این ردیف صندلی ها را در هواپیما رزرو کنید | زیگو

مجله زیگوکمپ » آموزش » این ردیف صندلی ها را در هواپیما رزرو کنید | زیگو
این ردیف صندلی ها را در هواپیما رزرو کنید | زیگو
این ردیف صندلی‌ها را در هواپیما رزرو کنید | زیگو

شاید با خود بگویید که انتخاب ردیف صندلی برای رزرو مهم نیست اما آیا در سفرهای طولانی هم این مسئله صدق می‌کند؟ فرض کنید قصد سفری 16 ساعته را با هواپیما دارید؛ آیا انتخاب صندلی اکونومی در ردیف وسط هواپیما می‌تواند مناسب باشد یا قرار است تا خود مقصد سفری عذاب‌آوری را تجربه کنید؟ در این مقاله قرار است تا کمی با نکات رزرو صندلی هواپیما آشنا شوید.

اگر بیزینس کلاس و فرست کلاس رزرو کردید دغدغه ندارید

اگر در سفرتان یکی از این دو نوع بلیت را رزرو کردید دیگر نیاز نیست دغدغه فکری داشته باشید؛ چرا که بهترین صندلی‌های یک هواپیما در این بخش‌ها قرار دارد. البته که باید بدانید که صندلی‌های فرست کلاس و بیزینس کلاس‌ها هم آنقدرها که می‌گویند راحت نیستند و گاهی دیده شده که مسافران به شدت از آن‌ها شکایت کرده‌اند.

 

معیارهای انتخاب بهترین صندلی هواپیما

همه‌ی صندلی‌های هواپیما برای رزرو مناسب هستند اما این موضوع کاملا به شما بستگی دارد. سعی کنید قبل از سفر همیشه برنامه‌ی برای انجام دادن آن در مدت زمان پروازتان داشته باشید. به عنوان مثال اگر سفر طولانی خواهد داشت و نیاز به استراحت دارید، صندلی‌های کنار پنجره در جلوی هواپیما را انتخاب کنید. این صندلی‌ها مناسب برای استراحت و خوابیدن هستند.

 

قد بلندها این در این ردیف صندلی رزرو کنند

برای افراد قد بلند همیشه رزرو بلیت هواپیما یک مسئله بسیار مهم بوده و هست. این افراد همیشه در صندلی‌های بیزینس کلاس به دلیل بلند بودن پایشان اذیت می‌شوند. پیشنهاد ما این افراد رزرو صندلی در ردیف نزدیک به خروج اضطراری است. البته خوب است بدانید که اکثر هواپیما‌ها دو ردیف نزدیک به خروجی اضطراری دارند.

 

هر چه به انتها نزدیک شوید، شانس زنده ماندنتان بیشتر خواهد شد

اگر کمی ترس از پرواز دارید و یا از این می‌ترسید که هر لحظه امکان افتادن هواپیما وجود دارد، سعی کنید تا حد امکان بلیت ردیف عقب هواپیما را رزرو کنید. به گفته منابع موثق خبری در طول تحقیقات چند ساله‌ی انجام شده در سوانح هوایی، شانس زنده ماندن افراد در قسمت عقب هواپیما بیشتر از افراد جلویی است.

 

بهترین صندلی برای افرادی که می‌خواهند مدام از لپتاپ استفاده کنند

این ردیف صندلی‌ها را در هواپیما رزرو کنید | زیگو

اگر می‌خواهید تا به راحتی در پرواز از لپ‌تاپ استفاده کنید، بهتر است به فکر ردیف‌های وسط هواپیما باشید. خیلی از هواپیما‌ها برای هر صندلی یک پورت usb جدا گذاشته‌اند اما همه‌‌ی آن‌ها در ردیف وسط پورت شارژ دارند. پس برای اینکه بتوانید با خیال راحت گوشی یا لپ تاپ خود را شارژ کنید این ردیف‌ها را انتخاب کنید.

 

ردیف صندلی مخصوص مادران  و فرزندان در هواپیما

بدترین تجربه یک مادر به همراه فرزندش در سفر با هواپیما، بودن در ردیف وسط است. در این مواقع هم فرزند و هم مادر در طول مدت زمان پرواز به دلیل جای کم به شدت کلافه خواهند شد. پیشنهاد ما برای مادران رزرو بلیت هواپیما در ردیف بالک هد هواپیما خواهد بود. در این ردیف جای بیشتری برای خود و فرزندتان خواهید داشت.

 

بهترین ردیف صندلی برای بی اعصاب ها

اگر از تکان‌های ناگهانی هواپیما عصبی می‌شوید و دوست دارید به زمین و زمان بد و بیراه بگویید. پیشنهاد ما برای رزرو بلیت در ردیف‌های میانه است. در این ردیف‌ها به دلیل نزدیک بودن به بال هواپیما، شما تکان‌های کمتری را احساس خواهید کرد.

 

شما اضافه وزن ندارید، صندلی ها کوچک هستند

این ردیف صندلی‌ها را در هواپیما رزرو کنید | زیگو

اگر کمی اضافه وزن دارید، نگران چیزی نباشید؛ چرا که صندلی‌های کناری راهروی تردد هواپیما بهترین گزینه برای شماست. شما به راحتی می‌توانید دسته‌ها صندلی را بخوابانید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. البته این نقد هم به هواپیما‌ها وارد است که اکثر هواپیما‌ها در سطح اکونومی صندلی‌های نامناسب و کوچکی دارند.

 

بهترین ردیف صندلی برای فراری هر چه سریع تر از هواپیما

اگر به هر دلیلی قصد دارید تا هر چه سریع‌تر از هواپیما پیاده شوید؛ در جلوترین قسمت هواپیما صندلی رزرو کنید. شما به راحتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از هواپیما پیدا شوید. البته بهتر است بدانید که سعی کنید تا صندلی شما در سمت چپ باشد. درب خروج هواپیما در همین سمت می‌باشد. این قسمت بهترین ردیف برای عجول‌هاست.

 

ما سعی کردیم تا اکثر ردیف‌های هواپیما را در بخش اکونومی بررسی کنیم و در آخر هر صندلی از هواپیما می‌توانید بهترین صندلی و ردیف برای رزرو باشد اما بستگی به نیاز شما دارد. حال اگر شما تجربه خاصی را در سفر با هواپیما در بخش اکونومی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

https://mag.zigocamp.com/post/4064
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *