اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم | بندر سوزا تو را می خواند

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم | بندر سوزا تو را می خواند
اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم | بندر سوزا تو را می خواند
اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

برای بسیاری از مسافران و عاشقان گشت و گذار، جنوب ایران حال و هوای دیگری دارد. حال فکر کنید زمستان باشد و هوای جنوب معتدل تر از همیشه. شاید انتخاب اول بسیاری جزیره زیبای کیش باشد. اما عده ای همیشه به دنبال تجربه های تازه هستند و از این رو قشم را انتخاب می کنند. امروز در زیگوکمپ قصد داریم اقامتگاه بوم گردی خانه دوست واقع در بندر سوزا جزیره قشم را معرفی کنیم.

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

 

در بندر سوزا و در ساحل جنوبی جزیره قشم یکی از جذاب ترین اقامتگاه های قشم قرار گرفته است. بندر سوزا که اقامتگاه بوم گردی خانه دوست در آن قرار گرفته در فاصله 22 کیلومتری قشم قرار دارد. قدمت خانه دوست به هشتاد سال پیش بر می گردد. پس از بازسازی سرانجام در سال 96 به بهره برداری رسید. زیر بنای این اقامتگاه بوم گردی 1400 متر مربع است.

 

نمای بیرون

 

 

اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

 

بوم گردی خانه دوست مجهز به 11 واحد اقامتی است. در مجموع توانایی پذیرایی از 40 گردشگر به صورت همزمان را دارد. اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه دوست هر یک به اسم خاصی مزین شده اند. نام اتاق ها عبارتند از: اتاق حجله، چاه کوه، دره تندیس، غار نمکدان، غار خوربس، جنگل حرا، ملیس، دره ستاره، ساحل ناز و بادگیر. اتاق ها همگی بدون تخت بوده و کف خواب هستند.

هر یک از اتاق ها دارای ظرفیت های گوناگون هستند. در بین اتاق های مذکور اتاق بادگیر و دره ستاره VIP محسوب می شوند. تنها دو اتاق ویژه اقامتگاه بوم گردی خانه دوست مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. بقیه اتاق ها باید از سرویس عمومی مجموعه استفاده کنند. کلیه واحد ها آماده ارائه خدماتی نظیر یخچال، تلوزیون، اقلام بهداشتی، وسایل آشپزخانه و … هستند.

 

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست

 

 

امکانات و خدمات رفاهی

 

به لحاظ غذایی به هیچ عنوان احساس کمبود نمی کنید. صبحانه های اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شوند. اگر به دنبال غذا های جنوبی نظیر ماهی برشته، پلو بچه میگو، انواع ماهی و … هستید، می توانید به راحتی به افراد محلی سفارش بدهید. دو اتاق مخصوص مجموعه مجهز به ترانسفر فرودگاهی هستند. همچنین یک عکاس خانه با دکوراسیون جذاب خود در اقامتگاه قرار دارد. ناگفته نماند که می توانید از تور های جزیره گردی، غواصی، پرواز و … نیز بهره مند شوید.

 

در مجموعه و دوچرخه سواران

 

 

جاذبه های گردشگری

 

جنوب ایران به ویژه جزیره قشم زیبایی های بسیاری را در خود جای داده اند. خانه دوست به دلیل قرار گیری در بندر سوزا فاصله چندانی با جاذبه های جزیره ندارد. برای مثال ژئو پارک و جزیره ناز به ترتیب 8.1 کیلومتر و 4.2 کیلومتر فاصله دارند. همچنین شما می توانید از دره ستارگان که در 16 کیلومتری اقامتگاه واقع شده دیدن کنید. این موارد فاصله بسیار کمی دارند، با کمی رانندگی بیشتر می توانید از موارد بیشتری بهره مند شوید.

 

در پایان …

 

همیشه متفاوت سفر کردن و انتخاب های تازه حال و هوای دیگری دارند. سفر به قشم و حوالی آن جذاب تر آن چیزی هستند که فکرش را می کنید. اگر برنامه سفر به قشم دارید حتما سری هم به این اقامتگاه بزنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *