اقامتگاه بوم گردی پری دخت | جواهری تازه شکفته در شهر علم و ادب

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی پری دخت | جواهری تازه شکفته در شهر علم و ادب
اقامتگاه بوم گردی پری دخت | جواهری تازه شکفته در شهر علم و ادب
اقامتگاه بومگردی پری دخت

چشمانتان را ببندید و خود را به دست شعر بسپارید. مطمئن باشید حتما به اندازه چند بیتی در شیراز توقف خواهید کرد. زیبایی های شهر علم و ادب بر هیچکس پوشیده نیست. بار ها باید از شیراز دیدن کرد و لذت برد. بد نیست در همین حین اقامتگاهی مناسب پیدا کنید. امروز در مجله زیگوکمپ قصد داریم اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز را معرفی کنیم. اقامتگاهی تازه تاسیس که حتما باید چند شبی را در آن سپری کرد.

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی پری دخت

 

چندی پیش در 29 مهر سال 1399 اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس خبر تاسیس این اقامتگاه را داد. اقامتگاه پری دخت کار خود را با یک سرمایه 100 میلیون تومانی آغاز کرد. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی پری دخت سی و چهارمین بوم گردی شیراز است. این بوم گردی جدید و دوست داشتنی در خیابان کریم خان، کوچه 26ام واقع شده است.

 

اتاق های اقامتگاه بوم گردی پری دخت

 

اقامتگاه پری دخت دارای 6 واحد اقامتی است. از این 6 واحد اقامتی دو اتاق دو تخته دبل، دو اتاق دو تخته توئین و دو اتاق سه تخته هستند. در مجموع اقامتگاه بوم گردی پری دخت توانایی پذیرایی از 13 الی 14 مهمان را دارد. کلیه اتاق های مجموعه به سرویس فرنگی و حمام اختصاصی مجهز هستند. همچنین یک توالت ایرانی در فضای اشتراکی واقع شده است. ناگفته نماند که واحد های اقامتی به سیستم سرمایشی و گرمایشی تجهیز شده اند.

 

امکانات و خدمات

 

اقامتگاه پری دخت مفتخر است تا منوی متنوعی از غذا های محلی را به مهمانان خود ارائه دهد. منویی بلند بالا با طعم هایی لذیذ که هر شخصی را مجذوب خود می کند. از جمله این غذا ها می توان به هویج پلو، رب پلو، قورمه به، کلم پلو، دو پیازه آلو و … اشاره کرد. جالب است بدانید که پرسنل این بوم گردی به زبان انگلیسی مسلط بوده و آماده خدمت رسانی هستند. اینترنت رایگان اما محدود و پارکینگ غیر مسقف از دیگر امکاناتی است که پری دخت برای مهمانانش در نظر گرفته است.

 

جاذبه های دیدنی

 

شیراز، این شهر باشکوه پر است از آثار تاریخی جذاب و مکان های دیدنی که هر کسی باید آن ها را ببیند. خوشبختانه اقامتگاه پری دخت در منطقه خوبی به این لحاظ واقع شده است. برای مثال با برخی از معروف ترین جاذبه های شیراز فاصله بسیار کمی دارد. 2 کیلومتر فاصله از حافظیه، 5 کیلومتر باغ ارم، 4 کیلومتر باغ دلگشا و 5 کیلومتر آرامگاه سعدی مسافت های بسیار کوتاهی هستند.

 

حرف آخر

 

این اقامتگاه بوم گردی تازه تاسیس است. از این رو می توان انتظار برخی کم و کاستی ها را داشت. اما در نظر داشته باشید که چند سالی است اقامتگاه های بوم گردی به شدت پیشرفت کرده اند. پس بد به دلتان راه ندهید و از اقامت در این بومگردی لذت ببرید.

https://mag.zigocamp.com/post/1416
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *