انواع چادر مسافرتی | قیمت + خرید آنلاین | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » انواع چادر مسافرتی | قیمت + خرید آنلاین | زیگو
انواع چادر مسافرتی | قیمت + خرید آنلاین | زیگو
انواع چادر مسافرتی | قیمت + خرید آنلاین | زیگو

رفتن به کمپ بدون تجهیزات و چادر مسافرتی هم در فصول گرم سال امکان پذیر است اما آیا خطری شما را تهدید نخواهد کرد؟ اگر اهل طبیعت‌گردی باشید قطعا یکبار هم که شده با حشرات یا حیوانات مختلف شما را مورد آزار قرار داده و باعث شدن تا شما کلا از سفر خود پشیمان شوید. چادر مسافرتی یکی از مهم‌ترین اقلام طبیعت‌گردی به شمار می‌آید که همراه داشتن آن یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا انواع چادر مسافرتی به همراه قیمت‌های مختلف را به شما معرفی کنیم.

چادر مسافرتی دو نفره نیچرهایک مدل p؛ سبک سفر کن!

چادر نیچرهایک دونفره مدل p

هنگام استفاده از چادر با دو نفره فضا و تهویه مهم است. چادر مسافرتی نیچرهایک سری P با ساختار دو قطبی آلومینیومی 7001 و درهای مشبک بزرگ در هر دو طرف، بر بهینه سازی فضا و سادگی تمرکز دارد. این فضای مناسبی را برای شما ایجاد می کند تا به راحتی با یک دوست یا یکی از عزیزانتان به اشتراک بگذارید. چادر مسافرتی نیچرهایک برای سه فصل بهار، تابستان و پاییز مناسب است. بارزترین ویژگی این چادر مسافرتی امکان جمع شدن در حجم بسیار کم است. از دیگر مزیت‌های چادر مسافرتی دو نفره نیچرهایک مقاومت بسیار عالی در مقابل وزش باد و باران خواهد بود.

 

نیچرهایک چهار نفره مدل p؛ مقاومت در برابر بادهای شدید

چادر مسافرتی نیچرهایک چهار نفره را نیز می‌توان به راحتی حمل کرد. این سری از چادرها از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده است. این چادر مسافرتی مناسب برای کمپینگ، کوهنوردی، پیک نیک، مسافرت و سایر فعالیت های در فضای باز خواهد بود. پارچه چادر مسافرتی نیچرهایک از پارچه ضد آب با کیفیت بالا، بادوام و مقاوم در برابر سایش ساخته شده است. از دیگر امکانات جالب چادر مسافرتی نیچرهایک نیز می‌توان به دو پوش بودن آن اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود تا به راحتی به اماکنی که آب و هوای بارانی دارند سفر کنید. از ویژگی‌های دیگر و بارز این چادر امنیت آن در مقابل بادهای شدید در کوهستان است.

 

تجربه خاص با هاسکی؛ قله ها را یکی یکی فتح کن

چادر مسافرتی هاسکی مدل bronder

مقاومت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های چادر مسافرتی هاسکی چهار نفره مدل bronder است. اگر کمی برندهای لوازم طبیعت‌گردی را بشناسید، قطعا نام هاسکی برای یک بار به گوش شما خورده است. این چادر مسافرتی نیز دو پوشه بوده و جا به جایی آن بسیار راحت خواهد بود. جالب است بدانید که سیستم تهویه هوا دما، داخل چادر مسافرتی هاسکی در هر فصل بسیار مناسب و عالی بود. شما در فصل تابستان هم هیچ گرمایی را حس نخواهید کرد. مدل Extreme Lite هاسکی از یکی از چادر مسافرتی‌هایی است که در بین کوهنوردان حرفه‌ای به دلیل وزن کم و کیفیت بالایش شناخته شده است.

 

چادر مسافرتی هاسکی مدل فلن؛ در سریع‌ترین زمان ممکن مستقر شوید

چادر مسافرتی دو پوش 3-4 نفره هاسکی مدل Felen 3-4 به صورت دوپوش یا دو لایه طراحی شده است. طراحی این چادر به گونه است که دارای نصب سریع و بسیار راحت است که می تواند از شما در هر کجا و هر زمانی حتی بر روی کوه های پوشیده از برف و در سخت ترین شرایط آب و هوایی محافظت نماید. لبه محافظی که در سرتاسر قسمت پایینی لایه بیرونی طراحی شده، از ناپایداری چادر در برابر بادهای شدید و یا نفوذ برف به داخل جلوگیری می کند. چادر مسافرتی دو پوش هاسکی دارای چهار تیرک‌ از جنس مقاوم و سبک دورل از جنس آلومینیوم به قطر 8.5 میلی‌متر است. پوش داخلی چادر به قسمت رویی متصل بوده و تیرک‌ها از بیرون به چادر وصل می‌شوند. چادر مسافرتی دو پوش 3-4 نفره هاسکی مدل Felen 3-4 قابل استفاده در تمامی فصول سال است.

https://mag.zigocamp.com/post/5046
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *