معرفی چادر های مسافرتی فروشگاه آنلاین زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » معرفی چادر های مسافرتی فروشگاه آنلاین زیگوکمپ
معرفی چادر های مسافرتی فروشگاه آنلاین زیگوکمپ
چادر های مسافرتی

یکی از جذابیت هایی که هر سفر طبیعت گردی و کمپینگ در خود جای داده، سپری کردن بخشی از روز در داخل چادر مسافرتی است. چادر مسافرتی در کمپینگ یک اقامتگاه و یا یک خانه نقلی است که می ­تواند سرپناهی عالی برای شما باشد. امروز در زیگوکمپ قصد داریم برخی از چادر های مسافرتی فروشگاه آنلاین زیگوکمپ را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید پس از بررسی های لازم چادر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

چادر های مسافرتی زیگوکمپ

 

 

چادر های مسافرتی اتومات Toread

 

این مدل چادر اتومات تورید یکی از بهترین های بازار محسوب می شود. این چادر دو نفره به راحتی باز و بسته می ­شود و جنس پلی استر دارد. چادر تورید جزو چادر های مسافرتی دوپوش (ضد آب) دسته بندی می­ شود. وجود یک لایه اضافه بالای چادر سبب به وجود آمدن یک فضای خالی شده که می توانید از آن برای نگهداری وسایل خود استفاده کنید. از جمله نکات مثبتی که در این چادر تعبیه شده وجود قلاب نگهدارنده چراغ است.

 

چادر های مسافرتی اتومات Toread

 

 

چارد اضطراری و چادر اضطراری مدل 1

 

این دو مورد به کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای و حتی معمولی توصیه می ­شود. کاربرد اصلی چادر زمانی نمایان می ­شود که به هنگام کوهنوردی شرایط جوی نامساعد می ­شود و شما سریعا به یک سرپناه احتیاج دارید. چادر های مسافرتی اضطراری معمولا ظرفیت دو نفر را دارند اما باید بدانید که نمی ­توان برای اقامت طولانی روی آن ها حساب کرد. این چادر ها بسیار جمع و جور و سبک بوده و می­ توانید آن ها را با سنگ به زمین محکم کنید.

 

چادر اضطراری مدل 1

 

 

چادر پاویلو دوپوش اورجینال

 

یک چادر 2 کیلو و 900 گرمی که می ­تواند در کلیه فصول سال کنار شما باشد. این چادر علاوه بر ضد آب و آتش بودن دارای یک لایه پشه بند نیز می ­باشد. ظرفیت اصلی چادر پاویلو دو نفر بوده اما تا 4 نفر می ­­توانند به صورت نشسته از آن استفاده کنند. طراحی چادر پاویلو به گونه ­ای است که آب را به پایین هدایت می ­کند و مانع جمع شدن آن در بالای چادر می ­شود.

 

چادر پاویلو دوپوش اورجینال

 

 

چادر پاویلو سه نفره

 

یکی دیگر از محصولات فوق­ العاده پاویلو که می ­تواند همراه خوبی در سفر باشد این مدل سه نفره است. در بین چادر های مسافرتی یکی از مهم ترین مسائل با کیفیت بودن بدنه است. بدنه این چادر شمعی برزنتی بوده که مقاومت خوبی به وجود آورده است. در عین حال جمع و جور و به نسبت سبک بوده و سه نفر می ­توانند به راحتی در آن بخوابند. این مورد مناسب افرادی است که سفر های طبیعت گردی زیادی را تجربه می­ کنند.

 

چادر پاویلو سه نفره

 

 

نکته آخر

 

در مقاله امروز سعی کردیم به طور خلاصه برخی از چادر های مسافرتی زیگوکمپ را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. در قسمت های بعدی محصولات بیشتری را به صورت حرفه ­ای تر معرفی و بررسی می­ کنیم. ناگفته نماند که انتخاب چادر کاملا بستگی به نوع سفر شما و توانایی های شما در سفر طبیعت گردی دارد. پس حتما حساب شده خرید کنید تا بتوانید سفر بی دردسری را تجربه کنید.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *