نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی | سفر با سگ | زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » آموزش » نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی | سفر با سگ | زیگوکمپ
نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی | سفر با سگ | زیگوکمپ
نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی | سفر با سگ | زیگوکمپ

یکی از مشکلاتی که باعث شده خیلی از افرادی که حیوانات خانگی دارند نتوانند به کمپینگ بروند؛ داشتن این موجودات دوست داشتنی است. اما چرا؟ آیا واقعا هیچ راهی برای کمپینگ با حیوانات وجود ندارد؟ ما امروز در مجله زیگوکمپ به بهانه رسیدن فصل کمپینگ تصمیم گرفتیم تا نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی را به شما بازگو کنیم. تمامی این بایدها و نبایدها در آخر با نظر شما قابل اجرا خواهد بود. پس اگر می‌خواهید یک کمپینگ جذاب و خاطره‌انگیز را همراه حیوان خانگیتان سپری کنید؛ پیشنهاد می‌کنم که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آیا امکان سفر با هر حیوان خانگی وجود دارد؟

قطعا نه! مطمئنم یکسری از افراد بعد از شنیدن این جواب ناراحت خواهند شد اما اگر متوجه خطرهای احتمالی که حیوان خانگیشان را تهدید می‌کند شوند؛ حتما حس ناراحتیشان از بین خواهد رفت. پس ما امروز صرفا به نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی همچون سگ‌های دوست داشتنی اشاره خواهیم کرد و به زودی مطلبی درباره ” با چه حیواناتی امکان کمپینگ رفتن وجود دارد؟ ” منتشر خواهیم کرد.

 

شخصیت سگ خودتان را قبل از کمپینگ بسنجید!

شخصیت سگ خودتان را قبل از کمپینگ بسنجید!

قبل از اینکه وارد یک کمپ سایت هیجان‌انگیز در بیابان یا دشت شوید؛ مهم است که آمادگی سگ خود را ارزیابی کنید. آیا توانایی تحمل محدودیت‌ها در کمپینگ را دارد؟ شما می‌توانید برای رسیدن به این جواب یک سفر کوتاه با ماشین را انتخاب کنید تا از شخصیت سگتان در هنگام سفر یا کمپینگ با خبر شوید. در مورد شخصیت سگ خود صادق باشید و سفر خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. اگر سگ شما در محیط جدید جسور و ماجراجو باشد، سفری بسیار متفاوت با سگ محتاط دارید که برای انجام فعالیت های جدید نیاز به تشویق دارد. اگر مطمئن نیستید که سگ شما چگونه با زندگی کمپ سازگار می شود، سعی کنید قبل از برنامه ریزی برای کمپ، چند سفر و پیک نیک داشته باشید.

 

انتخاب مکان مناسب؛ مهم ترین نکته کمپینگ با حیوانات خانگی

هیچ چیز بدتر از این نیست که با دوست چهارپای خود وارد جاده شوید، بدون کسب اطلاعات قبلی به مقصد برسید و علامت ممنوعیت سگ را پیدا کنید. هر نوع سفر کمپینگی که در ذهن دارید، حتماً از قبل تماس بگیرید یا از طریق اینترنت تحقیق کنید تا کمپ‌ها و مسیرهای مناسب برای سگ ها را پیدا کنید. برخی از کمپینگ‌ها فقط از حیوانات خانگی محدود استقبال می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به شرطی که سگ شما به سرعت به فرمان صوتی پاسخ دهند، ( به شرطی که مراقب جایی باشید که آنها مدفوع می‌کنند تا بتوانید آن را بردارید). ممکن است متوجه شوید که بسیاری از کمپ‌ها قوانینی دارند که بسته به فصل تغییر می‌کنند و در فصل خارج از فصل نسبت به ماه‌های اوج تابستان بیشتر دوست‌دار سگ‌ها هستند.

 

به همراه داشتن مدارک حیوانات خانگی در هنگام کمپینگ

قبل از اینکه به قصد سفر کمپینگ خانه خود را ترک کنید؛ یک کارت با اطلاعات شناسایی، سوابق واکسیناسیون، و سابقه سلامتی سگ خود به علاوه تمام اطلاعات تماس خودتان تهیه کنید. همچنین باید مطمئن شوید که اطلاعات مورد نظر درباره سگتان به‌روز باشند. حیوان خانگی شما در طبیعت  می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد؛ بنابراین مهم است که برای هر چیزی آماده باشید.

 

تمرین برای تست کردن حیوانات خانگی الزامیست!

تمرین برای تست کردن حیوانات خانگی الزامیست!

فرقی نمی‌کند که مقصدتان کجاست! از محدوده خانه که خارج می‌شوید، همه چیز برای شما و حیوانات خانگیتان تغییر خواهد کرد. سگ شما به یک فرمان فراخوان قابل اعتماد نیاز دارد تا او را از خطر دور نگه دارد. همچنین در صورتی که در مسیر با مارها، خرس‌ها یا سایر حیات‌وحش‌ها مواجه شدید، باید دستور ترک آن را انجام دهید. قبل از رفتن به سفر کمپینگ بزرگ خود، چند جلسه تمرینی در فضای باز انجام دهید.

 

ممنونیم که تا انتهای مطلب ” نکات مفید کمپینگ با حیوانات خانگی ” همراه ما بودید. ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور مختصر و کاربردی بایدها و نبایدهای سفر با سگ خانگی را به شما گوشزد کنیم. حالا اگر شما تجربه رفتن به کمپینگ همراه با حیوانات خانگی مانند سگ را دارید نظراتتان را همینجا یا داخل صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی طبیعتگردی زیگوکمپ با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *