بهترین یخدان برای سفر در تابستان | مقرون به صرفه تا حرفه‌ای | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » بهترین یخدان برای سفر در تابستان | مقرون به صرفه تا حرفه‌ای | زیگو
بهترین یخدان برای سفر در تابستان | مقرون به صرفه تا حرفه‌ای | زیگو
بهترین یخدان برای سفر در تابستان

به احتمال فراوان برای همه‌ی ما پیش آمده که قصد کمپینگ در دل طبیعت را داشتیم اما به دلیل نداشتن وسایل مناسب، کلا این قید این سفر را زده‌اید. یکی از اصلی‌ترین وسایل کمپینگ یخدان است. شما با داشتن یک یخدان مناسب می‌توانید از 1 تا 4 روز در هر جایی که بخواهید کمپ بزنید. با ما همراه باشید تا بهترین یخدان های برای سفر در تابستان به شما معرفی کنیم. جالب است بدانید که شما می‌توانید حتی با 300 هزار تومان هم یکی از این یخدان‌ها را برای خود داشته باشید.

یخدان 19 لیتری کیش ترموس؛ بی دردسر سفر کمپ کنید

یخدان کیش ترموس 19 لیتری

از مشخصه‌های یک یخدان خوب برای کمپینگ یا پیکنیک رفتن ابعاد مناسب و وزن کم آن است. یکی از بهترین آن‌ها، یخدان کیش ترموس 19 لیتری بوده که در ابعاد 27×37×40 سانتی متر طراحی شده و وزن آن 2 کیلو و 700 گرم می‌باشد. دستگیره این یخدان از بالا است. قیمت یخدان ترموس به نسبت دیگر یخدان‌های بازار مناسب بوده و بیشتر مناسب برای کمپینگ کوتاه و یک روزه است. از امکانات این یخدان نیز می‌توان به وجود سینی مخصوص محافظ دار نیز اشاره کرد. یخدان 19 لیتری کیش ترموس جزو ارزان‌ترین و بهترین یخدان ها برای سفر در تابستان است که شما می‌توانید آن را تهیه کنید.

ارزان و به صرفه؛ یخدان 60 لیتری کیش ترموس برای همه

یخدان کیش ترموس 60 لیتری

اگر یخدانی می‌خواهید که هم ارزان باشد و هم در کوتاه‌ترین سفرها بتوانید از آن استفاده کنید، یخدان کیش ترموس یکی از بهترین گزینه‌های است. یخدان کیش ترموس برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی مناسب بوده و مجهز به یک محفظه 60 لیتری نیز هست. وزن این یخدان 4 کیلو گرم بوده و نسبتا وزن مناسبی نسبت به قیمتش دارد. جنس بدنه‌ی یخدان کیش ترموس از پلاستیک بادوام ساخته شد و دارای واشری بوده که از نشتی جلوگیری می‌کند. ابعاد یخدان دوقلو کیش ترموس 40×40×65 سانتی متر است. جالب است بدانید که در دو طرف این یخدان دستگیره طراحی شده تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید.

یخدان 6.6 لیتری استنلی برای حرفه‌ای ها؛ از کمپینگ تا آفرود

یخدان استنلی 6.6 لیتری

اگر به دنبال تهیه حرفه‌ای‌ترین یخدان برای سفر در تابستان خود می‌گردد، به نظر بهتر از برند استنلی Stanley پیدا نخواهید کرد. افرادی که اهل طبیعت‌گردی و سفر هستند قطعا این نام برایشان آشناست. یخدان 6.6 لیتری استنلی از جنس پلی اتیلن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. یکی از امکانات ویژه‌ای که یخدان 6.6 لیتری استنلی را از بقیه یخدان‌ها جدا می‌کند، مقدار زمان نگهداری مواد غذایی در دمای 32 درجه است. این محصول می‌تواند به راحتی تا 36 ساعت در این دما از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند. وزن این یخدان حدود 3 کیلوگرم بوده و ابعاد آن 28.4× 32.8× 42.4 است. یخدان استنلی 6.6 لیتری مدل ادونچر نام دارد و همین الان در فروشگاه زیگو کمپ با تخفیف ویژه‌ای به مناسبت تابستان در حال فروش می‌باشد.

یخدان 30 لیتری استنلی؛ بهترین گزینه برای آفرودبازان

یخدان 30 لیتری استنلی مدل ادونچر برای سفر در تابستان

قطعا اگر اهل سفر به دل طبیعت یا کویر هستید، یک یخدان 30 لیتری استنلی به کار شما می‌آید. این یخدان بسیار مناسب برای افرادی است که گروه به کمپینگ می‌روند. وزن یخدان 30 لیتری استنلی 6 کیلو و 100 گرم بوده و به نسبت بقیه یخدان‌ها کمی سنگین‌تر است. این یخدان هم از جنس پلی اتیلن ساخته شده و بدنه‌ی بسیار مقاومی دارد. یخدان استنلی 30 لیتری مدل ادونچر مجهز به شیر تخلیه آب بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را بشویید. ابعاد این یخدان 46.8× 39.2× 54.2 است. از مهم‌ترین ویژگی‌های یخدان استنلی 30 لیتری، جلوگیری از گرم شدن یا فاسد شدن مواد غذایی به مدت 4 روز است. این یخدان نیز با تخفیف ویژه و پنج در صدی در حال ارائه در فروشگاه زیگو کمپ می‌باشد.

 

ما در این مقاله سعی کردیم تا از مقرون به صرفه تا حرفه‌ای ترین یخدان‌ها را به شما معرفی کنیم. حال زمان آن رسید که تا فصل گرم تابستان وسایل طبیعت گردی خود را تهیه کنید و چه زمانی از الان بهتر که فروشگاه زیگو کمپ این اقلام را با تخفیف ویژه مخصوص تابستان به فروش می‌رساند. در ضمن اگر می‌خواهید از قیمت‌های بیشتر محصولات مطلع شوید یا با پشتیبانی ارتباط داشته باشید می‌توانید صفحه اینستاگرام رسمی ما را دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *