اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز | معرفی کوچکترین بومگردی ایران

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز | معرفی کوچکترین بومگردی ایران
اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز | معرفی کوچکترین بومگردی ایران
اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

بد نیست حالا که زمستان است، سری به شهر های جنوبی ایران بزنیم. کمی برویم سراغ بوشهر، هفدمین استان بزرگ ایران که پیشینه پر باری دارد. شهری با آب و هوای گرم و خشک که در خط ساحلی معتدل تر می شود. اما هدف امروز ما معرفی شهر بوشهر نیست. امروز در زیگوکمپ قصد داریم درخصوص اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

 

معرفی اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

 

در خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم 7 اولین اقامتگاه بومگردی بوشهر تاسیس شده است. اقامتگاهی در بافت قدیمی شهر که سعی کرده در عین زیبایی اصالت خود را حفظ کند. اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز در یک ساختمان قدیمی با قدمت تقریبا 80 سال ساخته شده است. ابعاد خانه قدیمی بسیار کوچک بوده، در نتیجه اقامتگاه بومگردی را به کوچکترین اقامتگاه بومگردی بوشهر تبدیل کرده است.

در سال 1396 -1395 یک گروه خوش ذوق تصمیم به بازسازی خانه مذکور گرفتند. نتیجه این فرآیند یک اقامتگاه بومگردی دوست داشتنی با 2 واحد اقامتی شد. در سال 1397 یک بازسازی مجدد صورت گرفت. در طی این بازسازی یک واحد اقامتی دیگر به اقامتگاه بومگردی اضافه شد. ناگفته نماند که مان همیشه سبز در انتها کوچه واقع شده و چشم انداز دریا را دارد.

 

چشم انداز دریا

 

اتاق های اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

 

این اقامتگاه متفاوت دارای 3 واحد اقامتی است. این واحد های اقامتی به نام های هیرون، کهباد و VIP شناخته می شوند. اتاق هیرون که به معنای جنوب است، ظرفیت پذیرایی از 5 مهمان را دارد. همچنین مساحت اتاق 14 متر مربع است. اتاق بعدی کهباد بوده که با مساحت 16 متر مربع آماده پذیرایی از 5 نفر است. اتاق آخر که VIP نام دارد 17 متر مربع است. این اتاق توان پذیرایی از 7 مهمان را دارد. واحد های اقامتی این مجموعه که مربوط به دوران قاجار است، فاقد تخت خواب هستند.

 

واحد اقامتی

 

دو اتاق هیرون و کهباد رو به حیاط اقامتگاه بومگردی هستند. اتاق مخصوص چشم انداز دریای خلیج فارس را دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی در کلیه اتاق ها تعبیه شده است. همچنین کلیه اتاق ها به حمام، دستشوئی، تلوزیون و یخچال مجهز هستند. ناگفته نماند که به دلیل فضای کوچک اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز، آشپزخانه اشتراکی و سرو غذا وجود ندارد. تنها وعده صبحانه در مجموعه سرو می شود. اما نگران نباشید، چراکه رستوران های بسیاری در منطقه وجود دارد.

 

صبحانه اقامتگاه

 

جاذبه های دیدنی نزدیک اقامتگاه

 

بازار بوشهر یکی از جاذبه های دیدنی شهر بوده که در فاصله 5 دقیقه ای اقامتگاه قرار دارد. برای اکثر ما که عاشق خرید سوغاتی و وسایل دست ساز محلی هستیم، بازار گزینه جالبی است. بازار بوشهر نیز اجناس متعددی را در خود جای داده است. قبر ژنرال دیگر جاذبه دیدنی است که 12 دقیقه با اقامتگاه فاصله دارد. این قبر یادگار حمله انگلیس ها و فرمانده ای است که توسط ایرانیان کشته شد. همچنین عمارت ملک و نخلستان دشستان به ترتیب در حدود 19 و 87 دقیقه فاصله دارند.

 

بازار بوشهر

 

در آخر …

 

توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز را انتخاب کنید. چراکه آرامشی دور از انتظار در دل این شهر و اقامتگاه کوچکش نهفته است. شاید پس از سپری کردن تنها چند ساعت در اقامتگاه متوجه موضوع شوید.

https://mag.zigocamp.com/post/1381
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *