راهنمای سفر به ایتالیا | هر آنچه از چکمه اروپا باید بدانید | زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » راهنمای سفر به ایتالیا | هر آنچه از چکمه اروپا باید بدانید | زیگوکمپ
راهنمای سفر به ایتالیا | هر آنچه از چکمه اروپا باید بدانید | زیگوکمپ
راهنمای سفر به ایتالیا | هر آنچه از چکمه اروپا باید بدانید | زیگوکمپ

امروز قرار است تا بهترین راهنمای سفر به ایتالیا را به شما ارائه دهیم؛ اما بگذارید این مقاله را کمی متفاوت‌تر ارائه دهیم. به راستی شما کشور ایتالیا به چه چیزی می‌شناسید! پیتزا، ماکارونی یا اسپاگتی؟ کدام یک از این خدایان غذا شما را به یاد چکمه‌ی اروپا می‌اندازند. خب حال جواب‌های خود را در ذهن نگه داشته و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ چرا که قرار است چیزهایی را از ایتالیا یاد بگیرید که جواب‌هایتان یادتان برود.

کمی بیشتر از چکمه اروپا بدانید

کشور ایتالیا به نام جمهوری ایتالیا نیز شناخته می‌شود. این کشور حدود 61 میلیون نفر جمعیت دارد و به عنوان پنجمین کشور پر جمعیت قاره اروپا شناخته می‌شود که حدود 94 درصد از آن‌ها مسیحی هستند. جالب است بدانید که لقب چکمه به اروپا بروی ایتالیا، از ظاهرش این کشور بروی نقشه جهان آمده. پایتخت کشور ایتالیا رم است.

 

راهنمای سفر به ایتالیا؛ دو فرزند خود مختار

جمهوری خود مختار واتیکان را شنیده‌ایم. رهبر کاتولیک‌های جهان، پاپ اعظم مقر قدر خود را در واتیکان تاسیس کرده

خیلی از ما نام جمهوری خود مختار واتیکان را شنیده‌ایم. رهبر کاتولیک‌های جهان، پاپ اعظم مقر قدر خود را در واتیکان تاسیس کرده و از همین رو می‌توان گفت که ایتالیا قطب کاتولیک‌های دنیا است. اما جالب است بدانید که ایتالیا در کنار واتیکان یک فرزند دیگر دارد که سن مارینو نام دارد. سن مارینو نیز مانند واتیکان جمهوری خود مختاریست که به شبیه جزیره سن مارینو نیز مشهور است.

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

ایتالیا یک مقصد واقعاً در تمام طول سال است، بنابراین پاسخ به این سؤال که بهترین ماه برای رفتن به ایتالیا چیست؟ بستگی به این دارد که از تجربه سفر به ایتالیا چه می خواهید. به طور کلی، بهترین زمان برای سفر به ایتالیا، بهار (آوریل تا ژوئن) یا پاییز (سپتامبر تا اکتبر) است. دماها گرم است و گرمای خفه‌کننده ماه‌های تابستان را پشت سر می‌گذارید. پس نتیجه می‌گیریم که همه چیز به شما بستگی دارد.

 

کارهایی که باید انجام دهیم؛ دیدن تاریخ و فرهنگ

رم به تنهایی جاذبه های تاریخی کافی دارد تا ده ها بار از آن بازدید کنید و این اغراق نیست. درباره ویرانه‌های شگفت‌انگیز و گنجینه‌های معماری شهر ابدی، از کولوسئوم و فروم رومی، تا پله‌های اسپانیایی و واتیکان، اطلاعات بیشتری کسب کنید. فلورانس شهری نفیس از هنرهای نفیس است، جواهری در تاج زیبای خود بهترین گالری هنری ایتالیا، اوفیزی، خانه «تولد زهره» بوتیچلی و «مدوزا» کاراواجو، به جز تعدادی از شاهکارهای آن. اگرچه در پیچ و خم کوچه‌ها و کانال‌های پرپیچ‌وخم ونیز به نظر می‌رسد که در حال کاوش در یک موزه هستید، بازدید از موزه آکادمیا در سفر به ایتالیا برای هنردوستان کاملاً ضروری است.

 

غذاهایی که در ایتالیا که باید امتحان کنید

غذاهایی که در ایتالیا که باید امتحان کنید

یکی از لذت های سفر به ایتالیا، خوردن انواع غذاها و نوشیدنی های با کیفیت است. هر منطقه در ایتالیا یک سبک غذای متفاوت را دارد. شمال غربی با کره و سس های خامه ای غنی خود تأثیر فرانسوی را به ارمغان می آورد، در حالی که آمبریا در سالامی، ژامبون و ترافل سیاه تخصص دارد و رژیم غذایی جنوبی دارای سبزیجات مدیترانه ای است. ناپل به عنوان خانه پیتزاهای فروتن در نظر گرفته می شود، در تمام طول ساحل غذاهای دریایی غالب است و ماکارونی تقریباً در همه جا رایج است. وقتی نوبت به نوشیدن می‌رسد، ایتالیایی‌ها قهوه‌شان را جدی می‌گیرند و شراب ایتالیایی شهرت جهانی دارد و توسکانی چیانتی کلاسیک را تولید می‌کند و Prosecco از Veneto یک لذت جوشان است.

 

کارهایی که باید انجام دهیم؛ ورزشهای آبی

سواحل وسیع ایتالیا فرصت های زیادی را برای قایقرانی و موج سواری فراهم می کند. غواصی در سیسیل و در اکثر جزایر کوچکتر محبوب است. ورزش های آبی فقط به ساحل محدود نمی شود – آنها را می توان در مکان هایی مانند دریاچه های کومو و گاردا در شمال، و تراسیمنو و بولسنا در جنوب به سمت رم پیدا کرد، در حالی که قایق رانی رودخانه، دره نوردی و رفتینگ در مناطق کوهستانی محبوب هستند. از شمال کشور اطلاعات بیشتری در مورد ورزش و فعالیت های در فضای باز پیدا کنید – راهنمای ایتالیایی ما برای همه چیزهای فعال.

 

راهنمای سفر به ایتالیا؛ تفریجات موجود در سواحل ایتالیا

البته، سواحل ایتالیا فقط به دنبال انرژی بالا نیست. سواحل آن مکان های خیره کننده ای برای جذب خورشید هستند. مردم تماشا می کنند و ژست می گیرند. بخورید، بیاشامید و به طور کلی بسیار شاد باشید. بهترین سواحل ایتالیا را کشف کنید که در خلیج‌های منزوی، ساحل‌های پرجنب‌وجوش، و بندرهای دیدنی پشت صخره‌ها قرار دارند.

 

از تفریجات کوهنوری قافل نشوید؛ اسکی و اسنوبورد

با وجود کوه‌های آلپ در ایتالیا، می‌توانید آخر هفته را به اسکی یا اسنوبورد از میلان، تورین یا ونیز بگذرانید.

با وجود کوه‌های آلپ در ایتالیا، می‌توانید آخر هفته را به اسکی یا اسنوبورد از میلان، تورین یا ونیز بگذرانید. برخی از محبوب ترین پیست های اسکی Sestriere و Bardonecchia در Piemonte و Val di Fassa در کوه های خیره کننده دولومیت هستند. فقط حتما حواستان باشد تا قبل از سفر به ایتالیا، در مورد بهترین استراحتگاه های زمستانی برای اسکی اطلاعاتی کسب کنید.

 

خرید لوازم سفر و طبیعت گردی از فروشگاه زیگوکمپ

شما می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود برای سفر به ایتالیا را از فروشگاه اینترنتی لوازم سفر و طبیعتگردی زیگوکمپ تهیه کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن ما در اینستاگرام و شرکت در کمپین‌های تخفیف و جایزه شانس خود را برای قرعه کشی امتحان کنید. ممنونیم که ما را انتهای مقاله راهنمای سفر به ایتالیا دنبال کردید.

https://mag.zigocamp.com/post/5530
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *