راهنمای سفر به فرانسه | هزینه ها + راه های سفر | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » راهنمای سفر به فرانسه | هزینه ها + راه های سفر | زیگو
راهنمای سفر به فرانسه | هزینه ها + راه های سفر | زیگو
راهنمای سفر به فرانسه | هزینه ها + مکان های دیدنی | زیگو

عطر، پنیر، برج ایفل، قلعه‌های تاریخی، سواحل زیبا و پیشخدمت‌های بداخلاق، فرانسه به چیزهای زیادی معروف است. این کشور زیبا با خطوط ساحلی خیره‌کننده، دره‌های چشم‌نواز، داستان‌های زیادی را در خود جای است. تاریخ پرفراز نشیب آن در میان کشورهای اروپایی دیگر، انسان را کنجکاو می‌کند که اینجا برای هر سلیقه‌ای جاذبه توریستی و تفریحات مختلفی دارد. سفر به فرانسه می‌تواند گران باشد و کسانی که بودجه بسیار کمی دارند، ممکن است برایشان تجربه همه‌جاهای دیدنی فرانسه دشوار باشد. بااین‌حال، تلاش می‌کنیم در راهنمای سفر به فرانسه تجربیاتی را در اختیار شما قرار بدهیم که باعث صرفه‌جویی هم در پول و هم در زمان شما می‌شود.

برای سفر به فرانسه در قدم اول باید ویزا شینگن بگیرید!

برای سفر به فرانسه باید ویزای توریستی شینگن دریافت کنید، متقاضیان ویزای فرانسه بایستی مدارک مالی، شغلی و سابقه سفر قوی داشته باشند تا شانس دریافت ویزای خود را بیشتر کنند. تکمیل مدارک، دریافت وقت سفارت و حضور در سفارت جهت ارائه مدارک و انگشت‌نگاری از مراحل دریافت ویزای شینگن از طریق فرانسه است.

 

هواپیما سریع‌ترین و امن‌ترین انتخاب برای رسیدن به فرانسه!

یکی از فرودگاه های کشور فرانسه

مسافت پروازی تهران از پاریس 4204 کیلومتر (2612 مایل) است. طول پروازهای مستقیم تهران پاریس به طور متوسط 6 ساعت و 5 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز تهران به پاریس باتوجه‌به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

پروازهای مستقیم تهران پاریس توسط هواپیمایی ایران‌ایر و شرکت پگاسوس انجام می‌شود. باتوجه‌به عواملی مثل تقاضا، فصل و زمان خرید بلیت هواپیما، معمولاً ارزان‌ترین قیمت بلیت پاریس را در زمستان می‌توانید پیدا کنید.

پاریس شهر رنگارنگ

نمایی زیبا از شهر پاریس

پاریس همه چیز دارد، لوور، موزه‌های امپرسیونیستی، برج ایفل، رود سن، پارک‌های باشکوه، جاز، و غذاهای عالی. همان‌طور که مردم می‌گویند جادویی است و اگرچه دیدن همه جاذبه‌های آن یک‌عمر طول می‌کشد، اما یک یا دو روز حتی می‌تواند به شما فرصت بدهد تا از این شهر لذت کافی ببرید. قطعاً پاریس با مکان‌های دیدنی خود شما را به پرواز درمی‌آورد!

 

شهر Loire دوست داشتنی و دیدنی است

شهر لویر در کشور فرانسه

با هزاران تاکستان و قلعه. این منطقه خانه برخی از بهترین تاکستان‌های جهان، شهرهای کوچک زیبا و غذاهای عالی است. این شهر آن‌قدر مکان‌های دیدنی تاریخی دارد که از تک‌تک آنها باید لذت ببرید. زیرا روح انسان را به سمت آرامش سوق می‌دهد.

 

دیدار از مارسی را فراموش نکنید

مارسی، کلان شهری است که دارای تاریخ غنی و مملو از تفریحات شبانه، رستوران‌های عالی، سالن‌های تئاتر، موزه‌ها و حتی یک استادیوم بین‌المللی فوتبال است. درحالی‌که این شهر کمی سنگ‌آلود و صنعتی به نظر می‌رسد، اما تلفیق معماری مدرن با سنتی و کلاسیک همراه با آب‌نماهای زیبا و ترکیب هیجان‌انگیزی را برای دیدن به وجود آورده است.

 

شهر نیس فرانسه با سواحلی داغ و شن های روان

این شهر ساحلی در جنوب فرانسه، مقصدی محبوب برای مسافرانی است که دوست دارند ساحل این کشور را تجربه کنند، اما با هزینه‌ای کمتر از شهرهای کن یا موناکو! ساحل این شهر شاید آن‌قدرها هم لوکس و مدرن نباشد، ولی به دلیل اینکه رستوران‌ها و هتل‌های نسبتاً مناسبی از نظر قیمت در کنار خود جای داده است می‌تواند برای مسافران به این کشور محیط جذاب و درعین‌حال کم‌هزینه‌ای باشد.

 

هزینه‌های سفر در فرانسه

اگر مجرد هستید و یا امکانات اقامت گاهی که شب قصد ماندن در آنجا را دارید زیاد برایتان مهم نیست، بهتر است از خوابگاه‌هایی با 8 تا 10 تخت در همان منطقه‌ای که هستید استفاده کنید؛ قیمت این اقامتگاه‌ها از 20 تا 40 یورو در هر شب متغیر است هزینه اتاق‌های خصوصی در مکان‌ها بین 75 تا 100 یورو برای هر شب است.

 

هتل‌ها، برای هر کس که به دنبال راحتی است!

قیمت هتل‌های مقرون‌به‌صرفه 2 ستاره، برای یک اتاق دو تخته با وای‌فای رایگان و تهویه مطبوع حدود 60 یورو در هر شب است. البته قیمت اتاق‌ها در شهرهای خارج از پاریس، بورد و ریویرا فرانسه ارزان‌تر است. قیمت اتاق‌های خصوصی شرکت Airbnb  که در سرتاسر فرانسه در دسترس مسافران است از حدود 35 یورو شروع می‌شود در حالی که قیمت آپارتمان های کوچک از 65 یورو برای هر شب شروع می‌شود.

در کل قیمت هتل‌های فرانسه به طور متوسط ​​170 یورو برای هر شب در پاریس و 150 یورو در شهرهای دیگر فرانسه است، هتل‌های لوکس فرانسه هم می‌تواند از شبی 450 یورو در پاریس و 300 یورو در بقیه فرانسه برای شما هزینه داشته باشد.

امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید. شما می توانید ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/5107
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *