ارزانترین کشورها برای سفر

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » ارزانترین کشورها برای سفر
ارزانترین کشورها برای سفر
ارزانترین کشورها برای سفر

با توجه به گرانی ارز و بالا رفتن قیمت دلار بسیاری از افراد دیگر توان مالی برای رفتن به سفرهای خارجی را ندارند. تور اروپا و رفتن به کشورهای اروپای دیگر برای بسیاری از افراد به خواب و رویا تبدیل شده است.

بسیاری از افراد به طبیعتگردی و ایرانگردی و سفر به تورهای داخلی بسنده کرده و ایرانگردی را به جهانگردی ترجیح میدهند. از حق هم نگذریم کشور ما از نظر منابع طبیعی جذابیت های فراوانی دارد.

از هزینه های تهیه بلیط گرفته تا رزرو هتل، هزینه های غیر قابل کنترلی هستند که به هیچ عنوان توجیه اقتصادی برای رفتن به سر ندارند. از این رو مقاصدی که بسیاری از ایرانیان آن را به عنوان سفر خارجی انتخاب میکنند به کشورهایی محدود میشود که هزینه های سفر به آنها در مقایسه با کشورهای آمریکایی و اروپایی بسیار کمتر است.

ترکیه، کشور دوست و برادر و همسایه

ترکیه هم یکی از ارزانترین کشورها برای سفر است و این مقصد نیازی به معرفی ندارد و بسیاری از افراد چه خود و چه اطرافیانشان تجربه سفر به این کشور هم مرز را داشته و از هزینه های آن به خوبی اگاه هستند.

ترکیه مقصد جذاب و دوست داشتنی به دلیل دو شهر پر گردشگر و پر از جاذبه استانبول و آنکارا است و همیشه برای مسافران هیجان انگیز است.

به دلیل اینکه استقبال زیادی از سفر به این کشور وجود دارد، آژانس های مسافرتی در رقابت برای فروش، بلیط های چارتر را در نظر می‌گیرند. اگر قصد سفر به این شیونه را دارید، برای خرید بلیط های چارتر باید همیشه گوش به زنگ باشید و قیمت بلیط ها را هر روز چک کنید تا بتوانید بهترین بلیط و به صرفه ترین بلیط را برای خود خریداری کنید.

هرچند هزینه های بلیط و رزور هتل بخش مهمی از ماجرا است اما باید بدانید در شهر بزرگی مانند استانبول هزینه های بسیار بالا است. اگر شما بدون آگاهی به آنجا سفر کنید حتما با مشکلات مالی در کشور غریب روبرو خواهید شد.

ارمنستان یک سفر زمینی ارزان

کشور ارمنستان و شهر ایروان یکی از آرام ترین و جذاب ترین مقاصد برای سفری آرام و بی دردسر است. اگر سفر زمینی به این کشور را امتحان کرده باشید میدانید که بسیار ارزان و به صرفه است.

اگر سفر ارزان را میخواهید امتحان کنید و درکنار آن از زیباییهای یک کشور خارجی لذت ببرید، امنستان بهترین گزینه است.

اگر بخواهید با اتوبوس به ایروان سفر کنید چیزی حدود از ۲۴ ساعت در اتوبوس هستید. اما تجربه سفر با اتوبوس می تواند یکی از شگفت انگیز ترین سفرها برای شما باشد.

 

سفر به ارمنستان

 

هندوستان، ارزان ترین کشور برای سفر

هند یکی از کشورهایی است که برای ایرانیان همیشه جذاب بوده. این کشور با آداب و رسوم و فرهنگ عجیب و خاصی که دارد ایرانی های زیادی را برای سفر به آنجا ترغیب کرده چرا که ایرانی ها شیفته این کشور با آداب و رسوم جذاب و سنتی منحصر به هندوستان هستند.

سفر به هندوستان یکی از ارزان ترین سفرهای خارجی برای ایرانیان به حساب می آید چرا که اگر شما به این کشور سفر کنید نگرانی از بابت هزینه های جانبی سفر نخواهید داشت.

سیستم حمل و نقل هند بسیار فعال و ارزان است و با تهیه یک بلیط ارزان قیمت می توانید سطح شهر را بگردید. اگر تا حدودی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، متوانید با افراد بومی به خوبی ارتباط برقرار کنید.برای کم کرد هزینه های بلیط هواپیما برای سفر به هند میتوانید از بلیط های چارتر استفاده کنید.

 

سفر به هند

 

گرجستان یک مقصد زیبا و ارزان

گرجستان، کشوری نسبتا کوچک با طبیعتی بسیار متنوع و مناطق کوهستانی، ساحلی، دره‌ های سرسبز و زیبا است و در حال حاضر یکی از کشورهای در حال توسعه بوده و به سرعت در حال پیشرفت و مدرن شدن است. صنعت گردشگری یکی از دلایل محبوبیت این کشور شده است .در سال های اخیر سفر به گرجستان برای بسیاری از ایرانیان یک مقصد هیجان انگیز به حساب می آید چرا که این کشور نیز در لیست کشورهایی قرار می گیرد که مسافران می توانند بدون دریافت ویزا به آن سفر کنند و تجربه دلپذیری از سفر خارجی برای خود به ارمغان بیاورند.

 

هزینه سفر به گرجستان

 

بلغارستان مقصدی تاریخی و زیبا

بلغارستان، از کشورهای تاریخی و زیبای قاره اروپا بوده و یکی از کشور‌های مورد‌ علاقه‌ی هر گردشگر برای است، به خصوص که یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا هم در این کشور وجود دارد.

اگر به دنیال سفری ارزان به این کشور شگفت انگیز هستید حتما در دو فصل تابستان و یا زمستان به این کشور سفر کنید. سفر ارزان به این معنی است که با به صرفه ترین و اقتصادی ترین قیمت بتوان سفر خوبی را تجربه کرد.

https://mag.zigocamp.com/post/3896
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *