تنها هتل ۸ ستاره جهان

مجله زیگوکمپ » آموزش » تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
هتل 8 ستاره جهان

در مطلبی اشاره کردیم که تعداد ستاره هتل ها به چه معنا است. هتل های بسیار لوکس با خدمات ویژه دارای 6 و یا نهایت 7 ستاره هستند. اما در این مطلب شما را با تنها هتل 8 ستاره جهان آشنا می‌کنیم.

به طور حتم در ذهن شما نیز چنین هتلی یک قصر مجلل به نظر می‌آید، البته دور از انتظار هم نیست که چنین هتلی که 8 ستاره بودن را یدک میکشد حتما دارای اتاق ها و خدمات ویژه بسیار سطح بالایی است. به نظر شما این هتل در کجا قرار دارد؟

هتل کاخ امارات Emirates Palace را به شما معرفی میکنیم. کاخ امارات که در یک ساحل خصوصی بکر واقع شده است مظهر تجمل در ابوظبی است و مهمان نوازی عربی را در بهترین حالت خود به نمایش می گذارد. هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های استراحت به بالاترین سطح راحتی مبله شده‌اند. هرکدام از اتاق ها دارای مناظر خیره‌کننده هستند و خدمات 24 ساعته ارائه می‌شود. هشت سالن غذاخوری انواع غذاهای طبخ شده توسط سرآشپزهای مشهور جهان را سرو می‌کنند. این استراحتگاه مجلل دارای باغ‌های سرسبز، یک آبگرم مجلل، دو استخر شنا با کنترل دما، یک باشگاه کودکان و یک اسکله خصوصی است.

کاخ امارات با داشتن فاصله بسیاری کوتاهی با مکان های دیدنی و جاذبه‌های اصلی ابوظبی ، از جمله مقاصد خرید عالی و مکان‌های فرهنگی و مکان مناسبی را برای بازدید از زیبایی و جذابیت پایتخت امارات برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات اتاق های هتل امارات پالاس

این هتل ۳۹۴ اتاق دارد، قیمت آن به ۶۱۱ تا ۱۳ هزار دلار می رسد که ۲۱ نوع خدمات اضافه ارایه می دهد. هر اتاق دارای ۷ خدمتکار است که ۲۴ ساعته در حال ارایه خدمات هستند. تعداد کارمندان تا اندازه زیادی بیش از مهمانان است.این هتل همچنین دارای یک ساحل خصوصی است.هنگام ورود به این هتل، شما می توانید تجمل و ویژه بودن فضای آن را حس کنید. هر اتاق همچون یک کاخ است. در لابی هتل، یک دستگاه خودپرداز برای فروش طلا وجود دارد که در جهان یگانه است.

نمای کاخ امارات، از دور مانند یک مسجد است. این هتل دارای ۸ دستگاه خودروی BMW 760 و دو دستگاه خودروی رولز رویس است که برای جا به جایی مسافران به فرودگاه در نظر گرفته شده است.

هر مهمان هنگام ورود به هتل یک لپ تاپ به ارزش ۲۵۱۱ دلار تحویل می گیرد که می تواند از آن به عنوان کنترل روشنایی و یا تماشای تلویزیون و غیره استفاده کند.

 

هتل امارات پالاس ابوظبی

 

خدمات هتل مجلل در دوران کرونا

به گفته روابط عمومی این هتل 8 ستاره جهان سلامت و ایمنی همه مهمانان و کارمندان ماندارین اورینتال همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. قصر امارات، ابوظبی اقدامات بهداشتی و ایمنی بسیار سختگیرانه‌ای را در قسمت‌های پشتی و جلویی امارت اعمال می‌کند.

مسافران واکسینه شده از سراسر جهان، علاوه بر بازدیدکنندگان واکسینه نشده از کشورهای «فهرست سبز»، می‌توانند بدون نیاز به قرنطینه از ابوظبی بازدید کنند.

برگزاری رویدادهای خاص در هتل 8 ستاره جهان

از این هتل برای برگزاری ایونت ها و رویدادهای خاص نیز استفاده میشود. کاخ امارات که در 1.3 کیلومتر ساحل خصوصی و 85 هکتار باغ و چمن قرار دارد، شامل 394 اتاق و سوئیت است که به دقت طراحی و مبله شده اند تا راحتی و تجمل فوق العاده را به مهمانان ارائه دهند.

این هتل دارای یک سالن بزرگ، سالن رقص قابل تفکیک، بسیاری از سالن‌های داخلی و خارجی برای جلسات، کنفرانس‌ها، عروسی‌ها و نمایشگاه‌ها، پذیرایی در سطح جهانی و یک تیم متعهد است.

خدمات ورزشی و تفریحی و زیبایی کاخ امارات

به عنوان اولین هتل 8 ستاره جهان در ابوظبی برای گذراندن اوقات فراغت امکانات بسیار ویژه در نظر گرفته شده است. کلاس های یوگا، دویدن یا دوچرخه سواری در مسیرهای زیبا در فضای باز، تناسب اندام و حتی سالن ورزشی در این هتل مجلل در نظر گرفته شده است.

کاخ امارات که در هر دو بال شرقی و غربی، دارای دو مرکز تناسب اندام مجهز به کاملترین دستگاه های پیشرفته «تکنوژیم» است. مراکز تناسب اندام دارای دستگاه های بادی آنالیزور و VibroGym هستند.

در مجموعه ورزشی هتل مجموعه‌ای از کلاس‌های تناسب اندام، از جمله یوگا، زومبا، پیلاتس، ثبات مرکزی و TRX برگزار می‌شود.

 

 

امکانات ورزشی هتل کاخ امارات

 

 

https://mag.zigocamp.com/post/3817
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *