اقامتگاه بومگردی یزدان گرد | معرفی فضایی دنج برای رهایی

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بومگردی یزدان گرد | معرفی فضایی دنج برای رهایی
اقامتگاه بومگردی یزدان گرد | معرفی فضایی دنج برای رهایی
اقامتگاه بومگردی یزدان گرد

امروز در زیگوکمپ بار سفر بسته ایم تا سری به شهر یزد بزنیم. شهری بی ادعا که با زیبایی بی انتهای خود هر مسافری را مجذوب خود می کند. در این سفر قصد داریم در اقامتگاه بومگردی یزدان گرد بمانیم. اقامتگاهی دوست داشتنی که به هیچ عنوان از انتخابش پشیمان نمی شوید. با ما همراه باشید.

 

نمایی از اقامتگاه

 

معرفی اقامتگاه بومگردی یزدان گرد

 

در خیابان امام خمینی (ره)، کوچه 34 حسینیان، جنب حسینیه بازار نو یک خانه قدیمی و زیبای مرمت شده به چشم می خورد. این خانه قدیمی که مربوط به صد سال پیش است اقامتگاه بومگردی یزدان گرد  نام دارد. پس از بازسازی های گوناگون و مرمت های بسیار سرانجام در تیر ماه سال 1399 به بهره برداری رسید. اقامتگاه بومگردی یزدان گرد  یکی از دنج ترین اقامتگاه بومگردی یزد و ایران است. هر شخصی دوست دارد چند روزی ذهن خود را خالی کرده و در گوشه ای دنج آرام بگیرد. برای اینکار کافیست این اقامتگاه را در لیست مقاصد خود قرار دهید.

 

باغچال

 

 

اتاق های اقامتگاه بومگردی یزدان گرد

 

اولین نکته ای که درخصوص اقامتگاه بومگردی یزدان گرد نظر هر مسافری را به خود جلب می کند، معماری مجموعه است. معماری مجموعه به شکل گودال باغچه است. گودال باغچه یا باغچال معماری است که حیاط پایین تر از سطح زمین ساخته شود. باغچال اکثرا در شهر های گرم و خشک کاربرد دارد. اقامتگاه بومگردی یزدان گرد  با معماری باغچال در دو طبقه ساخته شده است.

این اقامتگاه بومگردی در مجموع 12 واحد اقامتی داشته که ظرفیت پذیرایی از 30 مهمان را دارند. 5 واحد اقامتی در طبقه همکف ( بالای حیاط ) واقع شده اند. همچنین 7 واحد اقامتی در گودال باغچه قرار گرفته است. دسته بندی اتاق ها به شرح زیر است:

طبقه همکف: یک اتاق دو تخته توئین، 3 اتاق دو تخته دبل، 1 اتاق سه تخته

گودال باغچه: 2 اتاق دو تخته توئین، 4 اتاق دو تخته دبل، 1 اتاق پنج تخته

 

اتاق اقامتگاه بومگردی یزدان گرد

 

 

امکانات اتاق های مجموعه

 

کلیه اتاق های اقامتگاه بومگردی دارای سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. این سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت فرنگی و حمام است. در بین واحد های اقامتی مجموعه تنها اتاق توئین طبقه همکف از این نعمت محروم است. اما هیچ جای نگرانی نیست. اقامتگاه بومگردی یزدان گرد فکر این موضوع را نیز کرده است.

چراکه متقاضیان این واحد می توانند از سرویس اشتراکی حیاط که شامل 3 توالت ایرانی، 3 توالت فرنگی و 3 حمام است استفاده کنند. در ضمن کلیه اتاق ها به تلویزیون، یخچال و چای ساز مجهز هستند. ناگفته نماند که سیستم گرمایشی و سرمایشی طبقه همکف شوفاژ و اسپیلت است. گودال باغچه به سبب معماری خود فضای خنکی دارد. اما پنکه رومیزی و شوفاژ نیز تعبیه شده است.

 

امکانات اقامتگاه بومگردی

 

مجموعه برای مسافران خود فضای پارکینگ غیر مسقف ترتیب داده است. در این پارکینگ دوربین های مدار بسته قرار دارند. پرسنل اقامتگاه بومگردی یزدان گرد  از کادری مجرب و آموزش دیده تشکیل شده اند. کلیه پرسنل برای رفاه حال مسافران به انگلیسی مسلط هستند. همچنین یک آشپزخانه عمومی با کلیه وسایل برای مسافران درنظر گرفته شده است. در صورت نیاز می توانید سفارش خود را از بیرون تهیه کنید.

 

پذیرایی

 

 

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه

 

یزد از آن دسته شهر هایی است که به هیچ عنوان از انتخابش پشیمان نمی شوید. چراکه مملو از جاذبه های تاریخی و دیدنی است. بی تعارف یزد به مانند الماسی در نقشه ایران می درخشد. شما می توانید به هنگام اقامت در اقامتگاه بومگردی یزدان از میدان وقت الساعت، مجموعه دیدنی امیرچخماق، مسجد جامع یزد و … دیدن کنید.

 

باید گفت …

 

به راستی یک سفر خوب به همراه اقامتگاهی دوست داشتنی خستگی را از تن فراری می دهد. اگر تا به حال به یزد سفر نکرده اید، همین حالا اقدام کنید. فراموش نکنید که اقامتگاه بومگردی نام برده انتظار شما را می کشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *