راهنمای سفر به مادرید | مادرید الماس اسپانیا | زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » راهنمای سفر به مادرید | مادرید الماس اسپانیا | زیگوکمپ
راهنمای سفر به مادرید | مادرید الماس اسپانیا | زیگوکمپ
راهنمای سفر به مادرید | مادرید الماس اسپانیا | زیگوکمپ

مادرید شهری با تاریخ غنی، معماری زیبا، خرید در سطح جهانی و زندگی شبانه پر جنب و جوش است. این یک پایتخت اروپایی است که مملو از هنرهای زیبا، نوشیدنی‌های عالی، تاپاس خوشمزه، و انواع خاطرات اجراهای خیابانی بداهه است. بارسلونا اغلب کانون توجه را می‌دزدد، اما در مادرید است که می‌توانید مثلث طلایی هنر، قدیمی‌ترین رستوران جهان، و باشگاه فلامنکو رویاهای اسپانیایی خود را پیدا کنید. با همراه باشید تا راهنمای سفر به مادرید را با هم مرور کنیم.

راهنمای سفر به مادرید؛ چیزهایی که باید بدانید

مادرید شهری است که از قرن هفدهم پایتخت اسپانیا بوده است. زبان انگلیسی در مادرید به اندازه بارسلونا رایج نیست، بنابراین آن را به مکانی ایده آل برای پاک کردن غبار اسپانیایی خود در رستوران ها، کافه ها و مغازه ها تبدیل می کند. با این حال، ممکن است بخواهید برای یک میان وعده در اواسط صبح برنامه ریزی کنید که در حال کاوش هستید. ناهار و شام معمولاً در اواخر وقت در مادرید خورده می‌شوند، جایی که استراحت‌ها واقعاً روز را از بین می‌برند.

  • واحد پول: یورو
  • زبان: اسپانیایی
  • من اسپانیایی صحبت نمی کنم: No habla Espanol
  • گم شدم: Estoy perdido
  • من می خواهم: Me gustaria

 

بهترین زمان سفر به مادرید

مادرید شهری است که در طول تابستان به معنای واقعی کلمه غوغا می کند و دمای آن می تواند به بالای 36 درجه سانتیگراد برسد. البته تحمل این گرما ارزش آن را دارد؛ چرا که در این فصل جشنواره‌های تابستانی زیادی برگزار می‌شود. البته اگر می‌خواهید هم از گرما کاسته شود و هم از جمعیتی که در تابستان به این شهر سفر می‌کنند کم شود؛ سعی کنید در پاییز یا بهار زمانی که دمای هوا مطلوب‌تر است، از شهر مادرید بازدید کنید. روزها آفتابی هستند و می‌توانید رویدادهایی مانند جشنواره سن ایسیدرو را که هر سال در ماه می برگزار می‌شود، جشن بگیرید.

 

خلاصه از وضعیت آب و هوا

مادرید یکی از آفتابی ترین شهرهای اروپا است که هر سال بیش از 300 روز آفتابی دارد. در ارتفاع بالاتر از حد انتظار قرار می گیرد و تغییرات شدید دمای فصلی به آن می دهد. تابستان ها گرم است و دمای هوا به بیش از 37 درجه می رسد، اگرچه آب و هوای نسبتاً خشک گرما را کمی قابل تحمل تر می کند. دمای زمستان می تواند تا محدوده یخبندان کاهش یابد، اما طوفان های برفی شدید مانند آنچه در ژانویه 2021 شهر را فرا گرفت، نادر است. اگر بتوانید از باران های بهاری دوری کنید، بهار و پاییز دلپذیرترین آب و هوا را ارائه می دهند.

 

بهترین مناطق برای اقامت

بهترین مناطق برای اقامت

اگر اولین بار است که به مادرید می روید، بهتر است در سنترو بمانید. قرار گرفتن در این منطقه مرکزی شما را درست در قلب مادرید و نزدیک به بسیاری از رستوران ها، کافه ها، بارها، گزینه های حمل و نقل و جاذبه های گردشگری قرار می دهد. سنترو به یک منطقه مرکزی بزرگ در مادرید اطلاق می شود که از محله های کوچکتر تشکیل شده است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. پنج منطقه اول توصیه شده در این راهنمای سفر مادرید بخشی از Centro هستند در حالی که منطقه ششم مستقیماً در شرق این منطقه مرکزی قرار دارد.

 

اولین وعده غذایتان در قدیمی ترین رستوران جهان

، قدیمی ترین رستوران کار در جهان Sobrino de Botín است

با توجه به کتاب رکوردهای جهانی گینس، قدیمی ترین رستوران کار در جهان Sobrino de Botín است. در سال 1725 تأسیس شد و در Calle Cuchilleros در مرکز مادرید است. این رستوران نه تنها به دلیل وجود طولانی خود مشهور است. در طول سال‌ها، جوایز بسیاری را برای کیفیت غذاهای سنتی مادریلینو دریافت کرده است.

 

زمان شام در مادرید 21:30؛ جای خالی در رستوران پیدا نمی کنید

بازه های زمانی وعده شام در هر کشور نسبت کشور دیگر متفاوت است. در مادرید، زمان شام به طور کلی حدود 9.30 شب است. قبل از این، از حوالی ساعت 8 بعد از ظهر، ساعت مقدس hora del aperitivo (زمان غذاخوری) است که با لذت بردن از چند لیوان نوشیدنی همراه با تاپاس سپری می شود.

 

ممنون که تا انتهای مقاله راهنمای سفر به مادرید همراه ما بودید. اینجا پایان کار ما با الماس اسپانیا نیست. قطعا در مقاله‌های بعدی با جزییات بیشتر جاهای دیدنی که در سفر به مادرید باید ببنیم را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید برای ایجاد دلگرمی بیشتر ما را در صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام به آدرس zigo_camp دنبال کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/5614
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *