جذاب ترین جزایر دنیا | معرفی + عکس | زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » جاذبه های طبیعت گردی » جذاب ترین جزایر دنیا | معرفی + عکس | زیگوکمپ
جذاب ترین جزایر دنیا | معرفی + عکس | زیگوکمپ
جذاب ترین جزایر دنیا | معرفی + عکس | زیگوکمپ

در سرتاسر جهان، جزایر گرمسیری وجود دارند که به همان اندازه که زیبا هستند منحصر به فرد هستند و چه کسی دلش نمی‌خواهد به این جزایر سفر کند. سفر به هر کدام از جذاب ترین جزایر دنیا می‌تواند بهترین خاطره از سفرهای یک شخص در تمام طول عمرش باشد. در این مقاله قرار است باهم سفری به جذاب ترین جزایر دنیا داشته باشیم. ممکن است سفر به این جزایر خاص به دلایل مختلف ناممکن یا سخت باشد اما خالی از لطف نیست که از آن‌ها چیزی ندانیم.

فیجی؛ بهشت گمشده اقیانوس آرام

فیجی؛ بهشت گمشده اقیانوس آرام

اگر به دنبال بهترین تعطیلات در جزیره گرمسیری هستید، فیجی را به لیست خود اضافه کنید. این مجمع الجزایر در اقیانوس آرام جنوبی یافت می شود و همه چیز از سواحل زیبا و استراحتگاه های مجلل گرفته تا کوه های آتشفشانی و ماجراجویی های غواصی را در خود جای داده است. آب‌های فیروزه‌ای، صخره‌های مرجانی رنگارنگ و مردم دوستانه را به آن اضافه کنید، خواهید دید که چرا شایسته است در فهرست زیباترین جزایر جهان قرار گیرد.

 

هوار و جزایر دالماسی، کرواسی

آفتاب‌ترین مکان در کل کرواسی شما را به اقامتی شیک دعوت می‌کند، جایی که از رستوران‌های درجه یک و استراحتگاه‌های مجلل گرفته تا پیاده‌روی و ورزش‌های آبی لذت خواهید برد. فرقی نمی‌کند آن را در ساحل جشن بگیرید، از مزارع اسطوخودوس و تاکستان‌های آن‌ها را بازدید کنید، یا از تاریخ دیوارهای قرن سیزدهمی و قلعه هوار دیدن کنید؛ این مکان ایده‌آلی برای تجربه فرهنگ اصیل دالماسی است. برای یک تعطیلات طولانی مدت یا برای توقف کوتاه در سفر جاده ای کرواسی، غلبه بر زرق و برق Hvar دشوار است. هوار و جزایر دالماس کروسی جزو جذاب ترین جزایر دنیا محسوب می‌شوند.

 

سنت لوسیا در جوار کارائیب از جذاب ترین جزایر دنیا

در میان جذاب ترین جزایر جهان، سنت لوسیا واقعاً برجسته است. برخلاف اکثر جزایر کارائیب، این جزیره بسیار کوهستانی است و نمادین ترین قله آن نزدیک به 800 متر ارتفاع دارد. این جزیره آتشفشانی همچنین محل بسیاری از سواحل زیبا، هتل های مجلل و شهرهای ماهیگیری عجیب است. تأثیر فرانسوی مطمئناً شما را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

دوستداران طبیعت از فرصت های بی حد و حصر برای شنا و غواصی در میان صخره های مرجانی، پیاده روی در پیتون ها و تعقیب آبشارها لذت خواهند برد. همچنین مسیرهای طبیعت گردی در میان جنگل های بارانی و همچنین زیپلاین و اسب سواری وجود دارد. اگرچه اگر فقط به دنبال استراحت هستید، سنت لوسیا میزبان چندین استراحتگاه همه جانبه نیز هست.

 

الماس بکر پرتغال؛ آزور

الماس بکر پرتغال؛ آزور

به دنبال یک تجربه جزیره منحصر به فرد هستید؟ به جایی غیر از آزور نگاه نکنید. این 9 جزیره تقریباً در 1000 مایلی غرب پرتغال هستند و واقعاً دنیاها را جدا از سرزمین اصلی احساس می کند. آزورها به خاطر ماجراجویی های خود در فضای باز، یعنی غواصی، موج سواری و تماشای نهنگ ها معروف هستند. همچنین دارای غذاهای لذیذ شگفت انگیز و مناظر شگفت انگیز است. یکی از دلایل اصلی حضور آزور در لیست جذاب ترین جزایر دنیا بکر و دست نخورده بودن این جزیره بوده که در طی سال‌ها روستایی بودن خود را حفظ کرده است.

 

کورس زادگاه ناپلئون در فرانسه

کورس زادگاه ناپلئون در فرانسه

کورس به عنوان زادگاه ناپلئون، صدها سال است که در صدر فهرست جذاب ترین جزایر دنیا از طرف مردم قرار دارد. این جزیره زیبای مدیترانه ای به خاطر غذاهای خوشمزه، شهرهای بندری، سواحل شنی سفید و صخره های ناهموارش شناخته شده است. این جزیره به راحتی یکی از زیباترین جزایر جهان برای بازدید است، به خصوص اگر به دنبال یک تعطیلات ساحلی با یک تجربه فرهنگی همه جانبه هستید.

 

جزیره آسمان بروی زمین

جزیره آسمان بروی زمین

جزیره اسکای جزیره معمولی نیست. در واقع، هم از نظر آب و هوا و هم از نظر جغرافیایی نمی‌توانست اینقدر خاص و بکر باشد. این جزیره زیبا از طریق پل به سواحل شمال غربی اسکاتلند متصل است، اما احساس بسیار متفاوتی با آنچه در جاهای دیگر در سراسر جزایر بریتانیا خواهید یافت، دارد. جزیره اسکای که به خاطر مناظر ماورایی و قلعه های قرون وسطایی اش شناخته شده است، مقصدی برتر در میان دوستداران تاریخ و ماجراجویان است. صخره های دراماتیک، آب و هوای معتدل، و مناظر سرسبز شما را ناامید می کند. و سپس، تو را تبدیل به یک قصه گو کند. از همین رو است که جزیره اسکای نیز در لیست جذاب ترین جزایر دنیا قرار گرفته.

 

تاهیتی یکی از جذاب ترین جزایر جهان

پلی‌نزی فرانسه دارای جزایر خیره‌کننده بسیاری است، اما تاهیتی قطعاً در میان بهترین‌ها قرار دارد. برخلاف برخی از جزایر گرمسیری که صرفاً کلوپ‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی را ارائه می‌دهند، تاهیتی کمی از همه چیز دارد. در همان روز، می‌توانید در یک ساحل زیبای ماسه‌ای سفید، کوکتل بنوشید، به دنبال آبشار بروید، و تا زمانی که در بی‌شمار مغازه‌ها و بازارهای پراکنده در سراسر جزیره، خرید کنید. این جزایر یکی از رمانتیک ترین جزایر جهان است، اما برای انواع فضای باز نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. و غذاهای شگفت انگیز فرانسوی را فراموش نکنید!

 

مایورکا، اسپانیا نروید تا پشیمان شوید

مایورکا که در غرب مدیترانه واقع شده است، بزرگترین جزیره در زنجیره جزیره بالئاریک است. همچنین یکی از جذاب ترین جزایر جهان است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. مایورکا خانه بسیاری از مکان‌های رومی و موری از قرون گذشته، از جمله کاخ‌های سلطنتی و کلیساهای تاریخی است. پالما، پایتخت مایورکا، دارای معماری فوق‌العاده اسپانیایی و تعداد زیادی بوتیک‌فروشی و کافه‌هایی است که در میان آنها پراکنده شده‌اند. در یک استراحتگاه ساحلی پرجنب‌وجوش با چشم‌انداز آب‌های فیروزه‌ای بمانید. خلیج های زیبا و کوه های آهکی را کشف کنید. فستیوال‌های موسیقی همیشه در اینجا برپا می‌شوند، بنابراین جای تعجب نیست که مایورکا جمعیت جوان‌تری را به خود جذب کند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله جذاب ترین جزایر دنیا با ما همراه بودید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش دوم این مقاله ما را در اینستاگرام یا کانال تلگرام دنبال کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/5633
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *