جاهای دیدنی تایوان که باید ببینیم | همراه عکس | زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » جاهای دیدنی تایوان که باید ببینیم | همراه عکس | زیگوکمپ
جاهای دیدنی تایوان که باید ببینیم | همراه عکس | زیگوکمپ
جاهای دیدنی تایوان که باید ببینیم | همراه عکس | زیگوکمپ

کشور جزیره‌ای تایوان در جنوب شرقی چین واقع شده است. این کشور یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان بوده و شهرهای شلوغ و پر جنب و جوش آن مملو از معابد قدیمی زیبا، موزه های فوق العاده و بازارهای شبانه است که مجموعه‌ای خیره کننده از غذاهای خوشمزه را ارائه می‌دهد. غذاهای به دور از خیابان‌های شلوغ آن، بسیاری از بازدیدکنندگان از کاوش در طبیعت باورنکردنی تایوان مانند دریاچه زیبای ماه خورشید و جزیره دیدنی Kinmen لذت می‌برند. با همراه باشید تا جاهای دیدنی تایوان  را که باید ببینیم، به شما معرفی کنیم.

چیزهایی که قبل از سفر به تایوان باید بدانید!

تایوان که سنگر دموکراسی و حقوق بشر است، مدت‌هاست که با چین که هنوز ادعای مالکیت این کشور را دارد، درگیر بوده است و تایوانی‌ها مردمی دوستانه و پذیرا هستند که با افتخار از استقلال خود حمایت می‌کنند.

با چنین مجموعه وسیعی از کارهای متنوع، بازدیدکنندگان تایوان وقت خود را صرف می کنند تا همه چیز را در یک سفر به یاد ماندنی جای دهند. این جزیره آسیایی را با لیست ما از بهترین مکان های دیدنی در تایوان کاوش کنید.

 

کائوسیونگ؛ از معروف ترین شهرهای دیدنی تایوان

کائوسیونگ؛ از معروف ترین شهرهای دیدنی تایوان

یک شهر شلوغ، پر از زندگی و انرژی، کائوسیونگ چیزی برای لذت بردن همه دارد و در نتیجه یک مقصد گردشگری مورد علاقه با خارجی ها و افراد محلی است. این شهر که به عنوان قطب دریایی و صنعتی کشور عمل می کند، سومین شهر پرجمعیت است و تجارت و تجارت تضمین کرده است که ترکیب گسترده ای از مردم، فرهنگ ها و جوامع وجود دارد که در غذاهای لذیذ ارائه شده منعکس می شود.

 

با آب و هوای عالی در تمام طول سال و مناظر زیبای اطراف آن، مکانی فوق‌العاده برای انجام فعالیت‌های در فضای باز است و هم پیاده‌روی و هم دوچرخه‌سواری بازدیدکنندگان را به بسیاری از بهترین مناظر می‌برد. علاوه بر همه اینها، کائوسیونگ مکان های تاریخی زیادی را در خود جای داده است و هر سال موزه های بیشتری در حال رشد هستند.

 

وولای مملو از جاهای دیدنی بکر تایوان

وولای مملو از جاهای دیدنی بکر تایوان

وولای که در جنوب شهر نیو تایپه قرار دارد، محل زندگی مردم آتایال است و به خاطر چشمه های آب گرمش در سرتاسر تایوان مشهور است. به این ترتیب اکنون یک شهر توریستی است و بسیاری از مردم به اینجا می آیند تا در آب های گرم غوطه ور شوند، درباره فرهنگ غنی بومی بیشتر بیاموزند و طبیعت اطراف را کشف کنند.

 

با انبوهی از فعالیت‌های فضای باز که ارائه می‌شود، می‌توانید در جنگل‌ها پیاده‌گردی کنید، در رودخانه ماهیگیری کنید و همچنین در میان طبیعت وحشی کمپ بزنید و از مناظر لذت‌بخش لذت ببرید. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند برخی از هنرها و صنایع دستی بومی را خریداری کنند و برخی از غذاهای محلی را امتحان کنند.

 

نکته برجسته درباره‌ی Wulai غوطه ور شدن در چشمه های آب گرم است که تعدادشان هم بسیار فراوان است و موقعیت کوهستانی شهر فقط نشستن و تماشای منظره را جادویی تر می کند.

 

جزیره کینمن؛ تجربه خاص برای آدم های خاص

جزیره کینمن؛ تجربه خاص برای آدم های خاص

این گروه از جزایر در بین تایوان و چین قرار دارد و به دلیل محل نبرد بین ناسیونالیست ها و کمونیست ها در سال 1949 مشهور است، اگرچه اکنون بیشتر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته می شود.

 

با انبوهی از مناظر دوست‌داشتنی که در این جزایر یافت می‌شود، گاهی اوقات به آن «پارک در دریا» می‌گویند، زیرا گل‌های درخشان، جنگل‌ها و ذخایر طبیعی زیادی برای لذت بردن بازدیدکنندگان وجود دارد و پارک ملی Kinmen محبوب‌ترین پارک است. .

 

ساختمان های تاریخی در کینمن فراوان است. بسیاری از معماری های قدیمی لذت بخش برای تماشای گردشگران وجود دارد، و تعدادی سواحل شگفت انگیز را می توان در اینجا و آنجا پراکنده یافت. جزایر کینمن که به خاطر محصولات محلی و غذاهای لذیذش شهرت دارند، مطمئناً ارزش دیدن در تایوان را دارند.

 

پارک ملی کنتینگ؛ از مشهورترین جاهای دیدنی تایوان

پارک ملی کنتینگ؛ از مشهورترین جاهای دیدنی تایوان

کنتینگ که از نظر بسیاری قدیمی‌ترین پارک ملی کشور است، در جنوب تایوان در شبه‌جزیره هنگ‌چون قرار دارد و یک مقصد گردشگری بسیار محبوب است. با انبوهی از مناظر دوست داشتنی موجود، بازدیدکنندگان بیشتر برای لذت بردن از سواحل فوق العاده و آب و هوای گرمسیری که آن را بسیار جذاب کرده است، می آیند.

 

کنتینگ که در آفتاب زیبا غرق شده است برای کاوش شگفت انگیز است و تعداد زیادی جانوران و گیاهان در آن به نمایش گذاشته می شود. یکی از جاذبه‌های دیدنی، فانوس دریایی عظیم الوانبی است که بر فراز اطراف خود قرار دارد. کنتینگ یک پارک ملی افسانه‌ای برای بازدید، میزبان جشنواره معروف بهار اسکریم است که هر ساله هزاران دوستدار موسیقی را به خود جذب می‌کند.

 

منطقه دیدنی ملی عالیشان (Alishan)؛ جای دیدنی که حتما باید ببینیم

منطقه دیدنی ملی عالیشان (Alishan)؛ جای دیدنی که حتما باید ببینیم

منطقه دیدنی ملی Alishan، مکانی وحشی و شگفت‌انگیز، بسیار کوهستانی است و در واقع شامل بیست و پنج کوه است که ارتفاع آن‌ها به دو هزار متر یا بیشتر می‌رسد. کاوش در تپه‌ها، دره‌ها، آبشارها و جنگل‌ها یک امر جادویی است و مناظر آن شگفت‌انگیز است.

 

مسیرها و مسیرهای متعددی وجود دارد که شما را به برخی از بهترین دیدگاه ها می برد. یک راه عالی برای دیدن بسیاری از مناطق ذخیره‌شده در یک حرکت، سوار شدن به راه‌آهن جنگلی آلیشان است که راه‌آهن خود را از میان جنگل‌ها و دامنه‌های کوه پیش از توقف در Fenqihu، دهکده‌ای زیبا با ویرانه‌های معبد شینتو، طی می‌کند.

 

عالیشان محل زندگی مردم تسو است که به خاطر چای سازی خود شهرت دارند. Alishan مکانی فوق العاده برای بازدید است و بازدید شما برای مدت طولانی در خاطر شما باقی خواهد ماند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله جاهای دیدنی کشور تایوان همراه ما بودید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و پیدا کردن راهنمای سفر بهتر به صفحه اصلی مجله زیگوکمپ سر بزنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام از تخفیفات و کمپین های فروشگاه اینترنتی طبیعت گردی زیگوکمپ با خبر شوید.

https://mag.zigocamp.com/post/5956
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *