اقامتگاه بومگردی روخانکول | معرفی یکی از اقامتگاه های بهشتی

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بومگردی روخانکول | معرفی یکی از اقامتگاه های بهشتی
اقامتگاه بومگردی روخانکول | معرفی یکی از اقامتگاه های بهشتی
اقامتگاه بومگردی روخانکول

چه حال و هوایی دارد، سپری کردن چند روزی به دور از هیاهویی که در شهر جریان است. چه بینظیر است چشیدن طعم لذیذ صبحانه در یک تراس یک خانه محلی که چشم اندازی بهشتی دارد. همه این ها چند خط تفسیر کوتاه از اقامتگاه بومگردی روخانکول است. اقامتگاهی که نوید یک تعطیلات متفاوت و رویایی را به مهمانان خود می دهد. با زیگوکمپ همراه باشید تا اقامتگاه بومگردی روخانکول را معرفی کنیم.

 

ورودی اقامتگاه بومگردی روخانکول

 

 

معرفی اقامتگاه بومگردی روخانکول

 

اقامتگاه بومگردی روخانکول در یکی از روستا های رودبار قرار دارد. روستای براگور که در سی کیلومتری جاده رشت – قزوین واقع شده است. این روستای خوش آب و هوا واقع در ضلع شمالی کوه درفک بیش از 100 خانوار را در خود جای داده است. اقامتگاه روخانکول و دو خانه قدیمی دیگر بیش از 70 سال سابقه دارند.

با توجه به قدمت طولانی این خانه ها می توانید حس نوستالژی را به شدت دریافت کنید. در گذشته از این خانه ها به عنوان ارباب رعیتی یاد می شده است. اقامتگاه بومگردی روخانکول دارای مجوز سازمان میراث فرهنگی برای پذیرایی از مهمانان است. این اقامتگاه با زیر بنای چهارصد متر مربع در زمینی به مساحت 2300 متر مربع واقع شده است. با وجود سه اتاق و یک بالکن بزرگ، توانایی پذیرایی از 30 مهمان را دارد.

 

بالکن اقامتگاه

 

 

امکانات اقامتگاه بومگردی روخانکول

 

با توجه به ارزشی که برای این اقامتگاه قائل هستند، تمام مسیر ورودی را آسفالت کرده اند. همچنین مهمانان اقامتگاه بومگردی روخانکول می توانند خودروی خود را در فضای در نظر گرفته شده به راحتی پارک کنند. به هیچ عنوان لازم نیست نگران گرمایش اقامتگاه باشید. چراکه بخاری های هیزمی و برقی در اتاق ها تعبیه شده است.

با توجه به اقلیم منطقه، پنکه های سقفی به جای کولر مورد استفاده قرار گرفته اند. کلیه اتاق ها مجهز به سرویس لازم برای خواب هستند. لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی و حمام در بیرون خانه قرار دارند. همچنین مهمانان می توانند در صورت لزوم درخواست کولر گازی نیز بدهند.

اقامتگاه بومگردی روخانکول را می توان یکی از خوش مزه ترین انتخاب ها نام برد. کلیه وعده های غذایی خانه توسط بانوان حاضر در روستا و خانه طبخ می شوند. بی شک آنچه در این خانه تجربه می کنید منحصر به همان محیط و فضا است. عطر و طعمی که تا عمر دارید در ذهنتان باقی می ماند.

 

مسافران اقامتگاه بومگردی

 

 

جاذبه های دیدنی اطراف اقامتگاه

 

از جذابیت های خود اقامتگاه بومگردی روخانکول که بگذریم، اطراف آن پر از مکان های دیدنی است. در حوالی خود اقامتگاه رودخانه قرار دارد که می توانید به صورت گروهی در آن شنا کنید. جنگل های هیرکانی یکی از ناب ترین جنگل های دنیا و ایران در فاصله 90 دقیقه ای اقامتگاه قرار دارد. جنگلی با قدمت بیش از چهل میلیون سال که دو میلیون هکتار آن در ایران قرار دارد. سد بیجار نیز در فاصله هفت دقیقه ای قرار دارد و چشم اندازی زیبا را به مهمانان هدیه می کند.

همچنین جاذبه های دیدنی بیشتری وجود دارند که می توانید از آن ها دیدن کنید. دریاچه سد سفیدرود و پارک ساحلی سفید رود از این دسته هستند. فاصله این دو از اقامتگاه بومگردی روخانکول به ترتیب 46 و 55 کیلومتر است. اگر به دنبال خرید کردن و یا بازدید از شهر بودید، به هیچ عنوان نگران نباشید. چراکه شهر رشت در فاصله 33 کیلومتری و رودبار در فاصله 35 کیلومتری قرار دارند.

 

جنگل های هیرکانی

 

 

بدرود …

 

شاید رزرو این اقامتگاه محلی یکی عاقلانه ترین تصمیم های زندگیتان باشد. آنچه در این مکان تجربه می کنید تا ابد در ذهنتان ثبت می شود. از پذیرایی میزبانان اقامتگاه تا کلیه خدمات ارائه شده، همگی به دنبال لذت بردن شما و دیگر مهمانان هستند. پس بار خود را ببندید و برنامه یک سفر بی نقص را بچینید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *