اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج | چند قدم تا جنگل‌های شیرگاه

مجله زیگوکمپ » اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج | چند قدم تا جنگل‌های شیرگاه
اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج | چند قدم تا جنگل‌های شیرگاه
اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج

چند روز پیش درخصوص اقامت در کلبه‌های جنگلی صحبت کردیم. فکر می‌کنیم همگی به این نتیجه رسیده‌ایم که هر چقدر از کلبه‌های جنگلی، فضای رویایی و سفرهای متفاوت بگوییم کم گفته‌ایم. پس بار دیگر صفحه‌ای گشودیم و بازهم به سراغ یکی از روستاهای سرسبز ایران و اقامتگاه بوم‌گردی دلربایش رفتیم. روستایی در قلب مازندران از توابع بابلسر که از آن به عنوان بهشت دامداران یاد می‌کنند. روستای گالشکلا میزبان اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج بوده که یکی از رویایی‌ترین مجموعه‌‌های جنگلی محسوب می‌شود. با مجله‌ی زیگوکمپ و معرفی اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج همراه باشید.

 

معرفی اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج

 

کیوتی کاتیج از چند کلبه‌ی چوبی، کافه، رستوران و محیطی بی‌نهایت بکر و زیبا تشکیل شده و در زمینی به مساحت 2500 مترمربع قرار دارد. اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج دارای 9 کلبه به صورت 4 واحد 5 نفره و 5 واحد 4 نفره است. کلیه‌ی کلبه‌های این اقامتگاه کف خواب بوده و فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند.

این واحدهای اقامتی نقلی با چندین پله از سطح زمین فاصله گرفته‌اند و در مجموع توانایی پذیرایی از 35 الی 40 مهمان را دارند. برای دسترسی به کیوتی کاتیج باید به سمت شیرگاه-مازندران حرکت کنید و وارد جاده‌ی گالشکلا شوید. در جاده‌ی مذکور وارد خروجی روستای شارقلت شده و خود را به اقامتگاه برسانید. لازم به ذکر است که تمامی مسیر آسفالت بوده و تنها 200 متر آخر که به روستا می‌رسد خاکی است.

 

اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج

 

 

امکانات اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج

 

برخلاف ظاهر سنتی و جذاب اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج امکانات بسیار جالبی در این مجموعه تعبیه شده است. همانطور که گفتیم اتاق‌ها همگی کف خواب بوده ولی به اندازه‌ی کافی سرویس خواب در کیوتی کاتیج وجود دارد. سرمایش و گرمایش کلبه‌ها به وسیله‌ی اسپیلت صورت می‌گیرد. در ضمن یک پارکینگ غیرمسقف برای بوم‌گردی در نظر گرفته شده که ظرفیت 200 خودرو را دارد. پخت و پز در اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج ممنوع است، ولی جای هیچ نگرانی نیست. زمانیکه وارد اقامتگاه می‌شوید رستوران، کافه و سفره‌خانه‌ای زیبا چشمتان را می‌گیرد.

شما می‌توانید انواع غذاهای محلی و نوشیدنی‌های خوش و رنگ و لعاب را از این کافه و رستوران سفارش دهید. اما این تمام ماجرا نیست و مجموعه به فکر تفریح مهمانان خود نیز بوده است. کیوتی کاتیج برای سرگرمی مسافران خود چندین بازی بردگیم، کامپیوتری، فوتبال دستی، سینمای خانگی و … را تهیه کرده تا به هنگام دورهمی‌ها از آنها استفاده کنند. ممکن است بسیاری اظهار کنند اهل بازی نیستند. اقامتگاه بوم‌گردی کیوتی کاتیج مهربان یک بخش آتشگاه و کرسی و کتابخانه نیز تعبیه کرده تا افراد با علایق مختلف از اقامت خود در این محل لذت کامل را ببرند. در ضمن اگر مهمان خارجی زبان دارید به هیچ عنوان نگران نباشید که پرسنل مجموعه به زبان انگلیسی مسلط هستند.

 

جاذبه‌های گردشگری

 

بوم‌گردی کیوتی کاتیج به خودی خود یک پکیج سفری کامل محسوب می‌شود. هر زمان که از امکانات و خدمات مجموعه‌ی بوم‌گردی کیوتی کاتیج خسته شدید می‌توانید شال و کلاه کنید و سری به اطراف بزنید. سد لفور در فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای اقامتگاه قرار دارد. همچنین رودخانه‌ی اسکلیم از میان کیوتی عبور می‌کند که به آبشار اسکلیم می‌رسد. شما می‌توانید با دنبال کردن رودخانه آبشار را ملاقات کنید. در ضمن در بالای اقامتگاه چندین هکتار جنگل بکر آرمیده است.

 

آبشار اسکلیم

 

جمع بندی

بوم‌گردی کیوتی کاتیج یکی از جذاب‌ترین و بینظیرترین واحدهایی است که می‌توانید هنگام سفر به شیرگاه رزرو کنید. اقامت در کیوتی کاتیج ترکیبی از تجربه‌ی حال و هوای جنگل، آرامش سرشار، خوشی بی‌پایان و جمع‌های دوستانه است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *