معرفی برند استنلی | از ماگ تا یخدان | لوازم کمپینگ | زیگوکمپ

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » معرفی برند استنلی | از ماگ تا یخدان | لوازم کمپینگ | زیگوکمپ
معرفی برند استنلی | از ماگ تا یخدان | لوازم کمپینگ | زیگوکمپ
معرفی برند استنلی | از ماگ تا یخدان | لوازم کمپینگ | زیگوکمپ

اگر تا به حال قصد خرید لوازم کمپینگ را داشته‌اید؛ قطعا نام محصولات استنلی به گوشتان خورده است. برندی که حدود 110 سال است که در زمینه تولید محصولات کمپینگ در بالاترین سطح کیفیت تلاش می‌کند. البته که قیمت برند استنلی به نسبت به دیگر برندها کمی بالاتر است و از همین رو شاید جزو گزینه‌های خرید هرکسی نباشد. اما اگر تا انتهای مقاله معرفی برند استنلی با ما همراه باشید، احتمالا نظرتان کامل نسبت به استنلی تغییر خواهد کرد.

اصالت یعنی استنلی؛ بیش از 100 سال تولید محصولات طبیعت‌گردی

درست است که خیلی‌ها از مردم قدمت را تضمین کیفیت نمی‌دانند؛ اما اینجا همه چیز متفاوت است. برند استنلی در طی 110 سال ثابت کرده که هر چقد قدمت بیشتر شود، کیفیت نیز بالاتر خواهد رفت. همین موضوع باعث شده تا این برند با ارائه محصولات بادوام و با کیفیت در طی این سال‌ها حس امنیت را هنگام خرید برای شما ایجاد کند. بیشتر افرادی که برای 1 بار از محصولات استنلی برای خود تهیه کردند، آن محصول را به همه پیشنهاد می‌دهند و از کیفیت آن رضایت کامل دارند.

 

کاشف استنلی کیست؛ شکوهی که از 1913 آغاز شد

کاشف برند استنلی، ویلیام استنلی جونیور است

در سال 1913 ویلیام استنلی جونیر، دانشمند و محقق بود که با اختراع خود هم مسیر برند استنلی را هموار کرد و تحول عظیم در دنیای فلاسک‌ها داد. او با انجام چندین و چند آزمایش توانست برای عایق بندی بطری و ایجاد خلاء، از فولاد به جای شیشه استفاده کند. این کار باعث شد تا فلاسک چند برابر مقاوت‌تر شده و وجه تمایز جالبی نسبت به فلاسک‌های شیشه‌ای پیدا کند.

 

از آمریکا تا چین؛ روند پیشرفت برند بعد از مرگ استنلی

بعد از این اختراع فلاسک‌های فولادی برند استنلی به صورت به تولید انبوه رسید و ویلیام استنلی جونیور به فکر این افتاد داد تا برای توسعه کارش ساختمانی متروکه را خریداری و مجهز کند. این کار باعث شد تا روند تولید محصولات کوهنوردی استنلی پیشرفت کند. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه ویلیام استنلی جونیور به طور ناگهان در سن 57 سالگی و در سال 1916 درگذشت. البته طولی نکشید تا یک برند بزرگ در شهر نیویورک امتیاز این شرکت را به دست گرفت و یک مهندس مکانیک خلاق به نام هری بادجر را به عنوان مدیر کل استخدام کرد. هر سال که می‌گذشت برند لوازم کمپینگ استنلی پیشرفته‌تر می‌شد تا اینکه در سال 2002 این برند توسط شرکت pacific market international خریداری شد. پس از آن سال بود که تمامی امکانات تولیدی این شرکت به چین منتقل شد.

 

استنلی و انواع محصولات؛ یک بار خرید، یک عمر استفاده

برند استنلی یکی از بادوام ترین محصولات کمپینگ است

یکی از شعارها و المان‌های برند استنلی مقاومت محصولات‌اش است. همه‌ی افرادی که حتی برای یک بار کوچک‌ترین محصول از لوازم کمپینگ استنلی را تهیه کردند می‌دانند که دیگر نیاز به خرید مجدد محصول مشابه ندارند؛ چرا که تمامی لوازم کمپینگ استنلی به قدر بادوام و با کیفیت ساخته شده‌اند که هیچگاه خراب نمی‌شوند. حال قرار است تا تعدادی پر فروش‌ترین محصولات استنلی را به شما معرفی کنیم.

 

ماگ 0.35 لیتری استنلی؛ یک انتخاب هوشمندانه برای همه

ماگ 0.35 لیتری استنلی سری کلاسیک مدل legendary می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای هر شخص باشد. درست است که محصولات استنلی اساسا جزو لوازم کمپینگ محسوب می‌شود اما هر شخصی می‌تواند یکی از آن را در خانه یا محل کار خود استفاده کند. ماگ 0.35 لیتری استنلی سری کلاسیک مدل legendary از جنس فولاد بوده و بدنه‌ی آن ضد زنگ است. از نکات جذاب جنس  ماگ 350 میلی لیتری استنلی، استفاده نشدن از ماده (مواد سمی برای بدن)BPA در آن است.

 

فلاسک 1 لیتری استنلی و تضمین دمای تا 120 ساعت

دلیل محبوبیت فلاسک 1 لیتری استنلی ویژگی بارز آن است؛ حفظ دمای قطعات یخ تا 5 روز (120 ساعت). اگر قصد دارید سفر دور و درازی را تجربه کنید و نیاز به یک فلاسک بادوام و حرفه‌ای دارید؛ به جز فلاسک 1 لیتری استنلی به محصول دیگری فکر نکنید. فلاسک 1 لیتری استنلی سری ادونچر مدل The stainless steel علاوه بر بادوام بودن، طراحی بسیار زیبایی هم دارد. این فلاسک در حالت معمولی قابلیت نگهداری 24 ساعته نوشیدنی سرد و گرم را داراست. این محصول یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برند استنلی است.

 

یخدان 6.6 لیتری استنلی؛ با خیال راحت آفرود بروید

یخدان 6.6 لیتری استنلی

شاید باورش سخت باشد اما یخدان 6.6 لیتری استنلی سری ادونچر مدل Carry Outdoor Cooler توانایی جای دادن 21 قوطی نوشابه به همراه مواد غذایی را در خود دارد. این یخدان بادوام از جنس پلی اتیلن با چاگالی بالا ساخته شده است. یخدان 6.6 لیتری استنلی می‌تواند حدود 36 ساعت در برابر گرما یا سرما مقاوم باشد. ابعاد این یخدان 42.4 در 32.5 در 28.4 سانتی متر بوده و وزن آن معادل 2 کیلو و 993 گرم است.

 

دیگر محصولات برند استنلی که باید بشناسیم
  • قمقمه کتابی استنلی
  • ست ظروف استنلی
  • ظرف نگهداری غذای استنلی
  • قهوه ساز استنلی

 

خرید لوازم کمپینگ از فروشگاه اینترنتی لوازم طبیعب گردی

شما می‌توانید تمامی محصولات طبیعت گردی و لوازم کمپینگ را به راحتی از وب سایت فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ تهیه کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام زیگوکمپ از کمپین‌های تخفیف و جایزه آن باخبر شوید.

https://mag.zigocamp.com/post/5493
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *