اقامتگاه بوم گردی فردیس | آرامشی خفته حوالی ساحل

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی فردیس | آرامشی خفته حوالی ساحل
اقامتگاه بوم گردی فردیس | آرامشی خفته حوالی ساحل
اقامتگاه بوم گردی فردیس

فصل سرما که فرا می رسد بسیاری مردم به سراغ مقاصد جنوبی می روند. مقاصدی که می توانند گرمایی معتدل و دوستداشتنی را هدیه کنند. قشم به عنوان بزرگترین جزیره ایران و استان هرمزگان یکی از بهترین گزینه ها است. اگر اهل ماجراجویی و اتفاقات تازه هستید پیشنهاد می کنیم در یکی از اقامتگاه های بوم گردی بمانید. امروز در زیگوکمپ به سراغ اقامتگاه بوم گردی فردیس رفته ایم. با ما در معرفی یک از بهترین اکوکمپ های قشم همراه باشید.

 

اکوکمپ فردیس

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی فردیس

تقریبا 4 سال پیش در اولین فصل سال 1396 اکوکمپ فردیس افتتاح شد. این اکوکمپ دوستداشتنی در 55 کیلومتری جزیره زیبا قشم واقع شده است. اقامتگاه بوم گردی فردیس در خیابان ساحلی واقع شده که همین امر نوید یک اقامت جذاب را می دهد. چرا که شما از آنچه فکر می کنید به دریا نزدیک تر هستید. شاید جالب باشد که بدانید اکثر اکوکمپ های قشم خانه های محلی هستند. اقامتگاه بوم گردی فردیس از نو به شکل آب انبار و معماری کپری طراحی شده است.

 

 

اتاق های اکوکمپ

 

امکانات اکوکمپ فردیس قشم

این اقامتگاه بوم گردی در مجموع شش اتاق دارد. کلیه اتاق های این اقامتگاه بوم گردی، از کاه گل و چوب نخل ساخته شده اند. از آنجایی که این اکوکمپ فاصله بسیار نزدیکی با دریا و ساحل دارد، در بعضی فصول شاهد بارندگی های شدید است. از این رو هیچگونه پنجره ای برای اتاق ها تعبیه نشده است. همین امر سبب معتدل شدن هوای اتاق های اقامتگاه بوم گردی فردیس می شود.

کلیه امکانات بهداشتی، سرمایشی و گرمایشی در این اکوکمپ تعبیه شده اند. یک رستوران عالی در مجموعه اقامتگاه بوم گردی فردیس واقع شده که ظرفیت پذیرایی از 80 مهمان را دارد. پارکینگ این اکوکمپ نیز رایگان بوده و گنجایش 50 خودرو به صورت هم زمان را دارد. نا گفته نماند که اتاق های فردیس 18 متر مربع هستند. ظرفیت این اتاق ها بین 4 تا 6 نفر است. همچنین اتاق ها کف خواب بوده و در مجموع مجهز به 30 تخت هستند.

محیط اطراف این اکوکمپ نیز جذابیت های خاص خود را دارد. یک تور والیبال برای مهمانان تدارک دیده شده است. مسافران می توانند یک والیبال ساحلی هیجان انگیز را تجربه کنند. قایق های اقامتگاه بوم گردی نیز آماده جا به جایی مسافران برای ماهیگیری هستند. فضای عالی مجموعه، محیطی شبیه به یک آتلیه عکاسی طبیعی است. با موسیقی های زنده شبانه ساحل خو بگیرید و تمام این لحظات را ثبت کنید.

 

محیط فردیس

 

و اما …

این اقامتگاه نقلی و فوق العاده 5 کیلومتر با فرودگاه قشم فاصله دارد. کلیه عوامل تشکیل دهنده از جمله کادر مجرب اتمسفری دل انگیز را به وجود آورده اند. اکوکمپ فردیس وعده یک سفر سرشار از آرامش را به شما می دهد.

https://mag.zigocamp.com/post/1290
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *