مجله زیگوکمپ » اخبار و تازه‌ها » بهترین خودرو برای سفر
بهترین خودرو برای سفر
بهترین خودرو برای سفر

اکثر افراد سفر با خودروی شخصی را به سفر با قطار و هواپیما ترجیح می‌دهند. انتخاب بهترین خودرو برای سفر به شما کمک میکند تا سفر خوبی را تجربه کنید. خودروی شخصی آزادی عمل بیشتری در سفر برای فرد دارد. توقف بین مسیر در هرجایی برای از بین بردن خستگی و نوشیدن چای و لذت از مناظر مسیر از جمله لذت‌های سفر با خودروی شخصی است. صرف نظر از اینکه با چه خودرویی قصد سفر دارید و یا به کجا قرار است سفر کنید، در ابتدا باید از سلامتی خودرو اطمینان داشته باشید. به خصوص اگر مسافت طولانی را باید طی کنید تا به مقصد برسید خودرو باید از همه لحاظ بررسی شود. بهتر است برای اینکه در مسیر سفر دچار دردسر و مشکل نشوید مواردی را در نظر بگیرید.

فیلتر هوا و موتور ماشین و روغن ماشین را چک کنید اگر نیاز به تعویض دارد حتما این کار را انجام دهید. قبل از سفر گاز و ترمز و خودرو را بررسی کنید.

لاستیک ماشین مورد بسیار مهمی است حتما از سلامت لاستیک‌ها مطمئن شوید. تعویض لاستیک به دلیل پنچری بسیار وقت‌گیر و آزاردهنده است. مطمئن شوید جک خودرو را به‌همراه دارید.

تفاوتی نمیکند خودروی شما گازسوز است یا بنزینی، باک خودرو را هنگام شروع سفر پر کنید.

رادیاتور را چک کنید، دمای بالا باعث جوش آمدن ماشین می‌شود. باتری ماشین را چک کنید، اگر مایع درون باتری سرازیر میشود آن را تعویض کنید.

بررسی تمامی این موارد بدون در نظر گرفتن مدل و نوع خودرو برای شروع سفر یک امر بسیار ضروری است.

بهترین خودرو برای سفر- شاسی بلند یا معمولی

برای بسیاری از افراد جادار بودن خودرو برای سفر های طولانی بسیار مهم است. از دیگر موارد مهم کم مصرف بودن خودرو و مسائل فنی و امکانات خاص خودرو است که افراد با بررسی آنها میتوانند خودروی مناسب برای سفر را انتخاب کنند. چنانچه به دنبال بررسی خودرویی هستید که مناسب سفر باشد در اینجا قصد داریم خودروهایی را به شما معرفی کنیم که میتواند در انتخاب مناسب به شما کمک کند.

 

خودروی سفر

 

نیسان مورانو

یکی از برندهای محبوب بازار ایران، نیسان است. نیسان مورانو یکی از خودروهایی است که در بین خودروهای کراس اور دارای محبوبیت است. این مدل مناسب خانواده‌های 4 الی 5 نفره است و جاداری و ظرفیت آن می‌تواند فضای راحتی را هنگام سفر برای سرنشینان ایجاد کند. در این خودرو سیستمهای هوشمندی کار گذاشته شده است از جمله  صفحه مانیتور 7 اینچی آن که به شما هشدارهایی مانند فشار لاستیک‌ها، اطلاعات سوخت و … را اطلاع می‌دهد. صندلی‌های این خودرو طوری طراحی شده است که ضدفشار بوده و حتی اگر چندین ساعت روی آن بنشینید احساس خستگی نخواهید کرد.

وانت کاپرا

اگر اهل کویرنرودی و سفرهای آفرود هستید، وانت کاپرا همان خودرویی است که انتظارات شما را برآورده می‌کند. توان فنی موتور این خودرو به حدی بالا است که کوه را هم می‌تواند مستقیم بالا برود. شاسی محکم و موتور قوی به همراه فضای کافی برای به همراه داشتن بار زیاد مثل چادر و کوله و دیگر وسایل، شما را از همه نظر بی‌نیاز می‌کند. این خودرو برای طبیعت‌گردان حرفه ای بسیار مناسب است البته نباید توقع یک خودروی سواری نرم و راحت را از آن داشته باشید.

تویوتا اف جی کروزر

شاید طراحی جذاب اف جی کروز در فکر شما یک ماشین پرقدرت جنگی را تداعی کند. با نگاه اول متوجه می‌شوید که انگار هیچ مانعی نمی‌تواند این خودروی غول‌پیکر فولادی ژاپنی را متوقف کند. اف‌جی کروزر دیوار صاف را هم می‌تواند بالا برود و تا نوک قله شما را ببرد.

اکثر افرادی که با این خودرو سفر کرده اند می‌گویند این ماشین به قول معروف اگر روی دور بیفتد شاید بهترین ماشین برای مسافرت‌های طولانی است. آن‌قدر خوب که حتی اگر 1 ماه دائم با آن در سفر باشید مشکلی برای آن پیش نیامده و در تمام مراحل سفر همراهتان خواهد بود.

تیگو 7

این خودرو به عنوان یک شاسی بلند بسیار جذاب و آپشنال در بین تمام ماشین‌های مونتاژی، اسم و رسمی پیدا کرده است. تیگو ۷ جزء معدود خودروهایی در بازار خودروی ایران به حساب می‌آید که توانسته استانداردهای ایمنی جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مجوز ورود به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشورهای اروپایی را کسب کند. ایمنی بسیار بالا، آپشن های ایمنی، امکانات وآپشن های رفاهی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و دوگانه، قدرت مناسب و مصرف سوخت پایین، آپشن های رفاهی سطح بالا و فضای کاملاً راحت سرنشینان مهمترین دلایلی هستند که میتوان آن را برای سفر هم مناسب دانست.

تنوع کراس‌اورهای اقتصادی موجود در بازار ایران فراتر از انتظار است. خودروهای متوسط با قیمت معقول هم در بازار ایران هستند که بسیاری افراد آنها را برای سفر مناسب دانسته و از آنها راضی هستند.

ام وی ام X33

ام وی ام X33 قدیمی‌ترین خودرو چینی بازار ایران است که هنوز عرضه می‌شود. این محصول حدود ۱۰ سال سابقه فروش در کشورمان دارد و همچنان پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با قیمت متوسط است. این خودرو نیاز خانواده به کراس‌اور مناسب رانندگی روزانه و سفرهای بین‌شهری را به خوبی پاسخ می‌دهد.

https://mag.zigocamp.com/post/3145
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *