بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ | بهترین کمپ سایت ها | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ | بهترین کمپ سایت ها | زیگو
بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ | بهترین کمپ سایت ها | زیگو
بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ | بهترین کمپ سایت ها | زیگو

کمتر احساسی لذت بخش‌تر از چادر زدن و گذراندن شب در زیر نور ماه و ستاره‌ها وجود دارد. چه بخواهید به دامنه کوهی ناشناخته بروید یا یک کمپینگ ساحلی ایده آل پیدا کنید، مکان‌های دیدنی و جذابی برای کشف وجود دارد که شاید تا به حال هیچ کس پایش به آنجا باز نشده است. با ما همراه باشید تا بهترین کمپ سایت ها و بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ را به شما معرفی کنیم.

منطقه کوهستانی دوون، انگلستان

منطقه کوهستانی دوون، انگلستان

منطقه‌ای در جنوب غربی انگلستان وجود دارد که گویی هزاران کیلومتر از بقیه بریتانیا فاصله دارد. کمپینگ دوون مکان‌ فوق‌العاده‌ای برای چادر زدن است. این در حالیست که علاوه بر دیدن مناظر زیبای کوه دوون، مناظر بی‌نظیر در امتداد صخره‌های پرتگاهی خواهید دید که به سمت اقیانوس اطلس در ساحل شمالی دوون می‌روند. بهترین زمان سفر به این منطقه کوهستانی پاییز خواهد بود. در آن زمان  خورشید قرمز عظیمی را تماشا خواهید کرد که به آرامی در افق فرو می‌رود.

 

کوه های سیمین در اتیوپی، از بهترین کمپ سایت ها

کوه های سیمین در اتیوپی، از بهترین کمپ سایت ه

اگر عاشق طبیعت وحشی هستید، پس برنامه‌ی کمپینگ در کوه های سیمین در اتیوپی باید فهرست شما باشد. این کوهستان علاوه بر اینکه یکی از بهترین کوهستان های جهانی برای کمپینگ محسوب می‌شود، جزو میراث یونسکو نیز است. کوهنوردان باید با یک راهنمای محلی همراه شوند. سفر خود را در ماه‌های خشک و خنک از ماه‌های میلادی اکتبر تا می برنامه‌ریزی کنید و از قله‌های بلند و دره‌های عمیق، خانه بابون‌های گلادا، بزکوهی والیا و کرکس‌های ریش‌دار عبور کنید.

 

لاوگاگور، ایسلند از جذاب ترین مناطق کوهستانی

لاوگاگور، ایسلند از جذاب ترین مناطق کوهستانی

لاوگاوگور که به عنوان بهترین مسیر پیاده روی در ایسلند محسوب می‌شود می‌شود؛ یک مکان طبیعی معروف به نام Landmannalaugar را به دیگری به نام Thorsmork متصل می کند. می‌توانید در طول مسیر 55 کیلومتری یکی از بهترین کوهستان های جهان کمپ بزنید. شما از یک چشم انداز متنوع متشکل از تپه های رنگارنگ، دره های آتشفشانی و غارهای یخی عبور خواهید کرد.

 

پارک ملی کوه کوک، نیوزلند

پارک ملی کوه کوک، نیوزلند

کوه کوک با ارتفاع 3.724 متر، بلندترین قله نیوزلند است. این مکان  توسط مائوری‌ها به آن آئوراکی نیز شناخته می‌شود. پارک ملی کوه کوک، مکانی عالی برای دوستداران طبیعت محسوب می‌شود. شما توسط مناظر زیبا احاطه شده‌اید و می‌توانید کارهای زیادی در اینجا انجام دهید. رد شد از مسیرهای پیاده‌روی، بالا رفتن از یخچال تاسمان و تماشای ستارگان تنها بخشی از کارهایی است که می‌توانید در یکی از بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ انجام دهید.

 

از بهترین کمپ سایت ‌های در آسیا؛ لاداخ، هند

یکی از بهترین کوهستان ها برای کمپینگ در منطقه لاداخ هند

شمالی‌ترین نقطه هند، لاداخ، خانه چندین گردنه بلند، گومپاهای بودایی، و دریاچه بی نظیر و زیبای پانگونگ است. به دلیل ارتفاع زیاد، کمپینگ در اینجا می‌تواند کمی سخت باشد. هوای منطقه کوهستانی لاداخ در اکثرا اوقات سرد بوده و راه رفتن به آنجا دشوار است. بهترین زمان سفر به لاداخ هند از اواخر اردیبهشت تا اواخر شهریور است. بهتر است بدانید ساکنان این منطقه بسیار خونگرم بوده رفتاری خوب را با توریستان دارند. در منطقه لاداخ شما می‌توانید تنوع بی نظیری از گیاهان و جانوران را ببینید.

 

جزیره آران، اسکاتلند

جزیره آران به دلیل ارتفاعات و دشت های پوشیده از جنگل، اغلب به عنوان اسکاتلند مینیاتوری شناخته می‌شود. چادرنشینان از نظر فعالیت‌ها دستشان بسیار باز است؛ از دوچرخه‌سواری در امتداد زیبای فرث آف کلاید گرفته تا کاوش در ریشه‌های ماقبل تاریخ جزیره در دهکده برودیک گزینه‌هایی بوده که آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند. اگر بالا رفتن از کوه ایده شما از یک ماجراجویی عالی است، پس تا Goat Fell، بالاترین نقطه جزیره، پیاده روی کرده و از مناظر زیبایش لذت ببرید.

 

پارک ملی هالیکالا، هاوایی

“Haleakala” یک کلمه هاوایی است که در انگلیسی به “خانه خورشید” ترجمه می‌شود. هالیکالا نام آتشفشان خاموش است که ویژگی غالب جزیره مائوئی است. دو کمپ سایت وجود دارد که هر دو توسط طبیعت وحشی احاطه شده اند و فقط از طریق مسیرها قابل دسترسی هستند. کمپینگ یکی از بهترین راه ها برای تجربه منظره آتشفشانی شدید احاطه شده توسط فضای سبز سرسبز است. از همین رو برای بدست آوردن این تجربه تکرار نشدنی می‌توانید پارک ملی هالیکالا را انتخاب کنید.

بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ

ما در این مقاله سعی داشتیم بهترین کوهستان های جهان برای کمپینگ را به شما معرفی کنیم و سعی کردیم تا تعدادی از آن‌ها را برای شما نام ببریم. علاوه بر آن نام تعدادی از کمپ سایت‌های مناسب را نیز برای شما معرفی کردیم. شما می‌توانید برای خرید تجهیزات کمپینگ به وب سایت زیگوکمپ مراجعه کنید یا ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/5309
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *