اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ | خانه های بهشت را در گیلان بیابید

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ | خانه های بهشت را در گیلان بیابید
اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ | خانه های بهشت را در گیلان بیابید
اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ

سفر به مناطق شمالی و ییلاقی ایران سالهاست بین مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طوریکه در هر تعطیلی افراد بسیاری روانه شهر های شمالی می شوند. امکان ندارد انتخاب اول بسیاری از افراد شهر دوست داشتنی گیلان نباشد. امروز در مجله زیگوکمپ قصد داریم در سفر خود به گیلان اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ را معرفی کنیم.

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ

 

قلعه رودخان یکی از قلعه های تاریخی و زیبای گیلان در فومن است. در فاصله هفت کیلومتری از این این قلعه تاریخی بوم گردی خانم بزرگ قرار گرفته است. اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ در منطقه ای ییلاقی به مساحت 3000 متر قرار دارد. این بوم گردی به دو کلبه تقسیم شده است. کلبه اول با مساحت 70 متر مربع به صورت نیمه دربست در دو طبقه ساخت شده است. کلبه دوم مش عباس نام دارد که به صورت دربست اجاره داده می شود. معماری خانم بزرگ کاملا سنتی بوده و از مصالحی مانند چوب و کاه گل در ساخت آن استفاده شده است.

 

بالکن اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ

 

 

واحد های اقامتی اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ

 

بوم گردی خانم بزرگ دارای دو کلبه مجزا است. کلبه اول دو طبقه بوده و دارای 4 اتاق است. سرویس بهداشتی و حمام در این ساختمان اشتراکی بوده و همگی در طبقه دوم قرار دارند. همچنین کلیه اتاق ها کف خواب هستند. مسافران نیز می توانند از طریق آشپزخانه اشتراکی به پخت و پز بپردازند. بوم گردی خانم بزرگ توانایی پذیرایی از 15 الی 25 مهمان را دارد.

کلبه مش عباس نیز در این مجموعه واقع شده است. کلبه مش عباس به صورت دربست اجاره داده می شود. از نکات مثبت این کلبه در بوم گردی خانم بزرگ می توان به سرویس و آشپزخانه اختصاصی اشاره کرد. ناگفته نماند که سیستم گرمایشی، بخاری برقی و گازی و سیستم سرمایشی به صورت کولر آبی و پنکه است. همچنین لازم به ذکر است که بالا رفتن از پله های کلبه اول برای افراد مسن کمی دشوار به نظر می رسد.

 

بوم گردی

 

 

جاذبه های دیدنی اطراف

 

از حق نگذریم موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی خانم بزرگ به اندازه کافی نظر مهمانان را به خود جلب می کند. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا زمان زیادی را در همین مکان صرف کنند. اما خوب نگران نباشید، چراکه قلعه رودخانه دلربا تنها هفت کیلومتر با شما فاصله دارد. همچنین با حداکثر دو ساعت رانندگی می توانید خود را به مناطقی همچون چشمه لاکان، مرداب انزلی، پارک جنگلی اشپلا و … برسانید.

 

قلعه رودخان

 

 

در نهایت …

 

شاید اقامت در بوم گردی خانم بزرگ تجربه ای نباشد که همیشه نصیبتان شود. شما می توانید نمونه ای تازه و دوست داشتنی از آرامش را در این اقامتگاه تجربه کنید. مطمئن باشید فومن و خانم بزرگ شما را ناامید نخواهند کرد.

https://mag.zigocamp.com/post/1473
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *