هتل سنتی دوستانه یزد | اقامتی ماندگار در محله فهادان یزد

مجله زیگوکمپ » هتل سنتی دوستانه یزد | اقامتی ماندگار در محله فهادان یزد
هتل سنتی دوستانه یزد | اقامتی ماندگار در محله فهادان یزد
هتل سنتی دوستانه یزد

بیایید برای چند دقیقه ای از هر چه که هست و نیست فاصله بگیریم. بگذاریم تاریخ این سرزمین گذری بر روح ما بدمد. برایمان از گذشته ها بگوید، زیبایی خود به رخ بکشد. امروز بازهم بار سفر بسته ایم تا سری به یزد بزنیم. در محله ای قدیمی و اعیان نشین در هتلی زیبا به استراحت بپردازیم. هتلی از جنس زیبایی و معماری تاریخی که حسی زیبا را به شما منتقل می کند. با ما همراه باشید تا هتل سنتی دوستانه یزد را به شما معرفی کنیم.

 

اتاق هتل سنتی دوستانه یزد

 

 

معرفی هتل سنتی دوستانه یزد

 

هتل سنتی دوستانه یزد در محله قدیمی فهادان یزد واقع شده است. این هتل دو ستاره به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب خود با بسیاری از اماکن دیدنی شهر فاصله کمی دارد. از اولین لحظه ورود محو تماشای حیاط هتل سنتی دوستانه یزد می شوید. حیاطی دلباز که یک حوض زیبا در وسط آن قرار گرفته و با گلدان های رنگارنگ مزین شده است. این هتل که مربوط به دوران پهلوی است، مساحتی برابر با 300 متر مربع دارد. از دیگر جذابیت های هتل می توان به دیوار های کاه گلی و پنجره های رنگی آن اشاره کرد.

 

محله فهادان یزد

 

فهادان یکی از قدیمی ترین محله های یزد بوده که هتل دوستانه یزد در آن واقع شده است. قدمت این محله به هزار سال پیش برمی گردد. تا زمان حکومت قاجاریان خانه های زیبایی در این محله ساخته شدند. برخی از این خانه ها به هتل های دوست داشتنی تبدیل شده اند که می توانید چند روزی در آن ها به استراحت بپردازید. در گذشته حصاری به دور فهادان ( در لغت به معنای فرد دانا ) کشیده بودند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حدود بیست و پنج جاذبه تاریخی در این محله وجود دارد.

 

محله فهادان

 

 

اتاق های هتل سنتی دوستانه یزد

 

در مجموع ده اتاق برای این هتل تعبیه شده است. اتاق های هتل دوستانه یزد به سه مدل دو تخته، سه تخته و چهار تخته تقسیم می شوند. این اتاق ها در مجموع توانایی پذیرایی از سی الی سی و پنج مهمان را دارند. همچنین سرویس های کف خواب در کلیه اتاق ها قرار گرفته است. در ضمن نگران سرویس بهداشتی و حمام نباشید. چراکه هتل سنتی دوستانه یزد در اتاق ها حمام مستقل کار گذاشته است. به یاد داشته باشید که تنها در اتاق چهار تخته توالت فرنگی وجود دارد.

 

خدمات و امکانات هتل سنتی

 

کلیه واحد های اقامتی هتل سنتی دوستانه یزد به وسایل سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند. اگر اهل صبحانه هستید، “دوستانه” به هیچ عنوان شما را ناامید نمی کند. چراکه هر روز صبح بین ساعات هفت الی ده صبح صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود. از جمله مزایای هتل دوستانه می توان به چای و قهوه رایگان هتل اشاره کرد. قطعا صرف یک نوشیدنی خوشمزه در حیاط هتل حال و هوای دیگری دارد. علاوه بر همه این موارد یک صندوق امانات و پارکینگ اختصاصی در هتل تعبیه شده است. شما می توانید به راحتی وسایل گران قیمت و با ارزش خود را به صندوق هتل بسپارید.

 

حیاط هتل

 

 

جاذبه های دیدنی اطراف هتل

 

همانگونه که گفتیم، هتل سنتی دوستانه یزد در محله فهادان واقع شده است.  این محله به خاطر ماهیت و پیشینه خود جاذبه های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک هتل می توان از آتشکده یزد، آب انبار شش بادگیری، مجموعه امیر چخماق، موزه آب یزد و … نام برد. فاصله این مراکز تا هتل نهایت 5 کیلومتر بوده و می توانید در کمتر از ده دقیقه خود را به آن ها برسانید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *