4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » 4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان | زیگو
4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان | زیگو
4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان | زیگو

برای اینکه بتوانید یک سفر ایمن و راحت را به کوهستان داشته باشید؛ بهتر است وسایل مورد نیاز برای کمپ در کوهستان را بشناسید. بر خلاف تصور خیلی‌ها که کمپ کردن در کوهستان را بسیار سخت می‌دانند؛ اگر ابزار و وسایل مناسب داشته باشید، می‌توانید یک تجربه جدید در زندگیتان کسب کنید. با همراه باشید تا 4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان را به شما معرفی کنیم.

عصای کوهنوردی در کوهستان، اولین چیزی که یاریتان می‌کند

کوهنوردان در حال صعود به کوهستان

داشتن یک عصا در کوهستان برای کوهنوردان بسیار ضروری است. شما بدون عصای کوهنوردی مناسب به هیچ عنوان نمی‌تواند در کوهستان قدم از قدم بردارید. البته که چندین نوع عصای کوهنوردی از برندهای مختلف وجود دارد اما یکی از بهترین آن‌ها عصای کوهنوردی پیچ فیزان مدل COMPACT است. عصای کوهنوردی پیچی فیزان مدل COMPACT تعادل شما را افزایش می‌دهد. این محصول می‌تواند در هنگام کوهنوردی و یا صعودهای طولانی در طبیعت، وزن را از روی زانوهای شما به شدت کاهش دهد. این عصای پیچی قابلیت تغییر اندازه دارد. طول عصا در دو مرحله قابلیت تغییر اندازه از 59 تا 132 سانتی‌متر را دارد. شما باید در مسیرهای سر بالایی طول عصا را کاهش و در سر پایینی طول عصا را افزایش دهید.

 

چادر مسافرتی؛ از 5 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان

چادر مسافرتی نیچرهایک

از مهم‌ترین اقلام که در زمان کمپ کردن در کوهستان به آن نیازمندیم، چادر مسافرتی است. این یکی از وسیله های مورد نیاز برای کمپ در کوهستان است. یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین چادرهای مسافرتی، چادر مسافرتی نیچرهایک چهار نفره است. این سری از چادرها از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده است. این چادر مسافرتی مناسب برای کمپینگ، کوهنوردی، پیک نیک، مسافرت و سایر فعالیت های در فضای باز خواهد بود. پارچه چادر مسافرتی نیچرهایک از پارچه ضد آب با کیفیت بالا، بادوام و مقاوم در برابر سایش ساخته شده است. از دیگر امکانات جالب چادر مسافرتی نیچرهایک نیز می‌توان به دو پوش بودن آن اشاره کرد.

 

ظرف غذای سبک انتخاب کنید، تا راحت‌تر صعود کنید

در طول فتح قله در کوهستان و کمپ کردن در آنجا، باید همیشه حواستان باشد که اگر ظرف غذای نا‌مناسب با خود حمل کنید قطعا به مشکلات بزرگی برخواهید خورد. از همین رو سعی کنید در انتخاب این وسیله مهم بیشتر وقت بگذارید. از بهترین ظروف غذا می‌توان به ظروف غذای DS- 200 اشاره کرد. مجموعه ظروف سفری مدل DS-200 از جنس آلومینیوم آنادایزشده با روکش تفلون نچسب ساخته شده است. به دلیل بهره گیری از تکنولوژی آنادایز در ساخت این محصول مقاوت بسیاری در برابر خوردگی و سایش دارد. تفلون استفاده شده در این ظروف دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و شما بدون دغدغه و نگرانی از چسبیدن مواد غذایی به ظروف می توانید از ظروف استفاده کنید. دستگیره های استفاده شده در ست ظروف از جنس استیل می باشند. که برای جلوگیری از سوختن دست روکش پلاستیکی نسوز دارد. شما به راحتی می توانید زمانیکه ازین دسته ها استفاده نمی کنید دسته ها را دوباره بر روی بدنه بر گردانید. ست ظروف کمپینگ دارای کاور حمل می باشد. کتری و ماهیتابه این ست در یک کیف توری قرار دارد.

 

اگر می‌خواهید یخ بزنید، کیسه خواب نبرید

استفاده از کیسه خواب لازمه کمپ در کوهستان است

یکی از مهم‌ترین اقلام لیست 4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان کیسه خواب است. اگر کیسه خواب مناسب برای یک کمپ حرفه‌ای نداشته باشید قطعا بخاطر سرما آسیب خواهید دید. از معروف‌ترین کیسه خواب‌ها در طول سفر به کوهستان می‌توان به کیسه خواب هاسکلی مول KIDS MAGIC اشاره کرد. کیسه خواب هاسکی مدل Kids Magic -12°C یکی از ایده‌آل‌ترین کیسه خواب‌ها برای طبیعت‌گردان است. این کیسه خواب دارای طراحی مومیایی شکل است. جنس رویه این کیسه خواب از 70D 190T Nylon Taffeta است. همچنین جنس آستر داخلی آن از Polypongee, Microfleece است. این جنس از نرمی و لطافت فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. برای پر کردن این کیسه خواب نیز از 4 کانال فیبر تو خالی استفاده شده است.

دمای کامفورت کم 4- درجه سانتی‌گراد، دمای کامفورت بالا 3+ درجه سانتی‌گراد و دمای اکستریم 12- درجه سانتی‌گراد است. با توجه به نوع سیستم دوخت‌ خواب کیسه خواب هاسکی کمترین میزان اتلاف گرما را دارد. از دیگر خصوصیات بارز کیسه خواب هاسکی مدل Kids Magic -12°C، از بهترین مواد با کیفیت عایق حرارتی شگفت انگیز ساخته شده است و به شما کمک می کند تا دمای پایین را تحمل کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم تا 4 وسیله مورد نیاز برای کمپ در کوهستان را که ضروری هستند، به شما معرفی کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات به سایت یا صفحه مجازی ما در اینستاگرام مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *