اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی | معرفی اقامتگاهی در دل روستا های اصفهان

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی | معرفی اقامتگاهی در دل روستا های اصفهان
اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی | معرفی اقامتگاهی در دل روستا های اصفهان
اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی

زیگوکمپ در مقاله امروز قصد سفر به اصفهان در نصف جهان را دارد. گویی اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی در گوشه ای از این شهر جا خوش کرده است. در این گزارش ابتدا مروری بر شهر اصفهان خواهیم داشت و سپس سری به زادگاه این اقامتگاه بوم گردی می زنیم. در آخر به معرفی اقامتگاه بوم گردی امیر عطاخانی می پردازیم. با ما همراه باشید تا این زیبایی ها را تنهایی مشاهده نکنیم.

 

اتاق اقامتگاه

 

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی

 

اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی در یکی از روستا های زیبای شهر اصفهان، نرمه واقع شده است. نرمه در شهرستان سمیرم قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی یکی از بوم گردی های نقلی این روستا محسوب می شود. چراکه تنها پنج واحد اقامتی داشته و توانایی پذیرایی از حداکثر 25 مهمان را دارد. از این پنج واحد اقامتی دو مورد مستر هستند. سه اتاق دیگر کف خواب بوده و به کرسی مجهز شده اند. در ضمن هتل مجهز به پارکینگ غیر مسقف بوده و مسافران می توانند به راحتی خودروی خود را پارک کنند.

 

گذری به شهر اصفهان

 

اصفهان از آن دسته شهر های ایران است که شهرتی جهانی دارد. در طول تاریخ بار ها تبدیل به پایتخت کشور شده است. بیشتر اصفهان را بخش ها بیابانی و بخش کوچکی را بخش های کوهستانی تشکیل می دهند. آب و هوای قسمت های بیابانی اصفهان در تابستان بسیار گرم بوده و در زمستان خیلی سرد می شود. بخش هایی مانند شهرستان سمیرم که اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی در آن قرار دارد، آب و هوایی معتدل دارد.

 

روستای نرمه و شهرستان سمیرم

 

شهرستان سمیرم قدمتی بسیار طولانی دارد. عمر این شهرستان که در پایین اصفهان و قسمت شرقی کوهپایه های زاگرس واقع شده به هفتصد سال پیش از تولد حضرت مسیح باز می گردد. این شهرستان مملو از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی است. همچنین شما هیچ نگرانی از بابت سوغات سفر ندارید. چراکه انواع صنایع دستی و سیب مخصوص شهر در دسترس هستند. روستای نرمه که زادگاه بوم گردی امیرعطاخانی است در بخش مرکزی سمیرم قرار دارد. این روستا کم جمعیت بوده و در آخرین گزارشات جمعیت روستا چیزی در حدود 150 نفر گزارش شده است.

 

جاذبه های اطراف اقامتگاه بوم گردی امیرعطاخانی

 

به علت روستایی بودن منطقه، این بوم گردی با جاذبه های معروف اصفهان فاصله نسبتا زیادی دارد. اما خوب می توانید به ماجراجویی در داخل روستا رفته و از جاذبه های دیدنی شهرستان سمیرم دیدن کنید. برای مثال آبشار سمیرم تنها 48 کیلومتر با روستای نرمه فاصله دارد. همچنین شما می توانید تالاب گندمان و چغاغوز را در لیست خود قرار بدهید. فراموش نکنید که از بوم گردی امیر عطاخانی تا اصفهان در حدود 304 کیلومتر راه است.

https://mag.zigocamp.com/post/1527
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *