اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر | آرامشی از دیار زنجان

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر | آرامشی از دیار زنجان
اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر | آرامشی از دیار زنجان
اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر

این روز‌های سال که فرا می‌رسد بسیاری خود را آماده‌ی سفر می‌کنند. چراکه تقریبا مصادف می‌شود با روز‌های پایانی سال تحصیلی و شروع تابستان دل‌انگیزی که بوی سفر می‌دهد. امروز قصد داریم در مجله‌ی زیگوکمپ یکی از بهترین مقاصد برای این روز‌های سال را معرفی کنیم. اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر که در شهرستان ابهر از شهر‌های زنجان واقع شده است. جالب است بدانید که ابهر دومین شهر پر جمعیت زنجان بوده و اهالی آن آذری زبان هستند. بهترین زمان برای بازدید از ابهر و اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر نیز اواسط بهار تا اواسط تابستان است. ما را در معرفی این بوم‌گردی همراهی کنیم.

 

اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر

 

معرفی اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر

 

بوم‌گردی کوی نیک ابهر یکی از اقامتگاه‌های دنج واقع در شهرستان ابهر است. این خانه‌ی کوچک دوست‌داشتنی مجهز به سه واحد اقامتی بوده و ظرفیت پذیرش نهایت 10 مهمان هم‌زمان را دارد. دو واحد اقامتی اقامتگاه کوی نیک ابهر 12 مترمربع بوده و مجهز به یک تخت یک نفره هستند. اتاق سوم 25 مترمربع بوده و یک تخت خواب دو نفره را در خود جای داده است. هیچکدام از اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر سرویس و آشپزخانه اختصاصی نداشته و مهمانان باید از سرویس و آشپزخانه اشتراکی استفاده کنند.

از جمله امکانات واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد. در ضمن شما می‌توانید هر زمان که خواستید سرویس خواب نو و تمیز سفارش دهید. ناگفته نماند که اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر مجهز به یک پارکینگ غیرمسقف بوده دیگر مهمانان می‌توانند از فضای امن بیرون بوم‌گردی استفاده کنند. شما می‌توانید وعده‌های غذاییتان را براساس سلیقه‌ی خود ترتیب دهید. ولی ما پیشنهاد می‌کنیم از غذاهای محلی مجموعه نظیر پیازو، آش ترش، علم سلات و … لذت ببرید.

 

خدمات اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر

 

صادقانه بوم‌گردی کوی نیک ابهر شاید حرف چندانی در زمینه‌ی خدمات خاص نداشته باشد. اما آرامشی استثنائی در دل دارد که هدیه‌ای ماندگار به مهمانانش است. با این همه شما می‌توانید با اقامت در این بوم‌گردی از خدماتی نظیر صبحانه‌ی محلی رایگان و راهنمای تور کارآزموده استفاده کنید. همچنین در واحدهای اقامتی بوم‌گردی کوی نیک ابهر نیز تلوزیون وجود دارد. البته که ما پیشنهاد می‌کنیم خود را به آرامش روستای کوی ‌نیک ابهر بسپارید.

 

نحوه‌ی دسترسی به اقامتگاه

 

اقامتگاه بوم‌گردی کوی نیک ابهر واقع در روستای کوی ‌نیک در فاصله‌ی 90 کیلومتری از زنجان و حدودا 20 کیلومتری شهرستان ابهر قرار دارد. شما می‌توانید به وسیله‌ی اتوبوس، قطار، تاکسی و ماشین شخصی خود را به روستای مورد نظر برسانید. برای دسترسی با اتوبوس از تهران کافی است خود را به ترمینال غرب تهران برسانید و سه ساعت و نیم بعد در اقامتگاه در حال چای خوردن باشید.

همچنین شما می‌توانید با تهیه بلیت قطار زنجان در ایستگاه ابهر پیاده شوید. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید باید جاده‌ی قزوین-زنجان را پیش گرفته و بعد از تاکستان وارد ابهر شوید. جاده‌ی جنوب غرب ابهر را پیش گرفته تا پس از 30 دقیقه به کوی نیک برسید. توجه داشته باشید که از ابهر تا روستای کوی نیک در حدود 12 کیلومتر مسیر خاکی در پیش دارید.

 

بد نیست بدانید

 

  1. درصد بسیاری از مسافرانی که به بوم‌گردی کوی نیک ابهر رفته بودند به شدت از میزبان اقامتگاه راضی بودند.
  2. کوی نیک آب و هوای دوست‌داشتنی دارد و در پاییز برای مسافران خودنمایی می‌کند.
  3. شما می‌توانید از کرسی‌های سنتی مجموعه نیز استفاده کنید.
  4. مرکز شهر ابهر و پایانه مسافربری ابهر در فاصله‌ی بیست دقیقه‌ای شما قرار دارند.
  5. شما می‌توانید با یک ساعت رانندگی خود را به مرکز شهر زنجان رسانده و سوغاتی بخرید.
  6. درکل می‌توان گفت بزرگترین مشکل این اقامتگاه بوم‌گردی جاده‌ی خاکی انتهای مسیر است.

 

حرف آخر …

 

زنجان چندین روستای دیدنی را در خود جای داده که در مقالات بعدی به آنها می‌پردازیم. اما برای نقطه‌ی بر کوی‌ نیک ابهر باید بگوییم شما در عین غرق شدن در فضای روستایی فاصله‌ی چندانی با مرکز ابهر ندارید و می‌توانید از رستوران‌ها و مراکز خرید آن استفاده کنید.

 

https://mag.zigocamp.com/post/2408
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *