برف بازی در تهران | معرفی بهترین مقاصد برف بازی

مجله زیگوکمپ » برف بازی در تهران | معرفی بهترین مقاصد برف بازی
برف بازی در تهران | معرفی بهترین مقاصد برف بازی
برف بازی در تهران

مثل همان کودکی، هنوز پر از حس خوب شادی و زیبایی، این ها تنها گوشه ای از احساساتی است که وقتی برف می بارد در ما خروشان می شوند. در زندگی هر یک از ما برف جایگاهی بسیار جذاب و سینمایی دارد. بسیاری از ما روزشماری می کنیم تا زمستان فرا برسد و برای یک برف بازی مهیج برنامه ریزی کنیم. تهران، پایتخت ایران در طول سال آب و هوا های متعددی را تجربه می کند. بارش دانه های دوستداشتنی برف نیز هر سال این شهر را به مکانی زیبا تبدیل می کند.

تهران برفی

امروز در مجله زیگوکمپ قصد داریم به تهران سفر کرده و برخی از بهترین مکان هایی که می توان در آن برف بازی کرد را معرفی کنیم. از آن جایی که این کلانشهر در کوهپایه قرار دارد، معمولا زمستان های پر باری را تجربه می کند. لیستی که تهیه شده شامل برخی از بهترین پارک های تهران و پیست های اسکی است. شما می توانید پس از مطالعه این لیست، با توجه به موقعیت مکانی خود یکی از گزینه ها را برای برف بازی انتخاب کنید.

پارک ملت

پارک ملت به خودی خود یکی از محبوب ترین پارک های تهران به حساب می آید. در روز های برفی اما این محبوبیت به دلایل متعددی دو چندان می شود. پارک ملت که در خیابان ولیعصر و بالاتر از چهار راه اتوبان نیایش واقع شده یکی از بزرگترین و خوش مسیر ترین پارک های تهران است. این پارک با فضای بزرگ و زیبای خود توانسته محیط بسیار جالبی برای افراد گوناگون فراهم کند. با توجه به این امکانات شمال می توانید عکس هایی به یاد ماندنی را در این پارک ثبت کنید.

برف بازی در پارک ملت

پارک جمشیدیه

پارک جمشیدیه شاید به خوش مسیری پارک ملت نباشد اما یکی از جذاب ترین پارک ها برای برف بازی است. از آن جایی که پارک جمشیدیه در منطقه شمالی تهران و در انتهای خیابان نیاوران واقع شده زمستان های پر بار تری تجربه می کند.  این پارک با توجه به فضای بزرگ و امکانات مناسب می تواند میزبان خوبی برای خانواده ها جوانان باشد.

پارک جمشیدیه برفی

پارک ساسان

پارک ساسان را شاید همه نشناسند، اما مطمئن باشید که عاشقش می شوید. این پارک زیبا در محله ولنجک در جایی پایین تر از توچال واقع شده است. وجود رودخانه ای که از میان پارک عبور می کند، منظره ای متفاوت را به وجود آورده است. این پارک نیز آرامش خوبی را به شما هدیه می کند.

پارک ساسان

پارک پرواز

شاید بهترین نباشد اما در تلاش است تا بهترین را برایتان بسازد. این جمله است که می توان در وصف پارک پرواز سعادت آباد گفت. پارک پرواز که کمی پایین تر از هتل اسپیناس پالاس تهران قرار گرفته مساحت بزرگی داشته و به نوعی در ارتفاع قرار دارد. پارک پرواز تهران یکی از بهترین میزبان های برف های زمستانی است.

پارک پرواز منطقه 2

پیست های اسکی تهران

پیست های اسکی را می توان جزو جذاب ترین مقاصد برای برف بازی به حساب آورد. با توجه به ارتفاعاتی که پیست های اسکی در آن قرار گرفته اند، تجربه ای متفاوت از برف بازی را در اختیارتان می گذارند. همچنین ناگفته نماند، از آنجایی که این مناطق توریستی نیز محسوب می شوند از امکاناتی خوبی برخوردار هستند. از جمله به نام ترین پیست های اسکی تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیست اسکی توچال

منطقه توریستی توچال واقع در انتهای خیابان ولنجک می تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند. علاوه بر برف بازی می توانید از غرفه های غذایی و تفریحی مجموعه استفاده کنید و از چشم انداز آن لذت ببرید.

برف بازی در توچال

پیست اسکی دیزین

امکان ندارد قصدتان برف بازی در پیست های اسکی باشد و دیزین را فراموش کنید. پیست اسکی دیزین واقع در محور کرج = چالوس نخستین پیست اسکی ایران بوده و نشان بین المللی دارد. در بالای مجموعه نیز دو رستوران ساخته شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

پیست اسکی دیزین

بام محک

در بین لیست پارک ها و پیست های اسکی، جای خالی بام محک کاملا حس می شود. بام که در انتهای بلوار اوشان و بالاتر از بیمارستان محک قرار گرفته یکی از دنج ترین و متفاوت ترین ارتفاعات تهران است. حوالی این بام رستوران و غرفه ای وجود ندارد، پس بهتر است با خود چای و خوراکی به همراه داشته باشید.

در آخر…

هر کجایی از تهران که سفید پوش باشد، زیباست و می توان آن جا به برف بازی پرداخت. مهم حال خوب است و همراهانی که برایتان عزیز هستند. بهترین دوستانتان را جمع کنید و با لباس های گرمتان به یک برف بازی مهیج و خاطره انگیز بروید.

https://mag.zigocamp.com/post/1066
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *