نیچرهایک -تجربه لذت در طبیعت

نیچرهایک -تجربه لذت در طبیعت
برند نیچرهایک

نیچرهایک یکی از برندهای فعال در زمینه تولید محصولات طبیعت گردی و کوهنوردی است. این برند نو پا در سال 2005 در چین متولد شد. نیچرهایک به شدت تمایل به خلاقیت و نوآوری در محصولات خود دارد و تولیدات خود را منطبق بر خواسته‌های مصرف کنندگان قرار داده است. به اعتقاد نیچرهایک تحقیق در بازار مهم‌ترین عامل موفقیت یک برند است. این برند ورزشی روی تحقیق و پژوهش، سرمایه‌گذاری‌های کلانی کرده است.

از نظر نیچرهایک تحقیقات و پژوهش کمک می‌کند یک برند در رقابت با سایر برندها پیشرو باشد. محصولات این برند قبل از ارائه به بازار، توسط کارشناسان در طبیعت به خوبی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. محصولات پیادهروی، کوهنوردی، کوله پشتی، تجهیزات کمپینگ و لوازم جانبی طبیعت گردی این برند در سطح بین‌الملل دارای شهرت و محبوبیت است.

 

چادر نیچرهایک

طراحی و تولید بهترین محصولات

اساس تولید محصولات برند نیچرهایک بر پایه پیشنهادات و نظرات مصرف‌کنندگان است. تیم تحقیقات و طراحی این برند نوپا و محبوب محصولات را با الهام گیری از طبیعت تولید کرده است. این برند اعتقاد دارد لوازم کوهنوردی و کمپینگ باید بین فرد و طبیعت تعادل ایجاد کند.

برند نیچرهایک با وجود سن کم توانسته جای خودش را در بازار لوازم ورزشی کمپینگ باز کند و تجهیزات باکیفیتی را با توجه به قیمت مناسب در اختیار علاقه‌مندان طبیعت‌گردی و کمپینگ قرار دهد.

باتوجه به تنوع زیاد تولید، این برند توانسته تمامی مشتریان خود را از محصولات راضی نگه دارد. برای گذراندن تعطیلات در طبیعت یا رفتن به کوهنوردی نیچرهایک هرآنچه را که مورد نیاز است تولید کرده.

محصولاتی مانند: چادر، کیسه خواب، ننو، تشک، لوازم پخت و پز، مبلمان کمپینگ، وسایل لوکس کمپینگ، عصای کوهنوردی، لباس، انواع کوله و… را می‌توانید به راحتی از این برند تهیه کنید.

از نظر بسیاری از مصرف‌‎کنندگان کیفیت محصولات این برند قابل رقابت با بسیاری از برندهای گران قیمت اروپایی است. قیمت مناسب و تنوع محصولات نیچرهایک باعث شده بسیاری از علاقمندان به کمپینگ این برند را برای خرید تجهیزات سفرهای خود ترجیح دهند.

 

کوله نیچرهایک

نیچرهایک همراه خوب برای سفر

یکی از ویژگی های وسایل کمپینگ و سفر، سبک و کم‌جا بودن آنهاست. بعضی افراد عادت دارند حتی در سفرهای کوتاه مدت وسایل زیادی را همراه ببرند. برای این افراد سبک بودن و ابعاد کم بسیار مهم است. برند نیچرهایک همیشه تلاش کرده، محصولاتی تا حد امکان کم وزن و کم جا تولید کند تا در واقع تولیداتی سازگار با سفرهای کمپینگ به مشتری ارائه شود.

نوآوری‌ها و جوایز نیچرهایک

برند نیچرهایک بیش از 80 ثبت اختراع در محصولات را رزومه خود دارد. پرفروش‌ترین محصول این برند چادرها و کوله‌پشتی بسیار سبک Cloud-up است. محصولات نیچیرهایک با طراحی نوآورانه در ظاهر و عملکرد، نه تنها چندین جایزه برتر را از Aliexpress دریافت کرد همچنین در سال 2018 توسط آمازون به‌عنوان بهترین فروشنده جهانی انتخاب شد.

شهرت نیچرهایک در بازارهای بین‌المللی

محصولات برند نیچرهایک به 72کشور از جمله کشورهای آمریکای شمالی، اروپای غربی، آفریقا و خاورمیانه صادر میشود. این برند ورزشی همچنین نمایندگی‌هایی در کشورهای برزیل، آفریقای جنوبی، ژاپن، تایلند و اندونزی دارد.

با گسترش بازار بین المللی Naturehike، نام تجاری آن با سرعت قابل توجهی در بین علاقمندان به کمپینگ و طبیعت‌گردی بر سر زبان‌ها افتاده. از نظرات خریداران آمازون گرفته تا مشتریان در پیج اینستاگرام این کمپانی، طراحی نوآورانه و کیفیت قابل اعتماد از جمله ویژگی‌ها و امتیازاتی است که نیچرهایک آن را کسب کرده است.

سبک زندگی جدید

محصولات این کمپانی از طرف ورزشکاران حرفه‌ای مورد ارزیابی‌های متعددی قرار گرفته و تایید آنها را کسب کرده است.

چادرهای نیچرهایک به دلیل طراحی بسیار سبک و ویژگی ضدآب، بسیار پرفروش هستند. ویژگی ضدآب، دوخت دقیق و استفاده از زیپ‌های دوگانه YKK این چادرها در شرایط آب و هوایی شدید مورد آزمایش قرار گرفته و به خوبی از تمام آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است.

برند نیچرهایک به اعتماد کاربران و مشتریان خود احترام گذاشته و امید دارد با پتانسیل بالایی که دارد سهم بیشتری از بازارهای جهانی را در اختیار بگیرد.

 

https://mag.zigocamp.com/post/3007
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *