هتل سنتی صفا آباد قشم | هتلی سنتی در دل روستای گورزین

مجله زیگوکمپ » هتل سنتی صفا آباد قشم | هتلی سنتی در دل روستای گورزین
هتل سنتی صفا آباد قشم | هتلی سنتی در دل روستای گورزین
هتل سنتی صفا آباد قشم

مطلب امروز مجله زیگوکمپ اختصاص می یابد به یک هتل سنتی در جزیره زیبای قشم. بار سفر ببندید تا به روستایی در جزیره قشم سفر کنیم. روستای گورزین که هتل سنتی صفا آباد قشم را در خود جای داده است. ما نیز قصد داریم تا در این مقاله هتل سنتی صفا آباد قشم را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این اطلاعاتی درخصوص روستای گورزین و جزیره قشم در اختیارتان می گذاریم.

 

جزیره قشم

 

 

معرفی هتل سنتی صفا آباد قشم

 

هتل سنتی صفا آباد قشم در روستای گورزین جزیره قشم قرار گرفته است. این روستای جالب در فاصله شصت کیلومتری مرکز قشم قرار دارد. در ادامه توضیحات بیشتری از این روستا می دهیم. در حدود چهار سال پیش، یعنی سال 1395 ایده ساخت هتل سنتی صفا آباد قشم جاری شد. سرانجام در آذر و دی سال 1399 در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع افتتاح شد. با ورود به این مجموعه و تماشای آن متوجه خوش ذوقی طراحان آن می شوید. چراکه هتل سنتی صفا آباد از زیبایی به خصوصی برخوردار است.

 

نمایی از هتل سنتی صفا آباد قشم

 

 

اتاق های هتل سنتی صفا آباد قشم

 

هتل سنتی صفا آباد قشم مجهز به شانزده واحد اقامتی در قالب های گوناگون است. کلیه واحد های اقامتی این هتل سنتی مجهز به اقلامی مانند تخت، سشوار، اتو، تلوزیون، چای ساز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و … هستند. اتاق های دو تخت مساحتی در حدود 25 متر مربع دارند. دیگر اتاق های هتل ( چند تخته ) در حدود 60 متر مربع هستند. هتل سنتی صفا آباد قشم مجهز به دو واحد اقامتی VIP بوده که هر کدام دارای پنج تخت و دو اتاق خواب بوده در حدود 70 متر مربع هستند.

 

خدمات و امکانات رفاهی هتل صفا آباد

 

باتوجه به دسته بندی که هتل سنتی صفا آباد در آن قرار می گیرد نباید انتظار خدمات رفاهی یک هتل لوکس را داشت. اما خوب این هتل سعی کرده تا برخی کمبود ها را با فضای دلنشین خود جبران کند. یک رستوران و یک کافی شاپ در هتل قرار گرفته که فعالیت خود را از صبح آغاز می کنند. معمولا هر دوی این موارد تا ساعت 12 شب به کار خود ادامه می دهند. فضای کافی شاپ با حیاط هتل یکی شده و متقاضیان باید از فضای بیرون استفاده کنند. حیاط هتل مجهز به چهار آلاچیق و شانزده تخت است.

رستوران هتل صفا آباد ظرفیت پذیرایی از 200 مهمان را دارد. منوی این رستوران متنوع بوده و انواع غذای ایرانی و فرنگی را در خود جای داده است. ناگفته نماند که صبحانه هتل سلف سرویس بوده و در ایام خلوتی در اتاق مهمانان سرو می شود. اگر با فرزندتان و ماشین شخصی سفر می کنید برایتان خبر خوبی داریم. این هتل مجهز به یک زمین بازی و یک پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت 90 ماشین است. مجموعه دارای 30 پرسنل بوده و روم سرویس هتل معمولا تا عصر فعالیت می کند.

 

معرفی روستای گورزین

 

محل تولد هتل سنتی صفا آباد روستای گورزین نام دارد. روستایی در 60 کیلومتری قشم که سال 1384 به دلیل زلزله تقریبا نابود شد. اما خوب اهالی روستا کم نیاورد و به بازسازی آن پرداختند. رفته رفته روستا دوباره جان گرفت. در حال حاضر روستا بیش از 2000 نفر جمعیت دارد. یکی از اصلی ترین دلایل پیشرفت دوباره روستا یاسین ایمانی، دهیار جوان روستا بود. او به عنوان فردی متعهد و خوش ذوق کار های زیادی برای بازسازی روستا کرد. از جمله کار های او افتتاح پیست ملی شتر سواری در گورزین بود.

 

روستای گورزین

 

 

جمع بندی

 

در کل هتل سنتی صفا آباد گزینه جالبی برای اقامت چند روزه به نظر می رسد. جالب است بدانید که می توانید این هتل را به عنوان تالار عروسی نیز اجاره کنید. در چنین مواقعی هتل هیچکدام از واحد های اقامتی خود را اجاره نمی دهد. همچنین بد نیست بدانید که هتل برنامه بلند مدتی برای خدمات رفاهی نیز دارد. کادر اجرایی قصد دارند در زمین پشتی هتل فضایی برای استخر، بیلیارد و … تعبیه کنند.

https://mag.zigocamp.com/post/1576
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *