محصولات زمستانی | بررسی وسایل لازم برای سفر طبیعت گردی در زمستان

مجله زیگوکمپ » راهنمای خرید و استفاده لوازم طبیعت ‌گردی » محصولات زمستانی | بررسی وسایل لازم برای سفر طبیعت گردی در زمستان
محصولات زمستانی | بررسی وسایل لازم برای سفر طبیعت گردی در زمستان
محصولات زمستانی

فصل زمستان است و حال و هوایی وصف نشدنی برای سفر. زمستان است و هوایی که شاید هر کسی را برای سفر فرا نخواند. امروز در زیگوکمپ دور آتش جمع شده ایم تا کمی در خصوص سفر در زمستان و محصولات زمستانی حرف بزینم.

هر شخصی که سفر طبیعت گردی و کمپینگ را انتخاب می کند، اهدافی را در ذهن خود ترسیم کرده است. برخی به دنبال تجربه بیشتر و برخی به دنبال سفری هیجان انگیز هستند. در این بین شاید افراد بسیاری از سفر در زمستان دوری کنند. دلیل این فرار را می توان به پای تجهیزات ناکافی و سخت تر بودن شرایط گذاشت.سفر در زمستان شاید دشوار به نظر برسد اما با مجموعه ای از محصولات زمستانی کارآمد هیجان انگیز می شود.

 

سفر در سرما

 

محصولات زمستانی

 

آنچه پیش رویتان قرار دارد خلاصه ای از راهنمایی خرید محصولات زمستانی است. مطالعه این مقاله بیشتر به افرادی توصیه می شود که ترس از سفر در این فصل را دارند. فراموش نکنید که بدون برنامه ریزی هر سفری در هر فصلی دشوار است. پس چه خوب که پیش از آغاز هر کاری مطالعات و تحقیقات لازم را انجام دهیم. سفر طبیعت گردی و کمپینگ وابسته به برخی تجهیزات اولیه بوده که در زیر آن ها توضیح خواهیم داد.

 

کمپ در زمستان

 

لباس مناسب

 

یکی از نکاتی که پیش از آغاز سفر و تهیه محصولات زمستانی باید به آن توجه کنید بحث پوشش و پوشاک است. جدی نگرفتن این موضوع و سرد شدن بیش از حد بدن می تواند سبب مشکلاتی مانند هیپوترمی شود. درنتیجه باید چند نکته را در نظر بگیرید.

حتما به صورت چند لایه لباس بپوشید و مورد اضافه به همراه داشته باشید. جوراب و کفش مناسب را فراموش نکنید. کت های پر با وجود عدم توانایی در جذب مناسب رطوبت گزینه مناسبی هستند. چراکه گرمای خوبی دارند. مواردی مانند کاپش و پانچو لازمه هر سفر طبیعت گردی و زمستانی است. شما باید پیش از سفر پیش بینی هوای سرد، باران و باد های شدید را بکنید.

 

لباس چند لایه

 

در کنار لباس های اضافه، کاپشن و پانچو مواردی مانند کلاه و اسکارف را هم قرار دهید. چنین مواردی می توانند تا حد زیادی از صورت شما محافظت کنند. یکی از آزار دهنده ترین مسائل زمستان سوز سرمایی است که به شدت بر صورت تاثیر می گذارد. محافظت نکردن از صورت علاوه بر خشک شدن پوس سبب سرما خوردن نیز می شود.

 

پانچو از محصولات زمستانی

 

کیسه خواب از محصولات زمستانی ضروری

 

در پایان هر روز به یک استراحت عالی نیاز دارید. خوابی که بتواند انرژی از دست رفته شما را جبران کند. مورد دوم محصولات زمستانی می تواند کمک شایانی در این راه بکند. همانطور که پیش درخصوص کیسه خواب حرف زدیم، انتخاب با شماست. با توجه به مقصدتان کیسه خوابتان را انتخاب کنید. وجود یک کیسه خواب مناسب می تواند خواب بی دردسری را در اختیارتان بگذارد. پتو های مسافرتی را هم در لیست محصولات زمستانی خود بگذارید. این پتو ها علاوه بر سبک بودن بسیار گرم می کنند.

 

کیسه خواب از محصولات زمستانی

 

تجهیزات آشپزی و گرمایشی

 

یک سفر زمستانی به هیچ عنوان بدون غذا و مایعات گرم کامل نمی شود. یک کاسه سوپ را تصور کنید که مابین برف، در کنار آتش میل می کنید. اگر اهل پخت و پز نیستید حتما فلاسک مناسب تهیه کنید. یک فلاسک و یا قمقمه مرغوب می تواند تا ساعت ها نوشیدنی و سوپتان را گرم نگه دارد. اما اگر شوق آشپزی آن هم در سفر دارید، بد نیست مواردی مانند قابلمه نسوز و اجاق را در لیست محصولات زمستانی قرار دهید.

 

آشپزی در کمپینگ

 

تجهیزات تکمیلی

 

موارد کلیدی وجود دارند که شاید فراموش کنید آن ها را در لیستتان قرار دهید. مواردی کوچک می توانند کار های بزرگی در سفر زمستانی شما انجام دهند. جعبه کمک های اولیه سفر زمستانی و تابستانی ندارد. حتما باید یک کیف کامل و کاربردی به همراه داشته باشید.

هدلامپ و چراغ قوه را با یک خط قرمز در لیستتان مشخص کنید. بسیاری می گویند تلفن همراهشان این کار را می کند. اما باید موضوع باتری اینگونه وسایل را در نظر بگیرید. در وهله اول اینکه امکان به مشکل خوردن تلفن همراه در هوای سرد زیاد است. مورد بعد کم مصرف بودن هدلامپ و چراغ قوه است. برخی از آن ها به نور قرمز برای مقاصد برفی مجهز هستند.

 

هدلامپ

 

در آخر …

 

در آخر باید بگوییم تجربه یک سفر زمستانی به هر شخص علاقه مندی توصیه می شود. حتما پیش از سفر کلیه جوانب را بررسی کنید و سپس محصولات زمستانی را تهیه کنید. هر سفر برگی از دفترچه خاطرتان خواهد شد. قصه ای به قلم شما که هر خطش رنگی از تجربه است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *