نکاتی طلایی برای رزرو هتل | راحت تر هتل رزرو کنید | زیگو

مجله زیگوکمپ » آموزش » نکاتی طلایی برای رزرو هتل | راحت تر هتل رزرو کنید | زیگو
نکاتی طلایی برای رزرو هتل | راحت تر هتل رزرو کنید | زیگو
نکاتی طلایی برای رزرو هتل | راحت تر هتل رزرو کنید | زیگو

هر جایی از دنیا هم که بخواهید هتل رزرو کنید، با چالش‌های کوچک و بزرگی رو به رو خواهید شد که ممکن است سفر شما را به بهترین یا بدترین خاطره زندگی شما تبدیل کند. پس سعی کنید تا با یک انتخاب درست بر حسب بودجه‌ای که دارید، سفری را تجربه کنید که هیچگاه از یادتان فراموش نشود. با ما همراه باشید تا شما را با نکاتی طلایی برای رزرو هتل در سراسر جهان آشنا کنیم.

از روی عکس همه هتل ها لوکس هستند اما…

امروزه همه‌ی هتل‌ها برای نمایش جای جای هتل‌شان از عکس‌های صنعتی استفاده می‌کنند. تاثیر عکس بر روی مسافر یا گردشگری که اسم هتل مورد نظرش را جست و جو می‌کند و عکس‌های هتل را می‌بیند، بسیار زیاد است. اما اگر قصد دارید هوشمندانه‌تر به دنبال هتل‌ها بگردید، به نظرات مردم و امکانات تعبیه شده در هتل با هتل‌های دیگر مقایسه کنید تا از انتخاب خود مطمئن شوید. علاوه بر این می‌توانید به فیلم‌های گرفته شده از داخل هتل هم استناد کنید.

رستوران و کافه های اطراف هتل را از روی نقشه بشناسید!

ممکن است که بگویید که اگر به هتلی پنج ستاره بروید، دیگر هیچ نگرانی بابت غذاهای داخل هتل وجود ندارد؛ بله. شاید هتل غذاهای متنوع و زیادی ارائه دهد اما آیا کیفیت غذاها مناسب است؟ خیلی از مواقع پیش می‌آید که میهمانان از غذای لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره هم شاکی می‌شوند. پس سعی کنید تا قبل از سفر، رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل را بشناسید.

 

ایام امتحانات، اقتصادی هتل رزرو کنید!

در ایام امتحانات و شروع مدارس، حجم سفر کاهش می‌یابد. پس اگر فرزند در حال تحصیل ندارید، در ایام امتحانات و شروع مدارس می‌توانید سفر کنید. در این ایام به خاطر کم بود مسافر، هتل‌ها  تخفیفات ویژه را برای گردشگران در هنگام رزرو اتاق در نظر می‌گیرند.

 

موقعیت مکانی قیمت تعیین می‌کند!

پاساژی نزدیک به هتلی در کیش

یکی از مهم‌ترین دلایل بالا یا پایین بودن قیمت هتل‌ها، موقعیت مکانی آن‌ها است. اگر قصد دارید بیشتر به گشت و گذار در پاساژ‌های بپردازید پیشنهاد می‌کنیم هتل‌های بخش مرکزی را برای اقامت انتخاب کنید ولی اگر دوست دارید که از شلوغی مرکز شهر دور باشید؛ هتل‌های را انتخاب کنید که از مرکز شهر فاصله داشته باشند.

 

از خدمات رایگان هتل کاملا مطلع شوید

برای اینکه در هنگام دیدن صورت حساب هتل شوکه نشوید حتما قبل از ورود به هتل، کاملا از پولی یا رایگان بودن خدمات هتل آشنا شوید. ممکن است هتل بعضی امکانات رایگان داشته باشد و شما از آن‌ها بی اطلاع باشید. برای مثال خیلی از هتل‌های پنج ستاره دارای روم سرویس رایگان هستند اما میهمانان از این موضوع خبر ندارند. این سیاست هتل‌هاست تا یکسری امکانات را بی سر و صدا ارائه بدهند.

 

از تجربیات دیگران هنگام رزرو هتل استفاده کنید

گول عکس، فیلم و تبلیغات هتل‌ها را نخورید. سیاست هتلداری این است که هزینه بیشتر را صرف تبلیغات کنند تا تجهیزات. سعی کنید قبل از رزرو هتل از تجربیات دیگران در هتل‌های مختلف در اینترنت و فضا مجازی بخوانید تا بتوانید بهتر انتخاب کنید. شاید همه‌ی این نظرات درست نباشند اما مسیر شما را برای انتخاب هتل مورد نظر کمی روشن‌‌تر خواهد کرد.

 

قیمت بالا و ستاره‌های بیشتر، تضمین کیفیت نیست!

هتل ترنج کیش که خیلی ها از کیفیتش شاکی هستند

درست است که از قدیم گفته‌اند که هر چقد پول بدهی، همانقدر هم آش می‌خوری اما این مثال همیشه درست نیست. ممکن است یک هتل 5 ستاره باشد و پول زیادی هم از مسافران خود دریافت کند اما کیفیتش در حد یک هتل 3 ستاره هم نباشد. پس حواستان باشد گول زرق برق هتل‌ها را هنگام رزرو نخورید. یکی دیگر از سیاست‌های کثیف هتلداران همین موضوع است.

 

قبل از رزرو با قوانین هتل آشنا شوید

شاید فکر کنید که تمامی هتل‌ها قوانین مشترکی دارند اما سخت در اشتباهید؛ در بعضی از هتل‌ها حتی زمان تحویل دادن و گرفتن اتاق هم فرق می‌کند. به علاوه ممکن است یک هتل اجاره ورود حیوانات خانگی را ندهد اما در کنار آن هتلی باشد که به راحتی بگذارد تا حیوانات خود را به اتاق هم ببرید. پس سعی کنید تا قبل از ورود به هر هتلی از قوانین داخلی هتل مطلع شوید تا در طول اقامت مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

در این مقاله از مجله زیگو سعی کردیم تا شما را با نکات جامع و مهم برای رزرو هتل آشنا کنیم. حال شما به ما بگویید که تا به حال به نکته خاص و مهمی برخورده‌اید که بخواهید با ما به اشتراک بگذارید؟

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *