اقامتگاه بوم گردی خشت آباد | معرفی یک بوم گردی دیگر از شهر یزد

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی خشت آباد | معرفی یک بوم گردی دیگر از شهر یزد
اقامتگاه بوم گردی خشت آباد | معرفی یک بوم گردی دیگر از شهر یزد
اقامتگاه بوم گردی خشت آباد

قصد داریم بار دیگر به یزد جادویی سفر کنیم. شهری که همیشه چیزی برای یافته ها و تجربه های تازه به جای می گذارد. یزد از آن دسته شهر هایی است باید به صورت محلی در آن اقامت داشت. از این رو تصمیم گرفتیم تا اقامتگاهی دیگر در شهر یزد را معرفی کنیم. زیگوکمپ را در معرفی اقامتگاه بوم گردی خشت آباد همراهی کنید.

 

حیاط خشت اباد

 

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی خشت آباد

 

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد بیشتر از 100 صد سال عمر دارد. این اقامتگاه که متعلق به خانواده رحمانیان بوده در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. این خانه قدیمی به حسینیه خشت مال آباد منتهی می شود. از این رو نام اقامتگاه بوم گردی خشت آباد را برای آن برگزیدند. به محض ورود به این اقامتگاه جذاب، کاملا حس نوستالژی و سنتی بودن را دریافت می کنید. کلیه اجزا از حوض وسط مجموعه تا درخت ها و وسایل سفالی، دست به دست یکدیگر داده اند تا فضایی دلنشین برای مسافران ایجاد کنند.

 

نمای 360

 

 

اتاق های اقامتگاه بوم گردی خشت آباد

 

بوم گردی خشت آباد در مجموع دارای 7 اتاق است. 6 مورد دورتادور حیاط و یک اتاق در زیرزمین قرار دارد. اتاق ها عبارتند از: اتاق 2 تخته بدون سرویس بهداشتی، اتاق توئین، اتاق توئین کاهگلی، اتاق 3 تخته کاهگلی و اتاق 4 تخته زیر زمین و همکف. در مجموع 7 اتاق اقامتگاه بوم گردی خشت آباد گنجایش 25 مهمان را دارند. در کنار دکوراسیون سنتی مجموعه، اقلامی مانند اینترنت و یخچال به چشم می خورد.

 

اتاق خواب

 

 

خدمات و امکانات رفاهی

 

از حق نگذریم محیط بوم گردی خشت آباد به خودی خود یک جاذبه گردشگری است. شما می توانید در حیاط اقامتگاه قدم بزنید و از گوشه گوشه آن لذت ببرید. نکته جالبی که درخصوص این بوم گردی وجود دارد، سرو چای و دمنوش رایگان در طول روز است. پس اگر اهل چای و دمنوش هستید، بهشت خود را پیدا کرده اید. غذا های اقامتگاه، همگی محلی بوده و طعم خاصی دارند. شاید بتوان آن را گونه ای از دستپخت مادربزرگ ها شمرد. چایخانه، روم سرویس، پارکینگ غیر مسقف و خشکشوئی از دیگر امکانات این بوم گردی هستند.

 

اتاق خواب

 

 

جاذبه های دیدنی اطراف مجموعه

 

اگر با ماشین شخصی به یزد سفر می کنید، نباید هیچگونه نگرانی داشته باشید. چراکه اقامتگاه بوم گردی خشت آباد فاصله کمی با بسیاری از جاذبه ها دارد. برای مثال مسجد جامع یزد و آتشکده زرتشتیان در فاصله 2 و 10 دقیقه مجموعه هستند. میدان وقت الساعه نیز در فاصله کمی از اقامتگاه قرار دارد. ساعت این میدان نخستین ساعت شهری ایران محسوب می شود. شما با اقامت در این مجموعه با بسیاری از جاذبه های تاریخی و دیدنی فاصله بسیار کمی دارید.

 

اطلاعات تکمیلی

 

بوم گردی خشت آباد در بافت قدیمی و مرکز شهر یزد واقع شده است. امکاناتی نظیر خدمات فتوکپی و ترانسفر فرودگاهی در این اقامتگاه ارائه می شوند. اقامتگاه بوم گردی مجهز به یک کافه و یک رستوران است. کافه از ساعت 8 صبح الی 10 شب آماده پذیرایی است. همچنین مسافران می توانند سه وعده روز را در رستوران اقامتگاه صرف کنند. ناگفته نماند صیغه نامه معتبر مورد قبول بوده و خانم ها می توانند با ارائه مدرک معتبر در این بوم گردی اقامت کنند. آدرس دقیق اقامتگاه نیز در خیابان مهدی، رو به روی پارک وحشی بافقی، کوچه فردوسی است.

 

نمای درونی

 

 

نکته آخر …

 

در آخر همیشه تصمیم گیرنده خودتان هستید. بوم گردی خشت آباد شاید یکی از متفاوت تجربه های شما را رقم بزند. اما باید مشخص کنید آیا به دنبال اقامتگاه بوم گردی هستید یا خیر ؟

https://mag.zigocamp.com/post/1443
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *