وسایل ضروری سفر | بخش اول | معرفی + عکس | زیگو

مجله زیگوکمپ » آموزش » وسایل ضروری سفر | بخش اول | معرفی + عکس | زیگو
وسایل ضروری سفر | بخش اول | معرفی + عکس | زیگو
وسایل ضروری سفر | صفر تا 100 | معرفی + عکس | زیگو

درست است که مقاصد سفر یا فصل آن در انتخاب وسایل ضروری سفر تاثیر دارد؛ اما تعدادی از این اقلام را باید بدون در نظر گرفتن به مقصد یا فصل با خود به همراه داشت. داشتن این وسایل به شما کمک خواهد کرد که از سفر خود لذت کافی را ببرید. البته لازم به ذکر است که گاهی لوازم ضروری مورد نیاز شما کمی با لیست وسایل ضروری سفر ما متفاوت باشد؛ اما به طور کل تمام این اقلام نیاز‌های ابتدایی یک سفر خواهد بود.

باتری قابل حمل (پاور بانک)؛ از اولین وسایل ضروری سفر

یک باتری قابل حمل(پاور بانک)  از وسایل ضروری سفر است که باید همیشه همراه خود داشته باشیم.

یک باتری قابل حمل(پاور بانک)  از وسایل ضروری سفر است که باید همیشه همراه خود داشته باشیم. همیشه هنگام سفر داشتن تلفن همراه برای کمک به ایمنی ما بسیار کاربردی است. گاهی ممکن است اتفاقات در سفر طوری رقم بخورد که از دست شما خارج شود. اگر تلفن شما در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید خاموش باشد، ممکن است در شرایط بدی گیر کنید. به همین دلیل است که یک باتری قابل حمل یکی از وسایل ضروری که باید در هر سفر همراه ما باشد، است.

 

دوربین؛ ثبت لحظات ناب

با دوربین گوشی‌های همراه جدید دیگر بردن یک دوربین جداگانه یک الزام نیست؛ اما گرفتن عکس در طول سفر می تواند خاطرات باورنکردنی را برای شما به ارمغان آورد.

با دوربین گوشی‌های همراه جدید دیگر بردن یک دوربین جداگانه یک الزام نیست؛ اما گرفتن عکس در طول سفر می تواند خاطرات باورنکردنی را برای شما به ارمغان آورد. ما کاملاً عاشق عکاسی در طول سفرهایمان هستیم، زیرا ما را به یاد لحظات زیبایی می اندازد که همراه با دوستانمان ساختیم. چه بخواهید روی یک دوربین حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید یا به سادگی از دوربین گوشی خود استفاده کنید، مطمئن شوید که از آن نهایت استفاده را می کنید. بسیاری از تلفن های مدرن دارای دوربین های شگفت انگیز و تنظیمات زیادی هستند که می تواند به شما کمک کند عکس های باورنکردنی بگیرید.

 

جعبه کمکهای اولیه؛ شاید برای شما هم اتفاق بیافتد

به همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه کوچک در کیف خود با برخی از وسایل ضروری سفر، راهی برای راحت تر کردن سفر شما است.

درست است که برای تجربه یک حس جدید و استراحت کردن به سفر می‌رویم اما ممکن این مسافرت گاهی با کبودی و زخم‌های جزئی باشد. چه در طول پیاده‌روی زمین بخورید و چه حشرات شما را نیش بزنند؛ به همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه کوچک در کیف خود با برخی از وسایل ضروری سفر، راهی برای راحت تر کردن سفر شما است. برخی از مواردی که باید شامل مسکن، کرم ضد عفونی کننده و قرص یا کرم آنتی هیستامین باشد. نگه داشتن موچین، قطره شستشوی چشم، قرص های الکترولیت و حتی قرص ایبوپروفن برای هرگونه درد عضلانی، می‌تواند از گزینه‌های مناسب دیگر برای جعبه کمک‌های اولیه شما باشند.

 

بطری آب؛ تشنگی در کمین است

همراه داشتن یک بطری آب در سفر بسیار مهم است. با این کار می توانید مقدار زیادی آب بنوشید و از نوشیدن نوشیدنی های ناسالم مانند نوشابه یا آبمیوه غیر طبیعی خودداری کنید.

همراه داشتن یک بطری آب در سفر بسیار مهم است. با این کار می توانید مقدار زیادی آب بنوشید و از نوشیدن نوشیدنی های ناسالم مانند نوشابه یا آبمیوه غیر طبیعی خودداری کنید. علاوه بر این، همراه داشتن بطری آب به کاهش مصرف بطری های یکبار مصرف نیز کمک می‌کند. انواع مختلفی از بطری های آب در بازار موجود است. بسته به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید و تهیه کنید؛ چرا که بطری آب از وسایل ضروری که باید در هر سفری همراه ما باشد، محسوب می‌شود.

 

داشتن نقشه یا GPS؛ از مهم ترین وسایل ضروری سفر

دسترسی به یک برنامه GPS در تلفن همراه شما زمانی که می خواهید در یک منطقه دور افتاده یا حتی یک شهر بچرخید می‌تواند سرعت رفت و آمد شما را چند برابر کند

دسترسی به یک برنامه GPS در تلفن همراه شما زمانی که می خواهید در یک منطقه دور افتاده یا حتی یک شهر بچرخید می‌تواند سرعت رفت و آمد شما را چند برابر کند. برای اینکار می‌توانید از نرم افزارهای  Maps.me یا City Mapper و حتی گوگل مپز استفاده کنید را دانلود کنید. شما هرگز نمی‌دانید که آیا سیگنال خوبی با استفاده از GPS خواهید داشت یا باتری تلفن شما ممکن است از بین برود، بنابراین یک نقشه پشتیبان نیز از وسایل ضروری سفر به حساب می‌آید.

 

اینجا پایان راه نیست. مقاله وسایل ضروری که باید در هر سفری همراه ما باشد قرار است تا در بخش کامل و مجزا از مجله زیگوکمپ منتشر شود. پس شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شد از زمان دقیق انتشار قسمت بعدی ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *