اجاره خودرو در کیش – رنت انواع خودروهای لوکس

مجله زیگوکمپ » آموزش » اجاره خودرو در کیش – رنت انواع خودروهای لوکس
اجاره خودرو در کیش – رنت انواع خودروهای لوکس
اجاره خودرو در کیش

همزمان با شروع تعطیلات نوروزی بسیاری از هموطنان‌مان برای گذارن این تعطیلات به شهرهای جنوبی کشور به خصوص کیش سفر می‌کنند. در تمام ماه های بهار، به خصوص فروردین ماه آب و هوای کیش ملایم است و هنوز بادهای شدید و بارش‌های تند آغاز نشده است. تا ماه اردیبهشت به راحتی میتوان از آب و هوای مطبوع کیش لذت برد.

علاوه بر آب و هوای کیش، جاذبه‌های گردشگری نیز یکی دیگر از دلایل سفر به این منطقه زیبا است. از مراکز خرید مدرن و تفریحات هیجان‌انگیز و مفرح گرفته تا سواحل زیبا و آرامش‌بخش، تمام گردشگران علاقه دارند تا تمامی این مناطق را بازدید کنند.

اما سفر به این جزیره زیبا و قطب گردشگری کشور اگر به همراه یک ماشین لوکس شخصی باشد می‌تواند لذت چندبرابری داشته باشد. افرادی که علاقه دارند تا با یک خودروی شخصی به گشت و گذار در این جزیره بپردازند به راحتی می‌توانند از شرکت‌های رنت یا اجاره خودرو ، جدیدترین و بهترین خودروهای روز دنیا را اجاره کرده و با پرداخت مبلغی به صورتی روزانه از امکانات این خودروها بهره ببرند.

رنت یا اجاره خودرو در کیش به چه شکل انجام می‌شود؟

برای اجاره خودرو در کیش نیازی به مراجعه حضوری نیست و به راحتی می‌توان از طریق مراجعه به سایت‌های اجاره ماشین در کیش به راحتی درخواست خودروی موردنظر را ثبت کنند. افراد به راحتی می‌توانند با داشتن گواهینامه در جزیره زیبای کیش با انواع اتومبیل‌ها رانندگی کنند.

معمولا مراکز رنت خودرو، انواع ماشین‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهند اما باید به این نکته توجه داشت که هزینه کرایه اتومبیل‌ها با توجه به نوع آن متفاوت است. خودروها بر اساس مدل و سال ساخت قیمت‌گذاری شده و اجاره آنها مشخص می‌شود. مسافران و متقاضیان اجاره خودرو در کیش باید توجه داشته باشند که این کار را از مراکز و سایتهای معتبر و شناخته شده انجام دهند.

 

اجاره خودروی لوکس در کیش

 

نکات مهم اجاره خودرو در کیش

خودروهای اجاره‌ای در کیش به دلیل اینکه این جزیره جزو مناطق مهم گردشگری بین‌المللی است در دسته خودروهای لوکس و خارجی قرار می‌گیرند. تعداد شرکتهای اجاره خودرو در کیش بسیار زیاد است اما انتخاب یک شرکت قانونی کار آسانی نیست.

همانطور که اشاره کردیم دقت داشته باشید که این کار را حتما توسط مراکز معتبر انجام دهید تا دچار مشکلات قانونی نشوید. در نظر داشتن مواردی که در زیر مطرح می‌شود به شما کمک می‌کند تا این پروسه را بدون هیچ مشکلی به سرانجام برسانید.

 مدارک موردنیاز درج شده در سایت را تهیه کنید و به هنگام سفر به کیش به همراه داشته باشید. زیرا در صورت نقص مدارک، خودرویی به شما تحویل داده نخواهد شد.

در نظر داشته باشید که علاوه بر مبلغ روزانه کرایه خودرو، مبلغی به عنوان بیعانه نزد شرکت خودرو به امانت خواهد ماند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی از آن به عنوان مبلغ خسارت کسر شود.

تعداد روزهای درخواستی بر روی قیمت اجاره خودروها تاثیر به سزایی دارد. توجه داشته باشید هر چه تعداد روزهای رزرو خودروی مورد نظر شما بیشتر باشد، هزینه کمتری بابت هر ۱ روز اجاره خودرو در کیش خواهید پرداخت.

مزایای اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش باعث کاهش محسوس هزینه های سفر به خصوص برای خانواده های پر جمعیت خواهد شد.

با اجاره خودرو در کیش می توانید برنامه ریزی سفر خود را به صورت دلخواه انجام داده و هرزمان که تمایل داشتید به گشت و گذار بپردازید بدون اینکه نگران پیدا کردن تاکسی باشید.

از طریق اجاره خودرو در کیش می‌توانید بیشترین استفاده را از زمان ببرید زمان بیشتری را برای تفریح و لذت ذخیره کنید.

با توجه به گرم و شرجی بودن هوای کیش دیگر لازم نیست نگران انتظار طولانی مدت در کنار خیابان برای سوار شدن به خودروهای خطی باشید و کیسه‌های خرید خود را از یک مرکز خرید به مرکز خرید دیگر منتقل کنید.

 

رنت خودرو در کیش

 

قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش

تمامی قوانین رانندگی که در شهرهای دیگر نیز رعایت می‌شود در کیش نیز مصداق دارد. از جمله:

بستن کمربند ایمنی الزامی است.

بوق زدن ممنوع.

ایجاد آلودگی صوتی در کیش و ریختن زباله به بیرون از خودرو ممنوع.

پلاک خودروهای مخصوص جزیره کیش بوده و خارج کردن خودرو ممنوع است.

حداکثر سرعت مجاز در کیش ۵۰ کیلومتر در ساعت است و در صورتی که از حد مجاز سرعت خارج شوید جریمه خواهید شد.

دوربین های کنترل محسوس، سرعت خودروی شما را زیر نظر دارند.

زیر پدال گاز خودرو قطعه آهنی کار گذاشته شده که نمی توانید از حداکثر سرعت خود خارج شوید.

نظافت خودروهای سواری الزامی است و در صورت کثیف بودن آنها جریمه به راننده تعلق خواهد گرفت.

https://mag.zigocamp.com/post/3665
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *