کمپینگ در پاییز | بهترین نکات درباره نوع پوشش در کمپینگ | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » کمپینگ در پاییز | بهترین نکات درباره نوع پوشش در کمپینگ | زیگو
کمپینگ در پاییز | بهترین نکات درباره نوع پوشش در کمپینگ | زیگو
کمپینگ در پاییز | بهترین نکات درباره نوع پوشش در کمپینگ | زیگو

بسیاری از مردم هنگامی که فصل طولانی تابستان به اتمام می‌رسد، زمان را غنیمت می‌شمارند و به سفر یا کمپینگ در طبیعت می‌روند. با سرد شدن هوا و کاهش حجم مسافرت‌ها، کمپینگ در پاییز می‌تواند حس رضایت را به شما القا کند. از دیگر مزیت‌های پاییز، امکان مشاهده حیات وحش و لذت بردن از فضای باز بدون دردسر حشرات است. پاییز همچنین می تواند یکی از زیباترین فصل ها برای تماشای شاخ و برگ باشد، زیرا درختان با رنگ های نارنجی، زرد و قرمز زمین را آراسته‌اند.

راهنمای کمپینگ در پاییز

اگر تا به حال کمپینگ در پاییز را امتحان نکرده اید، به شدت توصیه می کنیم امسال آن را امتحان کنید. راهنمای ما برای کمپینگ پاییزی همه چیزهایی را که باید در مورد لباس و وسایل مناسب بدانید را ارائه می دهد تا شما و خانواده تان را در طول ماجراجویی کمپینگ پاییزی راحت کنید. ما همچنین نکاتی را برای کمپینگ پاییزی برای تهیه غذای لذیذ در آتش کمپ فصلی و یافتن فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای کل خانواده بیان می‌کنیم.

 

برای کمپینگ پاییزی چه چیزهایی باید بسته بندی کرد

عکسی از کمپینگ در پاییز نزدیک یک دریاچه در خارج

آب و هوا در پاییز می تواند به سرعت از گرم رو به خنکی و حتی سرما و باران تغییر کند. در حالی که پیش بینی اینکه چگونه آب و هوا ممکن است روز به روز تغییر کند دشوار است، می توانید با بسته بندی هوشمندانه خود را برای هر چیزی آماده کنید. هنگام برنامه‌ریزی لباس‌های کمپینگ پاییزی، حتماً حواستان به جنس لباس‌ها  که همراه دارید باشید تا بتوانید با آب و هوا سازگار شوید و راحت بمانید.

 

جنس لباس؛ بهترین جنس لباس برای کمپینگ در پاییز

از پارچه سبک برای عایق و گرم نگه داشتن خود استفاده کنید. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که رطوبت را از بین ببرد تا شما را خشک نگه دارد. جنس این لباس‌ها می‌تواند پشم، پلی استر، پشم، نایلون یا ابریشم باشد. هرگز لباس نخی را برای لایه اصلی بدنتان نپوشید؛ زیرا عرق و رطوبت را به خود جذب می کند و فقط باعث می شود احساس سرما کنید.

 

لایه های میانی و لایه های بیرونی

هنگام که به انتخاب لایه های میانی خود می‌رسید، چند گزینه مختلف را بسته بندی کنید تا بتوانید با تغییر دما، مانند پشم، ژاکت و ژاکت های سبک سازگار شوید. حتما یک لایه بیرونی خوب که در برابر باد و آب مقاوم باشد همراه داشته باشید. همراه داشتن وسایل بارانی مانند پانچو یا ژاکت و شلوار بارانی نیز ایده هوشمندانه ای برای کمپینگ در پاییز است. اگر چکمه‌های پیاده‌روی معمولی شما ضدآب نیستند، ممکن است بخواهید جفت دومی را نیز همراه داشته باشید.

 

کلاه و دستکشی که به شدت ضروری هستند

به یاد داشته باشید، گرما از سر شما عبور می کند، بنابراین یکی از ساده ترین راه ها برای گرم ماندن در روزهای سرد، پوشیدن کلاه گرم است. در صورتی که واقعاً نیاز به بسته‌بندی دارید، حبوبات مورد علاقه خود را در کیف کمپینگ خود بیندازید. دست ها و پاهای شما نیز ممکن است به سرعت سرد شوند، بنابراین همیشه دستکش یا دستکش گرم و جوراب گرمی به همراه داشته باشید که پاهای شما را خشک نگه می دارد. پشم یا مواد مصنوعی انتخاب خوبی هستند.

 

نکات کوچک اما مهم کمپینگ در پاییز

روشن کردن آتش یکی از بهترین روش ها برای گرم کردن در کمپینگ پاییزی است

اگر با بچه ها کمپینگ در پاییز را تجربه می کنید، حتماً روی لباس های پاییزی با کیفیت سرمایه گذاری کنید. وقتی بچه‌ها به سرعت رشد می‌کنند، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که هر چیزی را که از قبل دارند بپوشند، اما داشتن یک کت ضد آب و لایه پایه گرم برای بچه‌ها به همان اندازه برای شما مهم است. وقتی کودک شما از وسایل پیاده روی خود بیرون آمد، می توانید آن را به کودک بعدی بدهید یا آن را اهدا کنید. خرید از فروشگاه‌های دست‌فروشی نیز راهی عالی برای یافتن وسایل پاییزی مقرون‌به‌صرفه برای بچه‌ها است، زیرا بسیاری از والدین نیز همین ایده را دارند که بعد از یک یا دو فصل، لباس‌ها را هدیه دهند.

 

وسایل اضافی با خود همراه داشته باشید

شاید مهم ترین نکته برای بسته بندی لباس برای کمپینگ پاییزی این باشد که همیشه وسایل اضافی به همراه داشته باشید! اگر گرفتار طوفان ناگهانی شدید و کفش‌ها و جوراب‌هایتان خیس می‌شوند، بسیار سپاسگزار خواهید بود که یک جفت اضافی را برای تعویض کردن به همراه آورده‌اید. یک جفت دستکش یا دستکش پشتیبان همراه داشته باشید و همیشه یک لایه میانی اضافی همراه داشته باشید. کمپینگ پاییزی می تواند در شب تا حدودی سرد شود، به خصوص اگر در چادر هستید. شما خوشحال خواهید شد که بتوانید به جای لرزیدن در تمام شب، در لایه های اضافی دسته بندی کنید.

 

چک لیست لباس کمپینگ پاییزی

شب نشینی در کنار آتش در یک کمپ پاییزی

به طور خلاصه، در اینجا یک چک لیست سریع از وسایلی که برای کمپینگ در پاییز باید برای خود و خانواده خود بسته بندی کنید آورده شده است:

 

  • لایه پایه گرم و جذب کننده رطوبت
  • انواع لایه های میانی
  • ژاکت مقاوم در برابر آب و باد
  • ژاکت بارانی یا پانچو و شلوار بارانی
  • چکمه های محکم و ضد آب
  • یک جفت کفش ورزشی یا چکمه پشتیبان
  • چند جفت جوراب گرم
  • کلاه گرم
  • دستکش و یک جفت اضافه

 

خرید تمامی لوازم کمپینگ پاییز در زیگوکمپ

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی لوازم طبیعت گردی زیگوکمپ؛ تمامی وسایل مورد نیازتان را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه زیگوکمپ در اینستاگرام از آخرین اخبار طبیعت‌گردی و گردشگری مطلع شوید.

 

ممنون که انتهای مقاله کمپینگ در پاییز ما را همراهی کردید. امیدواریم که از نکات و مطالب آن لذت برده باشید.

https://mag.zigocamp.com/post/5476
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *