جاهای دیدنی آرژانتین که در سفر به این کشور باید دیدن کنیم | زیگو

مجله زیگوکمپ » راهنمای سفر و طبیعت گردی » جاهای دیدنی آرژانتین که در سفر به این کشور باید دیدن کنیم | زیگو
جاهای دیدنی آرژانتین که در سفر به این کشور باید دیدن کنیم | زیگو
جای دیدنی آرژانتین که در سفر به این کشور باید دیدن کنیم

به جرئت هر فرد بعد از دیدن جاذبه‌های گردشگری آرژانتین به این فکر می‌افتد که بار دیگر هم به این کشور سفر کند. این کشور مملو از جاهای دیدنی است که سالانه چندین هزار گردشگران را به خود جذب می‌کند. جالب است بدانید که بعضی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کشور آرژانتین مناطق مشترکی با برزیل و شیلی دارد. با همراه باشید تا تعدادی از معروف‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین را به شما معرفی کنیم.

آب مرز میان برزیل و آرژانتین؛ آبشار ایگواسو

آب مرز میان برزیل و آرژانتین؛ آبشار ایگواسو

جریان آبشار ایگواسو در عین ناباوری به 3 برابر آبشار نیاگارا است. این آبشار در مرز بین برزیل و آرژانتین قرار گرفته و می‌توانید از هر دو کشور این آبشار را رویت کنید. در کنار این آبشار پارک ملی ایگواسو نیز قرار دارد.

 

رشته کوه‌های اند مرز بین بیابان و یخچال طبیعی پاتاگونیا

رشته کوه‌های اند مرز بین بیابان و یخچال طبیعی پاتاگونیا

یکی دیگر از جاهای دیدنی آرژانتین، منطقه‌ی پاتاگونیا است. در این منطقه از سمتی یخسار پریتو مورنو قرار دارد و از سمت دیگر بیایان‌های سرد و بی‌روح پاتاگونیا. رشته کوه‌های اند مرز بین این یخچال و بیابان است.

 

حسی شبیه به ارباب حلقه‌ها؛ جنگل سبز باریلوچه

 

جنگل باریلوچه شاید شبیه به هیچ مکانی نباشد جز دنیای فیلم‌های ترسناک. البته که بازدید این جنگل در طول روز فقط شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این جنگل در پارک ملی ناهوئل هوآپی قرار دارد و بسیار خاص و جذاب است. پیشنهاد ویژه‌ی ما در سفر به آرژانتین بازدید از این منطقه است.

 

غار باستانی دست‌ها با 9000 سال قدمت تاریخی

سایت باستان شناسی غار دست‌ها، یکی از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین است. این غار یک مقصد ضروری برای هر شخص است که عاشق هنر و تاریخ می‌باشد. غار دست‌ها شامل نقاشی‌های ما قبل تاریخ است که بیش ار 9000 سال قدمت دارد. این غار در منطقه پاتاگونیا قرار داشته و در اطراف رودخانه و دره پاتاگونیا است. طرح‌های داخل غار دست‌ها شامل صحنه‌های شکار حیوانات توسط انسان‌های اولیه و نقش دست‌های بر روی دیواره‌های آن است.

  • پیشنهاد می‌کنیم به دلیل سخت بودن دسترسی به این مکان دیدنی آرژانتین، در طول روز به بازدید از این غار بپردازید.
  • سعی کنید اگر تاکسی یا ون دربست می‌گیرید، حتماً قبل از حرکت بر سر قیمت با راننده توافق کنید.

 

قبرستانی مملو از آدم‌های مشهور؛ قربستان ریکولتا

قبرستانی مملو از آدم‌های مشهور؛ قربستان ریکولتا

قبرستان ریکولتا در شهر بوئنس آیرس واقع شده و افراد بسیار مشهوری از جمله رئیس جمهور قبلی آرژانتین در این قبرستان دفن شده است. معماری عجیب و غریب ریکولتا شما را مجذوب خود می‌کند. از جمله قبر‌های معروفی که در این قبرستان وجود دارد، مقبره زن و شوهری است که 25 سال بدون اینکه باهم حرف بزنند، زندگی کردند و پس مرگشان، به وصیت خودشان مجسمه و قبر‌های آن‌ها پشت به یکدیگر است.

 

اقامتگاه رئیس جمهور صورتی رنگ است؛ کاخ کاسا روسادا

یکی از جالب‌ترین مکان‌های دیدنی کشور آرژانتین، کاخ کاسا روسادا یا کاخ صورتی است. ساختمان این کاخ صورتی رنگ بوده و محل اقامت رئیس جمهور کشور آرژانتین می‌باشد. احتمالا نام این کاخ را از روی کاخ سفید آمریکا الگو برداری شده است. در کاسا روسادا گنجینه‌های با ارزشی از تاریخ و فرهنگ ملی آرژانتین وجود دارد.

 

حس حضور در مادرید؛ محله‌ی سن تلمو

منطقه‌ی گردشگری سن تلمو در شهر بوئنس آیرس قرار دارد. شما با قدم زدن بر روی سنگ فرش‌ خیابان‌های سن تلمو، حس حضور در خیابان‌های مادرید را تجربه خواهید کرد. معماری این منطقه بسیار شبیه به معماری اسپانیایی است.

 

آرژانتین بهشت کباب دوستان

تنها چیزی که در رستوران‌های کشور آرژانتین می‌توانید ببینید، کباب است. آرژانتینی‌ها عاشق کباب هستند. طعم کباب‌های آرژانتین شما را یاد کباب‌های غرب کشور می‌اندازد. نکته‌ی که در این سفر باید بدانید این است که وعده‌های غذایی آرژانتینی‌ها بسیار سنگین بوده و کلاً مردم این کشور پرخور هستند.

 

ممنون که تا انتهای مقاله راهنمای سفر به آرژانتین ما را دنبال کردید. امیدواریم که تا اینجای کار اطلاعات مناسبی را به شما انتقال داده باشیم. شما می‌توانید برای دلگرمی بیشتر  ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.zigocamp.com/post/5391
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *