چرا در پاییز به کمپینگ بروید؟ | پاییز بهترین فصل کمپینگ | زیگو

مجله زیگوکمپ » آموزش » چرا در پاییز به کمپینگ بروید؟ | پاییز بهترین فصل کمپینگ | زیگو
چرا در پاییز به کمپینگ بروید؟ | پاییز بهترین فصل کمپینگ | زیگو
چرا در پاییز به کمپینگ بروید؟ | پاییز بهترین فصل کمپینگ | زیگو

از نظر خیلی از مردم بهترین فصل کمپینگ در 6 ماه ابتدایی سال است و پس از آن به دلیل سرما و بارش برف و باران دیگر امکان سفر یا کمپ کردن وجود ندارد. اما این باور می‌تواند تا حدود زیادی غلط باشد؛ چرا که کمپینگ در پاییز یا حتی زمستان مزیت‌های دارد که شما در نیمه‌ی اول سال به هیچ عنوان نمی‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. پس با ما همراه باشید تا به شما بگویید که چرا پاییز می‌تواند بهترین فصل کمپینگ باشد.

کمپ های ساکت تر، لذت بیشتر

راستش را بخواهید بهترین دلیل برای کمپینگ در پاییز کمبود جمعیت است. تعطیلات مدرسه به علاوه هوای گرم به این معنی است که تابستان می‌تواند بهترین فصل کمپینگ باشد؛ اما اکثر مردم وسایل خود را جمع می‌کنند و به هر جایی که به آن‌ها هست سفر می‌کنند که قالبا مقاصد شمالی کشور مانند مازندران و گیلان را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. این بدان معناست که خیلی از بهترین مقاصد کمپینگ به شدت شلوغ هستند و امکان سفر یا کمپ کردن را نمی‌توانید داشته باشید. پس مهم‌ترین دلیلی که می‌توان به پاییز لقب بهترین فصل کمپینگ داد خلوت بودن مقاصد کمپ است.

 

کمپینگ در پاییز بدون حشرات

در فصل پاییز حشرات موزی در کمپ نیستند

خوب، شاید همه‌ی ما تجربه گزیدگی توسط حشرات را در کمپین داشته باشیم. اما این موضوع در فصل پاییز بسیار کمتر است. دماهای پایین هوا، وزش باد و بارش باران به این معنی است که پشه‌ها، مورچه ها و زنبورهای مزاحم عمدتاً نیستند. پس دیگر نیز ندارید تا  آتش کمپ را برافروخته‌تر کنید تا که حشرات مزاحم به شما نزدیک نشوند. کمپرها طبیعت را دوست داریم، اما همه می‌توانیم موافق باشیم که حشرات گزنده آزاردهنده هستند و خوب است که در پایان روز روی صندلی کمپینگ راحت خود استراحت کنید، بدون آن‌همه خراشیدن و خراشیدن.

 

بهترین فصل کمپینگ؛ پاییز و دمای ملایم تر

بسته به جایی که به کمپینگ می‌روید، ممکن است در واقع متوجه شوید که آب و هوا برای کمپینگ در پاییز بسیار بهتر از تابستان است. اگر در جایی زندگی می‌کنید که تابستان‌ها گرما را به همراه دارد، کمپینگ در ماه مرداد لزوماً سرگرم‌کننده نیست، مگر اینکه دریاچه‌ای وجود داشته باشد که بتوانید بیشتر وقت خود را در آن بگذرانید. دمای پایین‌تر پاییز ممکن است به این معنی باشد که در واقع برای استراحت کردن یا انجام فعالیت‌هایی که در آن عرق می‌کنید مانند پیاده‌روی و دویدن در مسیر در طول روز راحت‌تر است، در حالی که کمپینگ در فصل تابستان اینگونه نیست.

 

رنگ های پاییزی تکرار نشدنی

جذابیت اصلی در پاییز در مورد فعالیت های بیرون از خانه، رنگ های زیبای پاییزی است که برگ ها می چرخند. فصل شاخ و برگ بسته به جایی که هستید متفاوت است و واقعاً در هر زمانی از مهر تا آذر ممکن است؛ اما معمولاً حداقل چند هفته وجود دارد که می‌توانید در یک بیابان طلایی یا قرمز کمپ بزنید و از پیاده‌روی پاییزی فوق‌العاده در طول فصل لذت ببرید. زمان روز

 

سطح پایین تر رودخانه ها

کمپینگ در کنار رودخانه در فصل پاییز امکان پذیر است

بدیهی است که اگر می‌خواهید از آبشارها لذت ببرید یا اهل کایاک سواری هستید، رودخانه‌های کم ارتفاع دقیقاً نقطه فروش پاییز نیستند، اما این مزیت‌های خود را دارد. کمپ زدن در کنار رودخانه‌ای خروشان می‌تواند شب‌ها برای خواب راحت بسیار بلند باشد یا مکالمه با سایر افراد کمپینگ را دشوار کند، در حالی که اگر با بچه‌ها کمپ می‌زنید، عبور از رودخانه‌های کم ارتفاع آسان‌تر و ایمن‌تر است.

 

ستارگان بهتر است

غروب های زودتر در پاییز به این معنی است که آسمان تاریک زودتر می‌آید و در بسیاری از نقاط، پاییز خشک تر از فصول دیگر است و آسمان ابر کمتری دارد. همه اینها به این معنی است که تماشای ستارگان در هنگام خواب معمولاً در این زمان از سال درجه یک است.

 

برای کمپینگ در پاییز به چه چیزهایی نیاز دارید؟

حقیقتاً، برای کمپینگ در پاییز به بیشتر وسایلی که در تابستان استفاده می‌کنید، نیاز خواهید داشت، اما چند منطقه وجود دارد که می‌خواهید برای اطمینان از گرم و ایمن بودن خود مراقبت بیشتری داشته باشید.

 

خرید لوازم کمپینگ در پاییز از فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ

شما می‌توانید هر کدام از کالای‌های مورد نیاز برای کمپینگ در پاییز از فروشگاه اینترنتی لوازم طبیعت‌گردی زیگوکمپ تهیه کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام از کمپین های هم تخفیف و هم جایزه ما مطلع شوید و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی امتحان کنید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله چرا در پاییز به کمپینگ بروید؟ ما را همراهی کردید. ما در این مقاله قصد داشتیم تا به شما بگوییم که چرا پاییز بهترین فصل کمپینگ است.

https://mag.zigocamp.com/post/5485
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *