفر می‌کنند، است.

 

شهر لویسل از جاهای دیدنی که در سفر به قطر باید ببینیم

نمایی زیبا از شهر لوسیل

دولت قطر در سال‌های اخیر برای جذب گردشگر کارهای زیادی انجام داده است. از جمله آن‌ها ساخت شهر جدید لوسیل و جزیره مصنوعی مروارید است. از این شهر به عنوان مدرن‌ترین شهر الکترونیکی کشور قطر و خاورمیانه یاد می‌شود. ورزشگاه لوسیل میزبان افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2022 قطر، در دل این شهر است. جزیره مصنوعی مروارید قطر نیز مملو از هتل‌های لوکس، خانه‌های ویلایی مجلل و مراکز تفریحی و خرید می‌باشد. جزیره مروارید قطر برای جذب سرمایه گذاران و ثروتمندان خارجی طراحی شده است.

این مقاله کامل نیست و احتمال فراوان ما شما را تا شروع جام جهانی قطر 2022 همراهی خواهیم کرد. پس آماده ادامه راهنمای سفر به قطر 2022 باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *