عجیب ترین هتل های جهان در سال 2022 | معرفی + عکس | زیگو

مجله زیگوکمپ » بدون دسته بندی » عجیب ترین هتل های جهان در سال 2022 | معرفی + عکس | زیگو
عجیب ترین هتل های جهان در سال 2022 | معرفی + عکس | زیگو
عجیب ترین هتل های جهان در سال 2022 | معرفی + عکس | زیگو

وقتی در دنیا بی اندازه هتل های عجیب و غریب و غیر معمولی وجود دارد، چرا در هتل‌های خسته‌کننده و مدرن بمانید؟ شاید این تجربه برای آدم‌های معمولی خوشایند نباشد که روی یک درخت اتاق اجاره کند یا در اعماق دریا اقامت داشته باشد؛ اما افرادی که اهل طبیعت‌گردی و سفر باشند، قطعا حاضر به کسب چنین تجربه هستند. بنابراین با ما همراه باشید تا عجیب ترین هتل های جهان در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

خانه هابیت ها؛ دهکده هابیت با الهام از ارباب حلقه ها

دهکده هابیت

خانه هابیت که در دامنه تپه در تروت کریک، مونتانا ساخته شده است.  اگر از طرفداران تالکین هستید، باید بدانید که سطح جزئیات در این مکان از کتاب‌های ارباب حلقه‌ها برگرفته شده در هر گوشه شما را شگفت‌زده خواهد کرد. به عبارت دیگر، اینجا استراحتگاه افسانه ای است که مخصوص بزرگسالان برای بیدار کردن کودک درونی شان طراحی شده. مساحت هر خانه دقیقا شبیه به فیلم است. در هر سوئیت سه اتاق خواب و دو حمام قرار دارد.  سوئیت های کوچکتر دهکده هابیت بروی تپه های اطراف، ساخته شده است.

 

بامبو ایندا؛ تجربه اقامت در بالای درخت

بامبو ایندا

یکی از عجیب ترین هتل های جهان، اقامتگاه ایندا نام دارد. بامبو ایندا شامل یازده خانه چوبی جاوه ای است که به بالی آورده شده اند تا در میان شالیزارهای برنج و باغ های سرسبز، محلی خاص برای استراحت کردن را ایجاد کنند. هتل بامبو ایندا پیشرو در سفرهای پایدار است که فقط از مواد طبیعی برای ساخت و ساز استفاده می کند (عمدتاً بامبو) و غذاهای گیاهی سرو می کند. هر خانه ویژگی منحصر به فرد خود را دارد و با مبلمان آنتیک و آثار هنری محلی مبله شده است. این هتل با سبک زندگی بوم گردی فعالیت های منحصر به فرد زیادی برای ارائه دارد. از کلاس های روزانه یوگا در خانه باشکوه Minang ساخته شده از بامبو سیاه گرفته تا شام با نور شمع مشرف به دره رودخانه.

 

از عجیب ترین هتل های جهان؛ چشم نوازترین هتل آمستردام

هتل های Inntel Amsterdam-Zaandam

Inntel Zaandam شبیه مجموعه‌ای از کلبه‌های چوبی سنتی است که در منطقه Zaandam آمستردام واقع شده است. مرکز شهر Zaandam ظاهری معمولی  دارد و هتل های Inntel Amsterdam-Zaandam به عنوان چشم نواز ترین بخش شهر محسوب می‌شوند. نما از یک پازل سه بعدی از 70 خانه در چهار سایه سبز تشکیل شده است. خانه‌ای که قسمت گوشه بالا آبی است، به اثر هنری «La Maison Bleue» اثر نقاش کلود مونه اشاره دارد. از زمان افتتاح آن در سال 2010، این هتل به جاذبه توریستی جدید کشور هلند  تبدیل شده است. کل ساختمان شهرت بین المللی دارد و در سال 2016 کانال خبری CNN هتل را به عنوان غیر معمول ترین هتل جهان نامگذاری کرد. بنابراین به عنوان یکی از عجیب و غریب ترین اقامتگاه ها در لیست ما جایی دارد. جالب است بدانید که طراحی داخل هتل inntel zaandam به اندازه بیرونش، خلاقانه ساخته شده است. بنابراین خود را برای رو به رو شدن با یک هتل خاص در جهان آماده کنید.

 

تور روتل؛ هتل عجیب و غریب برای همه

تور روتل

اگر از بیدار شدن و دیدن مناظر تکراری در  تعطیلات خود خسته شده اید، تور روتل ممکن است پاسخگو شما باشد. در طول روز محلی انتخاب کنید و همراه به یک راهنما به گردش بروید. شب در یک اتاق راحت در عقب ماشین خواهید خوابید و ممکن است که صبح در جای دیگری باشید. شرکت تور روتل پیشگام سفر، سفرهای یک بار در زندگی را به اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آسیا ارائه می دهد.

 

نول استرن، بهترین هتل بدون ستاره؛ تجربه اقامت در پناهگاه هسته ای

نول استرن؛ پناهگاه هسته ای

نول استرن از عجیب ترین هتل های جهان که اقامت در آن حس بسیار خاصی را به شما القا می‌کند. فرانک و پاتریک ریکلین پروژه ای به نام Null Stern (“بدون ستاره”) را اجرا کردند که هدفش رقابت با هتل‌های بسیار شیک در سراسر جهان بود. اولین پروژه آنها در یک پناهگاه هسته‌ای سوئیس قرار داشت و متاسفانه اکنون چندین سال است که بسته شده است. خوشبختانه، برادران دومین هتل آزمایشی خود را افتتاح کردند، که اساساً یک تخت در فضای باز است که توسط کوه های آلپ سوئیس احاطه شده. شما مثل یک پادشاه روی تخت هتلی با دو میز کنار تخت و لامپ می خوابید. این تمام دکوری است که خواهید دید.

 

خب در این مقاله سعی کردیم تا عجیب ترین هتل های جهان را در سال 2022 به شما معرفی کنیم. ممنون که تا اینجا مارا همراهی کردید. از شما ممنون می‌شویم تا برای دلگرمی بیشتر مارا در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/5338
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *