6 جاذبه گردشگری مالزی | جاهای دیدنی + هتل های معروف | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » 6 جاذبه گردشگری مالزی | جاهای دیدنی + هتل های معروف | زیگو
6 جاذبه گردشگری مالزی | جاهای دیدنی + هتل های معروف | زیگو
6 جاذبه گردشگری مالزی | جاهای دیدنی + هتل های معروف | زیگو

جای جای کشور مالزی مملو از جاذبه گردشگری است. بازدید از تمامی این اماکن برای یک تور یک هفته‌ای غیر ممکنه بوده؛ پس سعی کنید این مقاله را انتها بخوانید تا در زمان سفر به این کشور کاملا بدانید به کدام یک از جاهای دیدنی مالزی بروید. علاوه بر آن به شما می‌گوییم تا کدام یک از هتل های معروف مالزی برای اقامت مناسب هستند.

1.    جاهای دیدنی مالزی؛ جزیره سیپادان، بهشتی که با غواصی به آن می‌رسید

بهشتی گمشده در دل دریا، دقیقا همین جزیره است. سیپادان تنها جزیره‌ی اقیانوسی مالزی است. این جزیره به دلیل حیات غنی دریایی به عنوان زیباترین منطقه غواصی جهان نیز شناخته می‌شود. جزیره سیپادان یکی از خاص‌ترین جاهای دیدنی مالزی است.

2.    جاهای دیدنی مالزی؛ تپه‌های کمرون معدن چای و توت فرنگی

کمرون هیلز مرکز کاشت چایی و توت فرنگی در کشور مالزی است. دیدن تپه‌های سرسبز کمرون در غروب می‌تواند خاطره زیبایی از مناظر مالزی در این سفر برای شما به جای بگذارد. البته شما در این منطقه می‌توانید با زندگی سنتی مردم بومی و روستا نشین کمرون هیلز بیشتر آشنا شوید.

3.    جاهای دیدنی مالزی؛ شهر باستانی جرج تاون به جا مانده از سلطه انگلیسی‌ها

جالب است بدانید که نام شهر جرج تاون برگرفته از نام یک پادشاه انگلیسی به نام جرج سوم است. معماری این شهر سنتی به جا مانده از زمان استعمار کشور انگلستان در این منطقه می‌باشد. اکثر مردم جرج تاون اهل چین هستند. دولت مالزی در این منطقه برای حفظ و نگهداری خانه‌ها تمهیدات سختی را اعمال کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما از این شهر زیبا در سفر به مالزی دیدن کنید. شهر جرج تاون، جاذبه گردشگری بسیار معروف در کشور مالزی محسوب می‌شود.

4.   جاهای دیدنی مالزی؛  دو قلو‌های افسانه‌ا‌ی کوالالامپور، برج‌های دو قلو پتروناس

از معروف ترین جاهای دیدنی مالزی برج های دو قلوی پتروناس هستند

عظمت تنها واژه ناچیزیست در مقابل برج‌های دوقلو پتروناس. این برج‌ها تقریبا در مرکز شهر کوالالامپور احداث شده‌اند و تا سال 2004 عنوان بلندترین برج‌های جهان را یدک می‌کشیدند. دوقلو‌های پتروناس در 88 طبقه ساخته شده‌اند. یکی از نکات این جاذبه گردشگری، اتصال برج ها در طبقه 41 و 42 توسط یک پل‌هوایی است. در نمای این آسمان خراش‌ها از فولاد و شیشه استفاده شده. داخل این برج‌ها مراکز تفریحی و فروشگاه‌هایی نیز وجود دارد و شما می‌توانید همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب به این مراکز سری بزنید.

5.    جاهای دیدنی مالزی؛ برج مخابراتی منارا کی ال تاورز شما را یاد برج میلاد می‌اندازد

برج مخابراتی منارا 420 متر ارتفاع دارد. این جاذبه گردشگری، یکی از نماد‌های شهر کوالالامپور است. برج منارا کی در سال 1994 در بالای تپه بوتیک ناناس ساخته شده است. دیدن این برج ما را یاد برج میلاد تهران می‌اندازد.

6.    جاهای بزرگ‌ترین گل جهان را در پارک ملی گونونگ گادینگ بیابید

راز این پارک جنگلی مرموز، گلی به نام رافلزیاست. این گل بیش از 1 متر قطر دارد و سالانه هزاران گردشگر برای دیدن رافلزیا و دیگر گونه‌های عجیب و خارق العاده گیاهی به این پارک سر می‌زنند. پارک گونونگ گادینگ بیش از صدها گونه‌ی گیاهی را در خود جای داده است.

5 هتل معروف مالزی؛ معروفی از ما، انتخاب با شما

هتل های معروف مالزی؛ گرند میلینیوم پنج ستاره در مرکز کوالالامپور

یکی از مدرن‌ترین و بروز‌ترین هتل‌های کوالالامپور هتل میلینیوم است. این هتل امکانات فراوانی از جمله استخر، جکوزی، انواع سونا، ماساژ، اسکواش، سالن بدنسازی، اتاق وی‌آی‌پی و سوییت‌های مخصوص ماه عسل می‌باشد. فاصله هتل گرند میلینیوم تا فرودگاه بین‌المللی شهر کوالالامپور 18 کیلومتر است.

هتل های معروف مالزی؛ وستین لندکاوی شاهانه اقامت کنید

نمای از هتل وستین ریسورت لندکاوی

بهتر است لندکاوی را یک جزیره معمولی نبینیم بلکه او را به عنوان نگین مالزی بشناسیم. لندکاوری جزیره است که فقط سفر به آن در اول لحظات شما را مجاب می‌کند که مقصد همیشگی شما در سفر به مالزی بشود. در دل این جزیره هتل وستین لندکاوی قرار گرفته که هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس است. امکانات این هتل در کنار منظره زیبای این هتل هر کسی را برای اقامت وسوسه می‌کند. وستین لندکاوی ریسورت تا یکی از زیبا‌ترین ساحل‌های جزیره نیز 5 دقیقه فاصله دارد.

هتل های معروف مالزی؛ با ایمپیانا با پلک زدنی خود را در مراکز خرید کوالالاپور ببینید

هتل ایمپیانا با اینکه هتلی 4 ستاره است اما امکاناتی شبیه به هتل‌های 5 ستاره را دارد. این هتل به مراکز خرید بزرگ کوالالامپور بسیار نزدیک بوده و شما می‌توانید به راحتی خود را به برج‌های دوقلوی پتروناس کوالالامپور نیز برسانید. از نظر مسافران ایرانی این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مالزی شناخته می‌شود.

 هتل های معروف مالزی؛ بوتیک هتل ستلمنت settlement سبک جدیدی از هتل داری

بوتیک هتل ستلمنت برای افرادی که دوست دارند محیطی شبیه به خانه خود را در سفر به مالزی تجربه کنند. این بوتیک هتل در شهر باستانی ملاکا واقع شده است. این بوتیک هتل می‌تواند آرامش را به روح شما تزریق کند.

هتل های معروف مالزی؛ بوتیک هتل هیرن دور از مرکز شهر

هتل هیرن نیز در شهر باستانی ملاکای مالزی احداث شده است. این هتل از جاذبه‌های گردشگری شهر دور بوده اما خود هتل آنقدری امکانات و جذابه دارد که وقت شما را کاملا پر کند. این هتل بعد از بازسازی نیز سبک سنتی و قدیمی خودش را حفظ کرده است.

 

در این مقاله درباره جاهای دیدنی مالزی و هتل های معروف مالزی با شما سخن گفتیم. حال اگر شما به یکی از این جاهای دیدنی یا هتل های معروف سفر کرده‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *